4 چیزی که کارایی انبار را از بین می برد

در سال 2020، بیش از دو میلیارد نفر کالا یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کردند و در همان سال، فروش تجارت الکترونیکی از 4.2 تریلیون دلار آمریکا در سراسر جهان فراتر رفت.  با توجه به حجم زیاد سفارشات آنلاین و افزایش روزافزون تقاضا برای حمل سریعتر، انبارها باید کارایی خود را برای همگام شدن با بازار افزایش دهند. با این حال، چند مورد وجود دارد که می تواند کارایی انبار شما را از بین ببرد. در صورتی که انبار شما به اندازه ای که می خواهید سرعت ندارد انها را باید در نظر بگیرید.

ارتباط ضعیف

آیا دستگاه های شما دائماً آفلاین هستند یا از شبکه شما قطع می شوند؟ اگر چنین است، ممکن است مشکلات اتصال داشته باشید. شبکه بی سیم LAN یا WiFi به ستون فقرات اصلی شبکه تبدیل شده است. با افزایش مداوم دستگاه های بیشتر، احتمال کاهش عملکرد بی سیم در طول زمان وجود دارد. این امر بر کارایی انبار شما تأثیر منفی می گذارد زیرا کارگران قادر نخواهند بود بدون اتصال بی سیم به لیست انتخاب، به روزرسانی اطلاعات سفارش یا تولید برچسب های دقیق دسترسی داشته باشند.

انبار

ارزیابی عمیق زیرساخت بی سیم فعلی و چشم انداز دستگاه تلفن همراه به شناسایی مناطق مشکل دار احتمالی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که با یک ارائه دهنده برتر که چالش های سازمان شما را درک می کند همکاری می کند و برای جلوگیری از شکست در مرحله کاغذ پروژه تلاش می کند و موفقیت واقعی را در زمان استقرار کامل سیستم تضمین می کند.

بدون پشتیبانی اتوماسیون

اتوماسیون انبارهای سراسر جهان را تحت کنترل خود درآورده است، فرآیندهای دستی را حذف کرده و امکان کارآمدتر و دقیق تر را فراهم می کند. عدم پشتیبانی اتوماسیون باعث تاخیر در برنامه کارگران و کاهش کارایی انبارها می شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید شریکی داشته باشید که با شما کار کند تا نیازهای شما را بفهمد و تعریف کند و سپس راه حلی مناسب برای ارائه بیشترین بازده سرمایه گذاری ایجاد کند.

اتوماسیون انبار

در حالی که ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسد، بدون شک بررسی فناوری بینایی ماشین به کسب و کار شما کمک می کند. با ذخیره سازی کارآمدتر، خطاهای آسیب و تعداد اشتباه را کاهش می دهید تا سفارشات با دقت بیشتری انجام شود. انبارداری خودکار پیش بینی فرایندهای تحقق را آسان می کند به طوری که زمان بندی منابع و حمل و نقل گران تر و قابل اطمینان تر است. اتوماسیون همچنین می تواند نیروی کار انبار و سربار را کاهش دهد و حاشیه ای را برای سرمایه گذاری و نگهداری از تاسیسات خودکار فراهم کند.

زیرساخت RFID موجود

شاید سریع ترین راه برای از بین بردن کارایی انبار، حذف پشتیبانی شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) در انبار شما باشد RFID  در وقت و زمان کارکنان انبار شما صرفه جویی می کند و از ابتدا تا انتها از کل عملکرد کسب و کار شما پشتیبانی می کند. با استفاده از برنامه هایRFID ، می توانید بلافاصله ببینید چند بار از هر نوع و مکان آنها استفاده می کنید. شما می توانید موارد را از زمانی که در فروشگاه ها تحویل داده می شوند، صادر می شوند و در تولید مورد استفاده قرار می گیرند، پیگیری کنید.

مکان یابی آنی

بدون سیستم مکان یابی آنی در فرایندهای کلیدی تجاری، شما با چالش نداشتن دارایی مناسب، در زمان مناسب، در مکان مناسب روبرو هستید. RFID مدیریت موجودی، انجام بررسی و حسابرسی سهام و کنترل انقباض را آسان می کند. RFID همچنین می تواند برای پیدا کردن مواردی که در محل هستند اما در جای خود قرار نگرفته اند مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه های تاریخ دار

بدون بهترین خدمات کارآیی انبار، می توانید تأثیر کلی کل شرکت خود را از بین ببرید. خدمات به روز شده در انبار شما، مانند خدمات انبارداری با صدا، به ازای هر کارگر، در هر نوبت وظایف بیشتری را مجاز می کند. در واقع، قابلیت های صوتی اکنون به عنوان اجزای ضروری سیستم های مدیریت تدارکات بهینه سازی شده به رسمیت شناخته شده اند. بنابراین، اگر هنوز مجبور به حرکت روی باند هستید، اکنون زمان آن است.

کارگر مجهز به صدا با سر بالا و دست آزاد کارها را انجام می دهد. با رهایی از وظایفی که از بهره وری مالیات می گیرند، مانند اسکن، خواندن لیست انتخاب، و نوشتن یا وارد کردن اطلاعات، امکان افزایش بهره وری 20 درصد و بالاتر وجود دارد. با صدور دستورالعمل دقیق کارگران، تأیید وظایف و تصحیح خطاها در صورت وقوع، دقت نزدیک به 100 قابل دستیابی است. توجه به این نکته ضروری است که یک خطای واحد مجموعه ای از هزینه ها را برای اصلاح آن خطا متحمل می شود، از بازده، انتخاب مجدد و ارسال مجدد تا کاهش رضایت مشتری.

بهبود کارآیی انبارها در شرایطی که تجارت الکترونیک در حال رونق است و هیچ پایانی در چشم نیست، ضروری است. تنها راهی که می توانید شرکت خود را برای موفقیت در آینده تعیین کنید این است که اطمینان حاصل کنید که یک شبکه پایدار، فرآیندهای خودکار، زیرساخت  RFID و دستگاه های به روز در سراسر شرکت شما اجرا می شود.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...