4 صنعت شگفت انگیز که در طول همه گیری رشد کرده اند.

در حالی که همه گیری کووید -19 قطعاً بیش از سود آن به مشاغل و مردم آسیب رسانده است، اما اخیراً برخی از شرکت ها شاهد افزایش فروش بوده اند.

به دلیل دستورات ماندن در خانه و دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی در یک سال و نیم گذشته، بسیاری از مردم برای مدت طولانی تری به صفحه تلفن و رایانه خود خیره شده اند، مهارت های ارزشمندی را به صورت آنلاین یاد گرفته اند و حتی برای یادگیری سرگرمی های جدید جسارت کرده اند.

با ادامه تطبیق مشاغل با همه گیری و خطرات نوع جدید دلتا، جای تعجب نیست که شرکت هایی که به مردم کمک می کنند تا نظافت دقیق تری انجام دهند، خدمات بهداشتی ارائه دهند، شاهد افزایش سود هستند

اما در مورد صنایع و مشاغل که انتظار ندارید رونق داشته باشند چطور؟ چندتایی این جاست.

عینک

صنعت عینک

واربی ​​پارکر، فروشنده عینک آنلاین به تازگی گزارش داده است که "افزایش زمان استفاده از صفحه نمایش" عامل مهمی در رونق کسب و کار آن است و گفت که در پنج سال گذشته 79 درصد از آمریکایی ها زمان تماشای  خود را افزایش داده اند. 

این شرکت می گوید: "افزایش استفاده از تلفن های هوشمند، رایانه لوحی، رایانه ها و سایر دستگاه ها به افزایش نیازهای تصحیح بینایی و رشد مداوم مشتریان جدید در بازار عینک کمک کرده است.

با افزایش مدت زمان استفاده از صفحه نمایش، شرکت ها شروع به مباهات با فناوری کرده اند که از چشم کاربران در برابر "نور آبی" ساطع شده از صفحه تلفن و کامپیوتر محافظت می کند. این فناوری تقریبا ضروری شده است زیرا بسیاری از رفت و آمد به محل کار به یک پیاده روی کوتاه از اتاق خواب تا جلوی صفحه کامپیوتر تبدیل شده و روزهای کاری طولانی تری را ممکن می سازد. 

این که آیا لنزهای نور آبی واقعاً کار می کنند یا ن ، مردم ریسک نمی کنند. در کنار گزارش های هفتگی زمان استفاده از صفحه نمایش بسیاری از کاربران آیفون، مردم به دلیل همه گیری بیشتر بر سلامتی و سلامتی خود تمرکز کرده اند. 

با توجه به هزینه متوسط ​​آمریکایی ها در حدود هفت ساعت در روز بر روی رایانه، فشار دیجیتالی چشم که به آن سندرم بینایی رایانه نیز می گویند، فروش عینک را از نزدیک به 139 میلیارد دلار در سال 2019 به 162 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش داده است. پیش بینی می شود که فروش جهانی عینک تا سال 2027 به 259 میلیارد دلار برسد.

سینما در ماشین

در چند دهه گذشته، تماشای فیلم از پارکینگ ها به محل های برگزاری و اکنون به اتاق نشیمن ما منتقل شده است و بسیاری از سینماهای داخلی شاهد کاهش چشمگیر فروش گیشه در سال 2020 بوده اند. اما با ارائه سینماهای درایو عملا خدمات تماس کمتر، مردم فراهم شده است.

شرکت های مخمر 

 در طول همه گیری، مخمر و آرد کم بود زیرا مردم به مغازه خواربار فروشی هجوم آوردند تا سرگرمی جدیدی در تهیه نان داشته باشند. 

مخمر

پختن نان می تواند زمان زیادی را ببرد - که بسیاری از مردم در سال گذشته این کار را کرده اند. همچنین نیاز به تمرکز دارد اما پیچیده تر از هرج و مرج روز کاری قبلی یا آنچه در اخبار است نیست.  بنابراین، مشاغلی مانند Red Star Yeast اخیراً شاهد فروش بی سابقه ای بوده اند.

در حالی که بازار جهانی مخمر از سال 2015 تا 2020 رشد ناچیزی را تجربه کرد، در مارس 2020 نسبت به سال 2019، فروش مخمر 647 درصد افزایش یافت. فروشندگان شخص ثالث حتی بسته های 2 پوندی مخمر Red Star را در آمازون به قیمت 48.95 دلار شروع کردند-در مقایسه با 7 دلاری که در ابتدا به فروش می رسید. 

خدمات آموزش الکترونیکی 

وقتی مدارس در سراسر جهان درهای خود را بستند، تقریباً همه دانش آموزان یادگیرنده آنلاین شدند. تقریباً یک شبه صنعت یادگیری الکترونیکی شاهد شکوفایی عظیمی بود، زیرا معلمان در تلاش بودند تا درس ها را به صورت آنلاین انتقال دهند و دانش آموزان با اتاق خواب خود به عنوان یک کلاس درس دو برابر شدند. 

آموزش الکترونیکی

این فقط دانش آموزان نیستند که در بسترهای آموزش الکترونیکی کار می کنند-متخصصان صنعت نیز هستند. کارکنانی که عادت به کار در خانه ندارند از این ابزارها برای کشف نحوه بهره وری در محیط دور افتاده و یادگیری مهارت های مدیریت و رهبری استفاده می کنند. 

بر اساس بررسی ها، سه حوزه اصلی تمرکز برای برنامه های یادگیری و توسعه در سال 2021 عبارتند از: مهارت افزایی و مهارت آموزی مجدد، رهبری و مدیریت و پشتیبانی مجازی.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...