دستگاه های تولید خوراک طیور

امروزه تولید خوراک طیور موضوع بسیار مهمی است زیرا صنایع تولید خوراک به صرفه جویی در هزینه و دستیابی به حداکثر سود کمک می کند. نگرانی اصلی مرغداران، تولید خوراک های با کیفیتی است که برای حیوانات قابل هضم و کارآمد باشد. یک خط تولید خوراک طیور باید بتواند غذای بهداشتی، به راحتی قابل هضم و متعادل از نظر تغذیه را ارائه دهد.

موارد استفاده از کارخانه پلت طیور

کارخانه خوراک طیور کاربردهای مختلفی دارد که به موارد مختلفی بستگی دارد. آنها به عنوان چند منظوره استفاده می شوند. آنها برای تهیه انواع خوراک طیور و آبزیان مناسب هستند. آنها همچنین بسته به نوع حیوان دامنه وسیعی از 2 تا 10 میلی متر را ارائه می دهند. تهیه مواد اولیه شامل ذرت، سبوس گندم، سویا و غیره نیز آسان است .

خوراک طیور

ماشین آلات درگیر در کارخانه خوراک طیور

تجهیزات پردازش پلت خوراک را می توان برای  خط تولید خوراک طیور و خط تولید خوراک دام و غیره استفاده کرد . خط تولید پلت خوراک عملکردهای خرد کردن، مخلوط کردن، بلند کردن، پلت سازی را ادغام می کند، خنک کننده، غربالگری و غیره ، با تغذیه خودکار، تغذیه سریع و تخلیه نرم. این واحد خوراک متوسط ​​با سرمایه گذاری کم و نتایج سریع است.

- ماشین سنگ زنی. هدف این دستگاه خرد کردن مواد اولیه در اندازه های توصیه شده برای انواع مختلف خوراک است. دستگاه سنگ زنی دارای تعدادی ویژگی است که به انجام موثر کار کمک می کند. سطح آسیاب وسیع تری برای اطمینان از آسیاب کامل برای سنگ زنی ماکرو و خرد وجود دارد. همچنین مجهز به یک درب متحرک جهت کارکرد و نگهداری راحت می باشد. این دستگاه همچنین دارای یک دستگاه قفل ایمنی است تا حداکثر ایمنی را ایجاد کند.

- دستگاه میکسر. یک دستگاه اختلاط خوب، یکنواختی را در اختلاط تضمین می کند و از این رو کیفیت خوب محصول نهایی را تضمین می کند. در این دستگاه.، مواد اولیه مختلف با چربی، مواد افزودنی و دارو مخلوط می شوند تا از خوراک با کیفیت اطمینان حاصل شود. دستگاه مخلوط کن نباید دارای گوشه های مرده باشد تا از آلودگی متقابل جلوگیری شود.

- دستگاه پلت سازی. دستگاه پلت خوراک طیور برای تولید خوراک پلت نهایی استفاده می شود.پلت های خوب به عنوان غذای کامل نامیده می شوند زیرا حاوی تمام مواد مغذی هستند.

خط تولید کوچک خوراک طیور

- دستگاه خنک کننده . دمای خوراکهای اکسترود شده در حدود 70-90 درجه سانتیگراد است. بنابراین، خنک کردن برای کاهش دما تا حدود 5 درجه سانتیگراد لازم است که برای نگهداری مناسب توصیه می شود. خنک کننده پلت ها را برای ذخیره آماده می کند و به دلیل سیستم تخلیه باید تا حد ممکن تمیز نگه داشته شود. دستگاه خنک کننده دارای ویژگی های کلیدی برای حداکثر خروجی است. این شکل هشت ضلعی است تا اطمینان حاصل شود که هیچ گوشه مرده ای وجود ندارد که منجر به آلودگی شود.

- دستگاه نظافت. تمیز کردن در کارخانه طیور بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که خوراک تولید شده برای تولید طیور بی خطر است. دستگاه تمیز کننده دارای طراحی ساده ای در امتداد خروجی ها برای جلوگیری از رسوب و جلوگیری از آلودگی متقابل است. همچنین دارای سیستم غربالگری فشار است که ساده و راحت است.

- دستگاه انتقال. این دستگاه در کارخانه طیور از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا از آن برای حمل و نقل مواد اولیه و کالاهای نهایی استفاده می شود. دارای ورودی بزرگ جهت جلوگیری از انسداد مواد اولیه می باشد.

- دستگاه بسته بندی. بسته به نیاز، محصول آماده شده باید در کیسه بسته بندی شود. این دستگاه دارای یک دستگاه ضد ضربه با کیفیت برای اطمینان از بسته بندی سریع، دقت اندازه گیری و عملکرد پایدار است. این دستگاه همچنین دارای سنسورهای توزین تعلیق مستقل است که به توزین دقیق کمک می کند.

دستگاه های خوراک طیور از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا خوراکی که برای حیوانات ارزشمند است و به راحتی قابل هضم است در نتیجه رشد سریع تری را ایجاد می کند. از مواد افزودنی مضر برای تهیه خوراک طیور استفاده نشود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...