گجت هایی که باور نمی کنید وجود داشته باشند

سرعت پیشرفت فناوری در جهان در سالهای اخیر شگفت انگیز بوده است. از برنامه هایی که نیازهای مختلف ما را برآورده می کند، تا وسایل و ابزارهایی که زندگی را بسیار آسان می کند. در ادامه این پست به لیستی از گجت های فوق العاده ای است که بسیاری معتقد به وجود آنها نیستند می پردازیم.

1. Google VR

Google VR

مفهوم واقعیت مجازی مدتی است که مطرح شده است. حتی پیش از آنکه فناوری به اندازه کافی برای آزمایش واقعیت مجازی پیشرفت کند، این ایده در داستان های علمی تخیلی و رمان هایی که به مفاهیم آینده می پردازند وجود داشت. این گجت می تواند برای بازی کردن، مشاهده مکان ها و رویدادهای دور هنگام نشستن روی مبل شخصی شما استفاده شود. تصاویری که ارائه شده است تجربه ای واقعی را در اختیار کاربران قرار می دهد و ثابت می کند که این گجت واقعاً عالی است.

2. Opcom Farm Cube

Opcom Farm Cube

تا به حال خواسته اید که به غذای ارگانیک روی بیاورید و رژیم شیمیایی را کنار بگذارید یا شاید باغ سبزیجات خود را راه اندازی کنید، اما شما در آپارتمانی در طبقه پنجم زندگی می کنید. نگران نباشید زیرا Opcom Farm Cube اینجاست تا مشکلات شما را حل کند. سیستم باغ هیدروپونیک داخلی شامل یک جعبه است که در آن نه تنها می توانید سبزیجات خود را پرورش دهید، بلکه عوامل مختلفی مانند آب، نور، دما و همچنین مواد مغذی خاک را نیز کنترل می کنید. این گجت در آینده کشاورزی دگرگونی ایجاد می کند و به ما این فرصت را می دهد که منبع تغذیه خود را به عهده بگیریم.

3. اسکنر قابل حمل

اسکنر قابل حمل

وقتی به اسکنرها فکر می کنید، ماشین های بزرگ یا چاپگرهای همه کاره را تصور می کنید که می توانند اسناد شما را اسکن کنند. نسخه دیجیتال از طریق USB یا از طریق اینترنت به رایانه یا تلفن های همراه شما متصل می شود. این یک فرایند سرگرم کننده نیست، اما اگر می خواهید سوابق را دیجیتالی کنید مهم است. با این حال، این گجت های سرگرم کننده مانند چوب دستی وجود دارد که اسناد را با چرخاندن سریع روی آنها اسکن می کند. کپی دیجیتال به راحتی به دستگاه های دیگر ارسال می شود. این اسکنرهای قابل حمل اسناد متعدد را اسکن و به دستگاه های دیگر منتقل می کنند.

4. Prizm

Prizm

از قهوه صبح تا خیلی چیزهای دیگر، ما دوست داریم همه چیز را سفارشی کنیم. تصور کنید که می توانید این کار را برای موسیقی پخش شده در برنامه های مورد علاقه خود انجام دهید. Prizm گجتی است که این کار را انجام می دهد. این برنامه به بلندگوها و برنامه های موسیقی مورد علاقه شما مانند Spotify متصل می شود و با هر آهنگ پخش شده و لیست پخش با ذوق موسیقی شما آشنا می شود. همچنین زمان روز را به همراه پس زمینه در نظر می گیرد و آهنگ هایی را که مناسب می داند پخش می کند. این ابزار دارای گزینه های " like" یا "dislike" در طرف خود است و از هر اقدامی که در ارتباط با سلیقه موسیقی شما انجام می گیرد درس می گیرد.

5. Sensorwake (حسگر بیداری)

Sensorwake

قبل از اینکه از تلفن های همراه برای بیدار کردنمان استفاده کنیم، زنگ ساعت زنگ دار اولین صدایی بود که هر روز صبح می شنیدیم. فناوری رسانه را تغییر داد، اما عمل بیدار شدن با صدای بلند ثابت ماند. تحقیقات مدرن نشان داده است که این روند طولانی مدت برای بیدار شدن از خواب پیامدهای منفی برای سلامتی ما دارد. بنابراین، روشهای جدیدی ارائه شده است. یکی از این روش ها توسط Sensorwake استفاده می شود. این ابزار از حس بویایی استفاده می کند و از رایحه هایی مانند قهوه، شکلات و نعناع برای بیدار کردن شما استفاده می کند.

6. دوربین Activeon Solar X

Activeon Solar X

بسته بندی باتری های اضافی همیشه هنگام سفر دردسر ساز است. این مشکل زمانی آزاردهنده تر به نظر می رسد که در مکانی دور افتاده با هیچ چیز به جز بیابان زیبا و دوربین با باتری های خاموش گیر کرده اید. Activeon Solar X این مشکل را حل می کند زیرا از خورشید برای شارژ کامل خود در یک ساعت استفاده می کند و عمر باتری مناسب دو ساعت را دارد. این دوربین مینی نه تنها باعث صرفه جویی در فضا برای وسایل اضافی برای شارژ می شود، بلکه این دستگاه همچنین اطمینان حاصل می کند که هرگز در حین تماشای صحنه ای خارق العاده در فضای باز، غافلگیر نشوید.

7. تلویزیون LG OLED W7

تلویزیون LG OLED W7

این آخرین پیشنهاد سرگرمی از LG Electronics یک اثر هنری است. صفحه نمایش فوق باریک با عرض تنها 0.15 اینچ که مستقیماً روی دیوار نصب می شود. وزن مدل 65 اینچی حدود 18 پوند (8.16 کیلوگرم) است، در حالی که مدل 77 اینچی حدود 27 پوند (12.24 کیلوگرم) وزن دارد. قیمت تلویزیون LG OLED W7 حدود 8 هزار دلار است.

8. دستبند تناسب اندام Moff

دستبند تناسب اندام Moff

اکثر ما گرفتار سبک زندگی بی تحرک هستیم. با بطور متوسط ​​8 تا 9 ساعت کار روزانه، تقریباً هیچ فعالیتی در بقیه روز انجام نمی شود. برای حل این مشکل، مبتکران ابزارهای جالبی را ارائه کرده اند تا تناسب اندام را حفظ کنند. دستبند تناسب اندامMoff  یکی از این پیشنهادات است. این ابزار با بازی Pacman همکاری کرده است و بیشتر برای کودکان هدف قرار گرفته است. این بازی شامل حرکات دست، نوسان بازو و دیگر حرکات برای گلزنی و پیروزی در بازی است.

9. Gatebox

Gatebox

هوش مصنوعی به آرامی وارد دنیای ما شده و به سرعت به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل می شود. Gatebox توسط یک شرکت ژاپنی به نام Vinclu توسعه یافته است. Gatebox دارای یک شخصیت مرکزی به نام Azuma Hikari است که در داخل این ابزار زندگی می کند. این دستگاه نه تنها یک دستیار خانگی بلکه یک نوع همراه نیز طراحی شده است. Gatebox می تواند عملکردهایی مانند بیدار کردن شما، روشن و خاموش کردن چراغ ها، ارائه جزئیات در مورد شرایط آب و هوایی و ... را در طول روز را انجام دهد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...