مایکروسافت و لینکدین نیروهای خود را برای بهبود کار ترکیبی متحد می کنند

پس از تحقیق در مورد نیازهای نیروی ترکیبی، مدیران LinkedIn و Microsoft آخرین داده ها و نوآوری را برای حمایت از کارمندان به اشتراک می گذارند.

Satya Nadella مدیر ارشد مایکروسافت و Ryan Roslansky مدیر ارشد لینکدین  شرکت های آنها گرد هم می آیند تا به رهبران و تیم های آنها در حرکت در دنیای جدید کار کمک کنند. یک گزارش بر اساس داده های کارکنان مایکروسافت نشان می دهد که با وجود آنکه کار ترکیبی پیچیده است، اما انعطاف پذیری فراوانی دارد، سبک های مختلف کار و فرهنگ اعتماد می تواند به همه ما کمک کند تا با موفقیت در مسیر اهداف حرکت کنیم.

کار ترکیبی

داده های جدید ما نشان می دهد که هیچ رویکردی برای کار ترکیبی وجود ندارد، زیرا انتظارات کارکنان همچنان در حال تغییر است. Nadella می گوید تنها راهی که سازمان ها می توانند در حل این پیچیدگی ها با موفقیت عمل کنند، این است که از انعطاف پذیری در کل مدل عملیاتی خود، از جمله شیوه های کار افراد، مکان های زندگی و نحوه برخورد با فرایندهای تجاری استفاده کنند.

پذیرش این انعطاف پذیری و سازگاری با این روش جدید کاری است که LinkedIn آن را "تغییر مجدد بزرگ" می نامد.

این دو شرکت مشکلات ناشی از کار ترکیبی و دورکاری را شناسایی کرده و برای کمک به مدیران در راه جدید کار به فناوری روی آورده اند.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفته است: "ما نقش فناوری را به عنوان یک فعال کننده می بینیم."

کار ترکیبی

تجدید نظر در جلسات ترکیبی با ویژگی های جدید تیم ها

جلسات ترکیبی معمولا با کار ترکیبی، همراه می شود. اکنون سازمانها باید نحوه سازماندهی و برگزاری جلسات را برای ارتباط موثر با کارکنان دفتر و کارکنان از راه دور تجدید نظر کنند.

هنجارهای جدید جلسات، فرهنگی کلیدی هستند، اما فناوری می تواند به ارتقای سطح تجربه جلسه ترکیبی کمک کند.

در پست وبلاگ مایکروسافت آمده است:  نوآوری های جدید Microsoft Teams Rooms به همراه ویژگی های جدید Teams به شما کمک می کند تا جلسات ترکیبی تأثیرگذار و جذابی داشته باشید."

ردیابی گفتاری فعال جدید تیم ها با استفاده از هوش مصنوعی به دوربین های اتاق اجازه می دهد تا از صدا، حرکات صورت و حرکات بدن برای تشخیص افرادی که در اتاق صحبت می کنند استفاده کنند. همچنین برای دید بیشتر روی افرادی که در مابقی جلسه صحبت می کنند، زوم می کند.

پشتیبانی از افزایش جذب مدلهای کار ترکیبی

ویژگی دوم، چندین جریان ویدیویی، به شرکت کنندگان در اتاق اجازه می دهد تا در قسمت ویدئویی خود قرار داده شوند، و دید بیشتری را برای همه شرکت کنندگان اضافه می کند. ویژگی  سوم تشخیص افراد است، که نام نمایه کاربران ثبت نام شده را در قسمت ویدئوی آنها شناسایی و نمایش می دهد.

مدلهای کار ترکیبی توسط 63 درصد از شرکتهای با رشد بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. معرفی این ویژگی های جدید در مجموعه نمونه کارها با استقبال بسیاری روبرو خواهد شد.

کار ترکیبی

مایکروسافت برای حمایت بیشتر از شرکت هایی که در زمینه کار ترکیبی حرکت می کنند، اعلام کرد: "یک تجربه جدید پاورپوینت که خوراک دوربین تیم ها را در یک ارائه ادغام می کند تا مجری بتواند نحوه و مکان مورد نظر برای نمایش اسلایدهای خود را سفارشی کند.”

حل پارادوکس کار ترکیبی

این ویژگی های جدید و ارائه آنها، همه بخشی از تلاش مایکروسافت و LinkedIn برای حل پارادوکس کار ترکیبی است. LinkedIn برای درک بهتر نحوه فکر کارفرمایان در مورد حرکت در این دنیای جدید کار ، بیش از 500 مدیر سطح C را در ایالات متحده و بریتانیا مورد بررسی قرار داد. همانطور که انتظار می رفت، انعطاف پذیری در ذهن همه قرار داشت: 87 درصد از افراد گفتند ترجیح می دهند حداقل نیمی از زمان جلسه را بصورت آنلاین شرکت کنند.

اکثر کارفرمایان در حال سازگاری هستند: 81 درصد از مدیران سیاست های محل کار خود را تغییر می دهند تا انعطاف پذیری بیشتری را ارائه دهند.

با همه داده های به دست آمده از نظرسنجی های خود و LinkedIn ، مایکروسافت مشتاق حمایت از سازمان ها برای حل مسائل ترکیبی کار است، همانطور که برای خودشان لازم بود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...