مایکروسافت یک کنترلر شفاف را برای بیستمین سالگرد تولد Xbox عرضه می کند

مایکروسافت بیستمین سالروز تولد ایکس باکس را با چند لوازم جانبی شفاف از جمله کنترلر بی سیم و هدست بازی سیمی جشن می گیرد که در 15 نوامبر 2021 (۲۴ آبان ۱۴۰۰) بیستمین سالگرد تولد Xbox در درسترس قرار می گیرند و پیش خرید آنها در حال حاضر در دسترس می باشد.

کنترلر ایکس باکس

مایکروسافت در مورد کنترلر می گوید ظاهر شفاف آن پاسخ به کنترل کننده های شفافی است که با کیت های اشکال زدایی اصلی Xbox عرضه شده است. روی دکمه صفحه اصلی ایکس باکس، و همچنین در اطراف D-pad و دستگیره های عقب نشانه سبز رنگی وجود دارد.

کنترلر ایکس باکس

مایکروسافت اجزای نقره ای را رنگ آمیزی کرده است تا بتوان آنها را از طریق بدنه راحت تر دید. از نظر داخلی، این همان مدلی است که با کنسول های سری S و Series X عرضه می شود و از بلوتوث برای اتصال به دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی پشتیبانی می کند. هزینه پیش خرید این کنترلر 69.99 دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت و همچنین آمازون است.

هدست استریو ایکس باکس

هدست استریو ایکس باکس نیز شفاف است، اما در سطح کوچکتر. روگوشی های آن شفاف هستند، با علامت سبز بیستمین سالگرد تولد Xbox بر روی گوش چپ. همچنین بر روی مشبک های بین روگوشی ها و همچنین میکروفون رگه هایی از رنگ سبز روشن وجود دارد. این هدست مخصوص 69.99 دلار از فروشگاه مایکروسافت و آمازون هزینه خواهد داشت که 10 دلار بیشتر از قیمت مدل استاندارد است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...