نحوه مخفی کردن و بازگرداندن برنامه ها در iPhone

می خواهید برنامه ها را از صفحه اصلی iPhone خود پنهان کنید؟ اول از همه، دلایل زیادی وجود دارد که دسترسی به برنامه iPhone را دشوارتر می کند، و بسیاری از آنها کاملاً مفید هستند. به عنوان مثال شاید می خواهید برنامه موبایل بانک خود را مخفی کنید تا در صفحه اصلی شما به راحتی قابل دسترسی نباشد. یا اگر خواهر یا برادر کوچکی دارید که ممکن است تلفن شما را بردارد و عکس های را در شبکه های اجتماعی خود پست کند، شاید بخواهید توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و غیره خود را پنهان کنید، نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

1. برنامه ای را که می خواهید از صفحه اصلی خود حذف کنید پیدا کنید.

2. روی برنامه ضربه بزنید و نگه دارید تا منویی با گزینه "Remove App" ظاهر شود.

iPhone

2. الف) همچنین می توانید روی صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید تا برنامه ها شروع به لرزش کنند و سپس روی علامت کوچک "-" در کنار برنامه ای که می خواهید پنهان کنید ضربه بزنید.

iPhone

3. روی"Remove App"  ضربه بزنید (اگر گزینه 2.الف را انجام داده اید، این مرحله را رد خواهید کرد).

4. گزینه هایی برای حذف برنامه، حذف آن از صفحه اصلی یا لغو عملکرد را خواهید دید. "Remove from Home Screen" را انتخاب کنید.

iPhone

5. برنامه پنهان می شود و در صفحه اصلی شما ظاهر نمی شود.

اما حالا چگونه دوباره آن را پیدا می کنید؟

در ادامه نحوه یافتن برنامه های پنهان را مرور می کنیم. این برنامه، اگرچه از صفحه اصلی شما پنهان شده است، اما هنوز در app library شما وجود دارد و می توانید به آن دسترسی داشته باشید، یا آن را بازیابی کرده و مجدداً روی صفحه اصلی خود قرار دهید.

1. در صفحه اصلی خود، به سمت راست حرکت کنید (تا جایی که می توانید به راست بروید).

2. در بالا، یک نوار جستجو با"App Library"  در داخل آن مشاهده می کنید. روی آن نوار جستجو ضربه بزنید.

3. برای یافتن برنامه ای که مخفی کرده اید، پیمایش کنید یا نام آن را در نوار جستجو وارد کنید.

iPhone

4. هنگامی که آن را پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید، نگه دارید و آن را به سمت چپ بکشید. این کار آن را از "App Library" خارج کرده و به صفحه اصلی باز می گرداند.

iPhone

5. آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید و کار شما تمام شد! تا زمانی که بخواهید آن را حذف کرده یا دوباره پنهان کنید، برنامه به صفحه اصلی باز می گردد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...