7 اقامتگاه پاییزی مجلل سراسر دنیا

دوست دارید در یک استراحت کوتاه لوکس درجه یک در پاییز امسال داشته باشید؟ در ادامه این پست پیشنهاداتی برای اقامت چند روزه واقعاً آرامش‌بخش در مکان‌های خاص را بررسی کنید:

هتل Vidago Palace - شمال پرتغال

این کاخ زیبا و بازسازی‌شده در جنگل‌های باستانی، یک خلوتگاه غیرمنتظره در حومه شهر در بخش کوچکی از پرتغال است. هتل Vidago Palace با اتاق هایی با تزئینات بی عیب و نقص، یک استخر آبگرم لوکس، سه استخر دیگر، غذاهای نوآورانه منطقه ای، آرامش و فعالیت را هر زمان که بخواهید ارائه می کند.

هتل Vidago Palace

در پاییز امسال، هتل می‌تواند پیک‌نیک‌های جذابی در تاکستان‌های Douro ترتیب دهد. چیدن قارچ‌های وحشی در جنگل‌های Tras-o-Montes اطراف هتل در جشن قارچ‌ها توسط سرآشپز مشهور جدید،  Vitor Matos، را نیز می توانید تجربه کنید.

استراحتگاه Evian برای سلامتی

هتل Evian Resort یک اقامت فصلی برای سلامتی ایجاد کرده است. هتل رویال Evian Resort که بین کوه‌های آلپ فرانسوی و دریاچه ژنو واقع شده است، یک آخر هفته جامع را معرفی کرده است که مهمانان را تشویق می‌کند تا سبک زندگی شلوغ خود را متوقف کنند و ذهن، بدن و روح را هماهنگ کنند.

استراحتگاه Evian

روز را با مدیتیشن قبل از یک جلسه گروهی آساناها و پرانایاماهای آرام شروع کنید و با ماساژ در اسپای آرام Evian Source دنبال کنید.

Gourmet Gallivanting در Baur Au Lac در زوریخ

Baur au Lac در زوریخ با مناظر خیره کننده از دریاچه اطراف، تقریباً 200 سال است که محبوب بوده است.

با رستوران Michelin-starred، رستوران Pavillon و شکلات محبوب «1884»، با استعدادهای آشپزی در پشت صحنه، از جمله Daniel Humm مشهور، یک بهشت ​​لذیذ است.

Gourmet Gallivanting

مسافران می توانند اقامت دو شبه‌ای را با یک شام چهار غذا در بالای پشت بام Baur au Lac و نقل و انتقال با رولز رویس به تاکستانEric Meier  برای یک تور منحصر به فرد و چشیدن شراب‌های کمیاب بگذرانند.

Masseria Trapana – Puglia

دمای هوا در این گوشه جنوب شرقی ایتالیا در طول پاییز به طرز دلپذیری گرم باقی می ماند و به طور متوسط ​​حدود 20 می باشد. همچنین این بهترین زمان برای لذت بردن از غذاخوری ها، برای بازدید از برداشت های روغن زیتون و شراب در سراسر منطقه است.

Masseria Trapana

Masseria Trapana در شیک‌ترین بخش Puglia، واقع در میان باغ‌های زیتون و درختان میوه با 9 سوئیت با طراحی جداگانه، هر کدام دارای حیاط خصوصی و وان حمام در فضای باز، اقامت کنید. در شب، مهمانان می‌توانند در کنار شومینه بزرگ از یک غذای گرم‌کننده لذت ببرند یا می‌توانند شانس خود را در Cucina Povera (آشپزخانه کشاورزان محلی) امتحان کنند و به سرآشپز Cristina Cudazzo  در آشپزخانه بزرگ Masseria بپیوندند.

فرار به سمت خورشید – Vila Vita Parc – Algarve

Vila Vita Parc ، مشرف به اقیانوس اطلس درخشان، بهترین‌های پرتغال را با غذا، سواحل و استقبال گرم جشن می‌گیرد. از آنجایی که منطقه Algarve بیش از 300 روز آفتابی دارد، این هتل مقصد مناسبی برای خانواده ها یا زوج هایی است که در پاییز امسال به دنبال یک استراحت تابستانی سریع و آسان هستند.

Vila Vita Parc

میهمانان می توانند از دو رستوران Michelin در Ocean، آشپزی روستایی در Adega و غذاهای مدیترانه ای در Aladin Grill لذت ببرند. برای مدتی استراحت، سواحل وحشی را کاوش کنید که نوید بخش‌هایی از ماسه‌های طلایی و آب‌های نیلگون را می‌دهند.

هتل Excelsior  - دوبرونیک، کرواسی

در پاییز امسال در هتل Excelsior تازه بازسازی شده در دوبرونیک اقامت کنید و شهر قدیمی بسیار ساکت و بسیار زیبای دوبرونیک را کشف کنید.

Excelsior  

ظاهر جدید این هتل با طراوت خاکستری و گردویی، با طراوت و شیک است که به طرز بی عیب و نقصی با سایه های آبی و سبز ترکیب شده است، رنگ های جدید هتل از محیط باشکوه و مناظر دیدنی آن الهام گرفته شده است. شبه جزیره سرسبز، دریای پر جنب و جوش و سنگ گرم شهر قدیمی قرون وسطایی که توسط خورشید خنثی شده است.

موقعیت ساحلی آن فقط مقداری دورتر از شهر نمادین میراث باستانی یونسکو است که به این معنی است که می توانید در حالی که هوا هنوز معتدل است و بدون شلوغی فصل های پرجمعیت به گشت و گذار بروید.

Spa  در شبه جزیره توکیو

شبه جزیره توکیو برای جشن گرفتن دهمین سالگرد خود، بسته سلامتی قابل توجهی را با نام بسته سلامتی Pen10Tokyo آماده کرده است. این سفر Spa ده عنصر را ارائه می دهد که ترکیبی از حواس پنج گانه و پنج عنصر طبیعی بر اساس فلسفه چینی را برای جوان سازی و بازیابی تعادل بدن در خود جای داده است.

بسته سلامتی Pen10Tokyo همچنین شامل یک جلسه تمرینی 45 دقیقه ای تک به تک با یک مربی شخصی، جعبه بنتوی طبیعی Peninsula، پدیکور لوکس 70 دقیقه ای Bastien Gonzalez، تجهیزات بدنسازی رایگان، دسترسی به استخر و مرکز تناسب اندام و پارکینگ هشت ساعته و خدمه رایگان می باشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...