5 تا از خلاقیت های برتر هوش مصنوعی

در این پست نگاهی داریم به 5 اختراع جدید که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کنند. هوش مصنوعی راه خود را در هر خانه ای باز می کند و این پتانسیل را دارد که زندگی ما را تغییر دهد.

5 خلاقیت برتر هوش مصنوعی

در اینجا به 5 مورد از خلاقانه‌ترین خلاقیت‌هایی که از هوش مصنوعی از کاهش ردپای کربن گرفته تا کمک به درمان سرطان استفاده می‌کنند، می پردازیم.

5. People.ai

People.ai

این پلتفرم هوش مصنوعی برای پیش بینی مدیریت فروش استفاده می شود. این پلتفرم برای بهبود عملکرد فروش در تجارت با تجزیه و تحلیل رفتار و فعالیت فروش به منظور خودکارسازی آموزش و همچنین افزایش فروش ایجاد شد. People.ai در سال 2016 توسط Oleg Rogynskyy تأسیس شد و اکنون 1.1 میلیارد دلار ارزش دارد.

توجه: مزایا و خطرات هوش مصنوعی

4. Meeting Owl

Meeting Owl

Meeting Owl یک محصول جدید هوش مصنوعی است که برای بهبود کیفیت جلسات مجازی ایجاد شده است. این دستگاه یک دوربین 360 درجه است که مشتریان و کارمندان خارج از سایت را با مشتریان در محل متصل می کند، این محصول به کاربران اجازه می دهد تا در کنفرانس ها و جلسات بدون مشکلات فناوری مشارکت بیشتری داشته باشند. این دستگاه با Zoom، Skype، google meet و teams سازگار است. این شرکت توسط Max Makeev در سال 2014 تاسیس شد.

3. TrailJectory

TrailJectory

TrailJectory یک پلتفرم هوش مصنوعی محبوب در صنعت مراقبت های بهداشتی است. این شرکت درمان‌های سرطان شخصی را ارائه می‌کند که با تشخیص بیمار همخوانی دارد. TrailJectory این اطلاعات را به زبانی ساده تر ارائه می دهد و همچنین به بیماران اجازه می دهد علائم خود را به راحتی ردیابی کنند. این شرکت در سال 2017 توسط Tzvia Bader تأسیس شد و این پلتفرم هر سال به رشد 500 درصدی دست یافته است.

2. Embodied Moxie

Embodied Moxie

Moxie ساخته شده توسط Embodied یک ربات هوش مصنوعی است که به عنوان یک همراه برای کودکان ساخته شده است، هدف اصلی ربات ها برای بازی است، همچنین قادر به تشخیص چهره و نیازهای انسان است. این ربات اولین بار در سال 2020 عرضه شد و توسط Paolo Pirjanian تاسیس شد. Moxie در بین کودکان مبتلا به اوتیسم و ​​مشکلات یادگیری به دلیل توانایی آن در سازگاری با نیازهای مختلف یادگیری و همچنین برقراری تماس چشمی بسیار محبوب شده است.

1. هوش مصنوعی Brainbox

هوش مصنوعی Brainbox

هوش مصنوعی Brainbox اولین بار توسط Jean-Simon Venne در سال 2017 در کانادا ساخته شد. پلتفرم Brainbox ai از هوش مصنوعی خود سازگار برای تجزیه و تحلیل مصرف انرژی ساختمان کاربران استفاده می کند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا ردپای کربن شخصی خود را کاهش دهند و در عین حال تأثیر آن بر محیط را کاهش دهند. 20 درصد از گازهای گلخانه ای توسط ساختمان ها تولید می شود، هوش مصنوعی Brainbox برای کاهش اثرات ساختمان ها بر محیط زیست ایجاد شده است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...