8 میوه و سبزی که تقریباً بدون شکر هستند

میوه ها و سبزیجات نقش مهمی در حفظ سلامت کلی ما دارند. بسیاری از مردم معتقدند که میوه ها مضر هستند و باید از خوردن آن ها به دلیل داشتن قند زیاد خودداری کنند. برخی سبزیجات نیز دارای نشاسته بالا هستند و برای بیماران دیابتی مضر هستند. در اینجا لیستی از میوه ها و سبزیجات خاصی وجود دارد که فاقد قند هستند و برای حفظ سطح قند خون در بدن مفید هستند.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی میوه ایی کم چرب و بدون قند است که برای بیماران دیابتی مفید است. افزودن گوجه فرنگی به رژیم غذایی شما همچنین به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند، از شب کوری جلوگیری می کند و پوست شما را بی عیب و نقص نگه می دارد.

پاپایا

پاپایا حاوی یک ماده مغذی مهم به نام پاپائین است که فرآیندهای گوارشی را تحریک می کند. مقدار کمی سدیم دارد که به تنظیم کلسترول و قند خون کمک می کند.

8 میوه و سبزی که تقریباً بدون شکر هستند

کاهو

کاهو حاوی مقدار مناسبی فولات، منگنز، آهن و ویتامین B و ویتامین های دیگر مانند A ، C ، D ، E و K. است. 0.8 گرم قند در 100 گرم دارد و برای سالاد ایده آل است.

مارچوبه

مارچوبه یک سبزی بدون قند است که برای انواع مشکلات سلامتی استفاده می شود. حاوی صفر درصد چربی و بدون قند است. به دلیل دارا بودن ویتامین A ، C و K به افزایش متابولیسم کمک می کند.

8 میوه و سبزی که تقریباً بدون شکر هستند

گریپ فروت

گریپ فروت سرشار از ویتامین C است که آن را به یک داروی موثر برای سرماخوردگی و سرفه تبدیل می کند. چربی آن صفر است و میوه ای بدون قند است که می توانید بدون نگرانی، آن را بخورید.

کلم

کلم غنی از ویتامین A ، C ، D ، E و K و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن ، منیزیم و روی است. این سبزی فاقد قند است.

کلم بروکلی

این سبزی فاقد چربی، حاوی مقدار کمی قند و غنی از مواد مغذی مانند فیبر، کلسیم، روی، آهن و فسفر است. سرشار از آنتی اکسیدان است که سلول های بدن را زنده می کند.

چغندر

چغندر سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن و فیبر رژیمی است. آنها رنگ غنی خود را از آنتی اکسیدان قوی به نام بتانین دریافت می کنند. یک بیمار دیابتی باید روزانه چغندر بخورد زیرا فاقد قند است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...