در جدیدترین تور مجازی گوگل در دیوار بزرگ چین قدم بزنید

اگر اقدامات احتیاطی مرتبط با بیماری همه گیر شما را از سفر باز می دارد، اما دوست دارید به مکان های دورتر سفر کنید، آخرین تور مجازی از Google Arts & Culture بهترین تجربه از یک سفر مجازی را برایتان به دنبال خواهد داشت.

تور مجازی گوگل در دیوار بزرگ چین

تور مجازی 360 درجه جدید گوگل گشت و گذار در یکی از بهترین قسمت های حفظ شده دیوار بزرگ چین است که به طور کامل بیش از 13.000 مایل (20921.47 کیلومتر) امتداد دارد (تقریباً فاصله رفت و برگشت بین لس آنجلس و نیوزلند).

این تور مجازی جدید شامل 370 تصویر با کیفیت بالا از دیوار بزرگ چین، همراه با 35 داستان و مجموعه ای از جزئیات معماری در مورد سازه های معروف جهان است.

تور مجازی گوگل در دیوار بزرگ چین

Pierre Caessa از گوگل در پست وبلاگ خود اعلام کرد: "این فرصتی برای مردم است که قسمت هایی از دیوار بزرگ چین که دسترسی به آنها دشوار است را تجربه کنند، درباره تاریخ غنی آن بیشتر بدانند و بفهمند که چگونه برای نسل های آینده حفظ می شود."

این دیوار در طول قرن ها برای دفاع در برابر مهاجمان مختلف مورد استفاده قرار می گرفت و ساخت آن بیش از 2000 سال به طول انجامید. این سازه اغلب به عنوان "بزرگترین پروژه ساخت بشر در جهان" توصیف می شود.

تور مجازی گوگل در دیوار بزرگ چین

اما شرایط آب و هوایی و فعالیتهای انسانی باعث شده است که یک سوم این میراث جهانی یونسکو به تدریج از بین برود، اگرچه بخشهای زیادی از دیوار در حال بازسازی است تا بتوان از آن در سالهای آینده لذت برد و قدردانی کرد.

Google Arts & Culture به طور پیوسته به کتابخانه تورهای مجازی گوگل افزوده شده است که شامل The Hidden Worlds of the National Parks و کاوش همه جانبه در برخی از دورترین و مهمترین مکان های تاریخی جهان است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...