5 روش کسب درآمد با بازاریابی ایمیلی

از زمان ظهور اینترنت، مردم شروع به فکر کردن در مورد راه هایی کردند که بتوانند در حین استفاده از آن درآمد کسب کنند. برخی ایده فروشگاه های آنلاین را ارائه کردند، برخی دیگر نظرسنجی کردند یا بیت کوین استخراج کردند. در مورد امرار معاش آنلاین، امکانات بی پایان وجود دارد، و یکی از آنها بازاریابی از طریق پست الکترونیکی است.

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، نمی توانیم نادیده بگیریم که وقتی صنعت به اینترنت معرفی شد، کل صنعت کاملاً تغییر کرد. زمان هایی گذشته است که شخصی با شما در تلفن ثابت تماس می گیرد تا در مورد یک محصول خاص صحبت کند، و دیگر نمی بینید که افرادی درب خانه شما را می زنند و در مورد یک امتحان تبلیغاتی رایگان صحبت می کنند.

با اتصال به اینترنت، مردم می توانند از طریق رایانه خود تبلیغ کنند، بدون این که تقریباً به اندازه برخی از روش های ذکر شده قبلی وقت خود را از دست بدهند، و آنها می توانند صد برابر بیشتر از آنچه قبلاً می توانستند به دست آورند.

انواع مختلفی از بازاریابی آنلاین وجود دارد، اما یکی از رایج ترین آنها که تا به امروز هنوز بسیار موثر است بازاریابی از طریق پست الکترونیکی است. اگر در این صنعت مبتدی هستید و به دنبال تقویت مهارت های خود هستید، تا انتها با ما همراه باشید و قول می دهیم یک یا دو مورد را به شما آموزش دهیم. بیا یک نگاهی بیندازیم.

کسب درامد با بازاریابی ایمیلی

1. فروش تبلیغات حامی مالی

قبل از شروع، باید بدانید که مهمترین چیز در تبلیغات ایمیل ایجاد یک لیست با کیفیت از آدرس های ایمیل کاربران واقعی و سپس بهبود و گسترش آن هر روز است. برای نماینده ای از این دست، این ارزشمندترین سلاح است. اکنون که این راه را از دست دادیم، بیایید نگاهی به اولین روش لیست امروز بیندازیم.

اگر لیستی از آدرس های ایمیل به خوبی تهیه کرده اید و موفق شده اید این موضوع را به حامی خود ثابت کنید، در هر یک از نامه های خود که ارسال می کنید، می توانید یک پاراگراف کوتاه اضافه کنید که حاوی پیوندی باشد که منجر به وب سایت حامی شما حتی بهتر است محتوای نامه ای که ارسال می کنید مشابه محصولی باشد که سعی در تبلیغ آن دارید، فقط برای اینکه چیزها کمتر آشکار باشند.

نه اینکه حامی مالی مشکلی داشته باشد، اما شما نمی خواهید به گیرندگان ایمیل خود اطلاع دهید که به همین دلیل به آنها نامه ارسال می کنید.

2. محصولات خود را تبلیغ کنید

اولین و بدیهی ترین کاری که باید انجام دهید این است که از لیستی که برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود تهیه کرده اید استفاده کنید. شما مجبور نیستید یک نامه یکسان را دائماً ارسال کنید، اما می توانید مشتریان خود را در مورد اقدامات، تبلیغات، کاهش قیمت یا بسته هایی که اخیراً ارائه کرده اید مطلع کنید.

باید بدانید که مرز بین بازاریاب خوب و آزاردهنده با این روش تبلیغاتی باریک است، بنابراین سعی کنید در محتوا و دفعات آن دقت کنید. شما حتی می توانید پیوندهایی را به فیلم ها و سایر انواع گزارشات ارسال کنید که باعث می شود افراد مشترک در لیست شما احساس امتیاز کنند، این همیشه راهی عالی برای جلب اعتماد و ایجاد روابط است. به هر حال، تبلیغات محصولات شما احتمالاً بهترین راه کسب درآمد است.

3. استفاده از صفحه "متشکرم"

اگر قبلاً برای خبرنامه امضا کرده اید، احتمالاً بلافاصله به صفحه ای هدایت شده اید که در آن عبارت "متشکرم برای عضویت، خوشحالیم که شما را عضوی از تیم ما می کنیم" آورده شده است. اگر چنین است، شما قبلاً می دانید صفحه تشکر چیست و اکنون وقت آن است که از صفحه خود برای به حداکثر رساندن سود استفاده کنید.

هرگاه فردی به صفحه تشکر هدایت می شود، می تواند صفحه شما یا صفحه ای باشد که در وب سایت شرکت دیگری قرار دارد. اگر در صفحه شما قرار دارد و تبلیغاتی در حال انجام است، بلافاصله از آن درآمد کسب می کنید، و برای مثال اگر صفحه شرکت دیگری باشد، برای افزایش ترافیک به سایت آنها دستمزد دریافت خواهید کرد.

5 روش کسب درآمد با بازاریابی ایمیلی

4. تبلیغات و کاهش قیمت

اگر شرکتی بداند که شما لیست کاملی از ایمیل ها دارید که می توانید از آنها برای مقاصد عالی استفاده کنید، از شما می خواهند برای برخی از محصولات یا خدمات خود تبلیغاتی انجام دهید، و این می تواند پول خوبی برای شما به همراه داشته باشد. شما درست انجام می دهید

تبلیغات باید تا آنجا که می توانید واقعی به نظر برسند، و یک ترفند بسیار رایج که نمایندگان از آن استفاده می کنند این است که به افرادی که در خبرنامه مشترک هستند اجازه دهید آنها فکر کنند که تنها آنها هستند که تبلیغات را دریافت می کنند، که در برخی موارد درست است، اما نه هر زمان. اگر با شرکت صحبت کنید و در مورد اضافه کردن یک پیشنهاد محدود به زمان موافقت کنید، این کار می تواند موثرتر باشد، فقط برای این که مردم سریعتر خرید کنند.

هزاران ترفند وجود دارد که می توانید انجام دهید، بنابراین با خیال راحت از خلاقیت و مهارت های بازاریابی خود برای ارائه ایده های تبلیغاتی جالب استفاده کنید.

5 روش کسب درآمد با بازاریابی ایمیلی

5. از چیزی به نام tripwire استفاده کنید

اصطلاح tripwire برای توصیف چیزی است که اغلب در دنیای بازاریابی ایمیلی اتفاق می افتد. هنگامی که شخصی در خبرنامه شما ثبت نام می کند، بلافاصله یک پیشنهاد تبلیغاتی برای او ارائه می دهید، اما نباید از محدوده قیمت 10 تا 40 دلار تجاوز کند، زیرا اگر اینطور باشد، سفر سه بعدی نخواهد بود.

حتی اگر مشتری به دلیل پیشنهاد بلافاصله اشتراک خود را لغو کند، به دو دلیل مهم نیست. یکی، شما شانس خود را برای کنار گذاشتن چیزی که ممکن است موثر باشد، امتحان کردید، و دو، آنها به هر حال پس از ارسال اولین ایمیل تبلیغاتی، لغو اشتراک خواهند شد. این به شما کمک می کند بلافاصله بدانید که آیا مشتری می ماند یا نه.

اگر آنها در نهایت به خرید تری وایر (tripwire) بپردازند، طبق آمار، آن مشتری حدود ده برابر بیشتر احتمال دارد چیزهای دیگر را از شما خریداری کند، و شما ممکن است به یک رابطه طولانی مدت و طولانی مدت با آنها بسیار نزدیک باشید.

5 روش کسب درآمد با بازاریابی ایمیلی

نتیجه

بازاریابی ایمیلی این روزها یکی از موثرترین و قدرتمندترین ابزارها است و اگر در آن مهارت پیدا کنید، می توانید با بسیاری از شرکت های موفق به عنوان عامل اصلی تبلیغات آنها همکاری کنید. روش ها و ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش درآمد استفاده کنید، اما انجام آنها چندان دشوار نیست.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...