بهترین هدفون های noise-canceling برای مسافرت های هوایی

چه بخواهید و چه نخواهید، پرواز در هواپیما به این معنی است که شما ناگزیر با انبوهی از صداهای ناخوشایند از صدای گریه نوزادان گرفته تا صدای موتور خروشان هواپیما روبرو خواهید شد. در ادامه این پست بهترین هدفون های noise-canceling که مناسب ترین راهکار موجود برای کاهش سر و صداهای مخصوص سفرهای هوایی هستند، معرفی شده است تا به شما کمک کند پرواز بسیار راحت تری داشته باشید.

علاوه بر این، استفاده از فناوری noise-canceling امروزه بیش از هر زمان دیگری در دسترس است، بنابراین پیدا کردن انواع هدفون با قابلیت مسدود کردن تقریباً همه صدای ناخواسته محیط آسان است. بسیاری از آن ها قابلیت بی سیم شدن، همگام سازی با دستگاه های هوشمند شما و موارد دیگر را نیز دارند.

COWIN E7 - بهترین برای سفرهای کوتاه

هدفون هایCOWIN E7  هدفون هایی حرفه ای هستند که می توانند همه صداها را، از صدای موتور موتور هواپیما گرفته تا صداهای یک خیابان شلوغ شهری را فیلتر کرده و صدایی بسیار واضح برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین هدفون های noise-canceling

این هدفون دارای روگوشی های بسیار نرم و مناسب پوست با قابلیت چرخش 90 درجه است که برای راحتی مطلوب و استفاده در تمام طول روز ساخته شده است. همچنین در تعدادی از رنگ های مختلف با قیمتی ارائه شده اند که قطعا نمی توان به راحتی از آن گذشت. علاوه بر این مجهز به میکروفون نیز هستند که به شما امکان می دهد تماس صوتی برقرار کنید، دارای قابلیت بلوتوث و NFC باشید و می توانید تا 30 ساعت بدون شارژ از آنها استفاده کنید.

Sony WH1000XM3 - بهترین برای علاقمندان واقعی موسیقی

هدفون Sony WH1000XM3 سر و صدای محرک پس زمینه را حذف کرده و از فناوری گوش دادن هوشمند برای تشخیص فعالیت و تنظیم خودکار متناسب با آن استفاده می کند و تجربه صوتی واقعا سفارشی را برای شما فراهم می کند.

بهترین هدفون های noise-canceling

این هدفون همچنین دارای کنترل های لمسی آسان برای رد شدن از آهنگ ها، تنظیم میزان صدا یا برقراری تماس است که با میکروفون داخلی فعال شده است. آنها همچنین دارای حالت “quick attention” هستند که درصورت نیاز به کم کردن صدا برای مکالمه ای مختصر و صحبت با همسر، مسافر یا مهماندار هواپیما، صدای هدفون را لحظه ای کاهش می دهد و با لمس کردن روگوشی سمت راست شما فعال خواهد شد. به علاوه، می توانید دستیار صوتی تلفن  Android و یاiPhone  خود را تنها با لمس یک دکمه فعال کنید. باتری داخلی نیز به کاربران این امکان را می دهد تا با یکبار شارژ 30 ساعت از هدفون خود لذت ببرند.

هدفون بی سیم Beats Studio3 - بهترین برای دوست داران اپل

احتمالاً قبلاً ستایش هدفون های بی سیم Beats را شنیده اید و همه چیزهایی که شنیده اید واقعا حقیقت است، به ویژه هنگامی که در مورد هدفون Studio3 باشد.

بهترین هدفون های noise-canceling

این هدفون های براق به خوبی روی گوش شما قرار می گیرند و از فناوری انطباقی ANC برای جلوگیری از سر و صدای پس زمینه استفاده می کنند، در حالی که همزمان از کالیبراسیون صوتی لحظه ای برای تجربه برتر گوش دادن استفاده می کنند.

با عمر باتری 22 ساعته، می توانید تقریباً بدون وقفه از این هدفون های عالی استفاده کنید و فقط با 10 دقیقه شارژ، سه ساعت کامل استفاده را برای شما فراهم می کند. و اگر از کاربران اپل هستید، مطمئناً از این هدفون که مجهز به تراشه Apple W1 با قابلیت اتصال بلوتوث ممتاز است، لذت خواهید برد که به شما امکان می دهد Siri را فعال کرده، تماس بگیرید، به راحتی آهنگها را انتخاب کنید و بسیاری موارد دیگر.

این هدفون ها با با ارگونومیک محوری و انعطاف پذیری متناسب به گونه ای ساخته شده اند که با هر شکل سر مطابقت داشته باشند. روگوشی های آن نیز به لطف هواکش داخلی بسیار نرم و تنفس پذیر هستند. آنها همچنین دارای یک کیف محافظ بسیار عالی هستند، بنابراین هنگام حمل و نقل یا مسافرت با آنها نگران آسیب جدی آنها نباشید.

هدفون بی سیم بلوتوثی Sennheiser HD 4.50

فناوری بلوتوث 4.0 و NoiseGuard، از ویژگی های محبوب هدفون Sennheiser می باشند و کیفیت صدای قدرتمند و عالی را ارائه می دهد. فناوری فعال حذف نویز NoiseGuard تقریباً همه صداهای ناخواسته محیط را مسدود می کند، چه در جاده باشید و چه در دفتری پر سر و صدا.

بهترین هدفون های noise-canceling

همچنین امکان جفت شدن فوری دستگاه های هوشمند شما را دارا است. کنترل های قابل نصب بر روی گوش باعث می شود به راحتی به موسیقی گوش کنید، تماس بگیرید یا صدای هدفون خود را کاهش دهید.

طراحی ساده و زیبا و مینیمالیستی Sennheiser، با روگوشی های چرمی بسیار نرم، برای راحتی بیشتر ایجاد شده است که گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و تلویزیون را برای ساعت ها آسان می کند. همچنین می توان آنها را برای حمل و نقل و بسته بندی آسان، تا کرد و می توانید با طول عمر بالای باتری این هدفون تا 19 ساعت در صورت غیرفعال بودن NoiseGuard تا 25 ساعت از آن استفاده کنید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...