10 گجت که بهره وری شما را افزایش می دهد

در روزهای خوب گذشته، قبل از بسیاری از اختراعات مشهور مانند برق یا تلفن، زندگی بسیار متفاوت بود. از آنجا که منابع محدودی برای نگهداری نور پس از غروب آفتاب وجود داشت، بیشتر کار در طول روز به پایان می رسید. سریع پیش بروید تا چند دهه بعد، و اکنون جهان به ندرت به طور کامل در خواب است.

گجت های کارآمد

فناوری نه تنها امکانات جدیدی را برای کشف راه های جدید به ما ارائه داده است، بلکه تلاش های ما را بسیار ساده تر کرده است. در ادامه پست لیستی از مواردی آورده شده که می تواند به شما کمک کند تا در زندگی روزمره خود بهره وری بیشتری داشته باشید.

1. دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز

اگر فنجان قهوه شما برای اول صبح آماده نباشد، صبحهای شروع روز کاری وحشتناک تر خواهد بود. دستگاه های اتوماتیک قهوه و اسپرسو کار تهیه یک فنجان قهوه مناسب را بسیار آسان کرده است. این واقعیت که اکنون در اندازه های قابل حمل در دسترس هستند، نگهداری آنها را در آشپزخانه و حتی محل کار راحت تر می کند.

2. چاپگرهای قابل حمل

چاپگرهای قابل حمل

در روزهای گذشته عملیات چاپ نیاز به چاپگر بزرگ، کامپیوتر و صبر و حوصله زیادی داشت. چاپگرهای قابل حمل نحوه گرفتن چاپ را تغییر می دهند. به جای رفتن به چاپخانه و جمع آوری اسناد چاپ شده، اکنون فقط باید دستگاه را با رایانه یا تلفن همراه حاوی اطلاعات جفت کنید و سند چاپ را به راحتی در دست شما خواهد بود

3. دوربین دیجیتال

دوربین دیجیتال

دوربین های دیجیتال دنیای عکاسی را متحول کردند. این واقعیت که برای گرفتن عکس نیازی به حلقه های فیلم ندارند، کارها را برای بسیاری ساده و مقرون به صرفه کرده است. دوربین دیجیتال همچنین به شما امکان می دهد عکس های بسیار بیشتری از آنچه دوربین های فیلم 35 میلی متری با محدودیت ظرفیت عکاسی خود ارائه می دهند ، ثبت کنید.

4. لپ تاپ

لپ تاپ

با پیشرفت تکنولوژی، اندازه ابزارها در یک دوره زمانی مشخص کاهش یافته است. رایانه های شخصی قبلی وسیله ای بودند که بسیاری از آنها برای ذخیره داده ها استفاده می کردند و هنوز هم از آن استفاده می کنند. مشکل در دسترس قرار دادن این داده ها به شکل قابل جابایی تر بود. این جایی است که لپ تاپ ها و نوت بوک ها برای صرفه جویی به بازار آمدند. قابلیت حمل و نقل این ابزارها امکان حمل مقادیر فراوانی داده و استفاده از آنها را در حین حرکت فراهم کرده است.

5. دستگاه GPS

دستگاه GPS

مواقعی وجود دارد که حتی مسافران حرفه ای و متخصص ممکن است نتوانند مسیر را به مقصدی خاص مشخص کنند. وقتی کسی در حال رانندگی در جاده های یک شهر جدید است، ابزارهای GPS اکنون بسیار کاربردی هستند. ابزارهای GPS نه تنها تضمین می کند که با گذراندن کوتاهترین مسیر موجود، در وقت خود صرفه جویی می کنید، بلکه تصویری از تمام راه هایی که از مسیر فعلی شما عبور می کنند، ارائه می دهد.

6. ضبط کننده صدا

ضبط کننده صدا

آیا تا به حال در یک سخنرانی بوده اید که آنقدر گرم در جریان است که نتوانید به طور موثر یادداشت برداری کنید؟ یا شاید جلسات ملاقات که گزینه های بسیار زیادی در آن مطرح می شود و شما فقط به یک دقیقه زمان نیاز دارید تا همه چیز را درک کنید. آیا نمی توانید کل جلسه را ضبط کرده و در زمان مناسب دیگری برای درک بهتر پخش کنید؟ دستگاه ضبط صدا یک راه حل ساده برای همه این مشکلات است. شما فقط می توانید ضبط کنید و اجازه دهید دستگاه ضبط کننده عمل گوش دادن را برای شما انجام دهد.

7. هدفون حذف نویز

هدفون حذف نویز

گاهی سر و صداهای اطراف بسیار آزاردهنده می شوند. هدفون حذف نویز یک فرار عالی از سر و صدای پس زمینه است که به شما اجازه تمرکز نمی دهد. فقط وصل کردن آنها و بلند کردن موسیقی دلخواه شما تنها کاری است که باید انجام دهید. خلوت کردن با خود با این ابزارهای جالب بسیار ساده شده است.

8. دستیاران دیجیتال

دستیاران دیجیتال

مزایای داشتن شخصی برای انجام وظایف برای شما مطمئناً قابل توجه است. همچنین شاید آرزوی همه این باشد که یک دستیار داشته باشیم. دستیاران دیجیتالی این فانتزی را به واقعیت تبدیل کرده اند. در حال حاضر، با Alexa ، Cortana و Siri، فقط می توانید بنشینید و استراحت کنید و از آنها بخواهید که برای صرف شام سفارش دهند یا لیستی از فیلم ها را تهیه کنند تا در آخر هفته ها تماشا کنید که واقعا تکنولوژی جالبی است.

9. شارژر باتری قابل حمل

شارژر باتری قابل حمل

داشتن یک تلفن با باتری کم در حین مسافرت و دور از نقطه شارژ، یک کابوس واقعی برای همه است. شارژرهای باتری قابل حمل وقتی که با باتری تخلیه شده در وسط جایی بدون برق مانده باشید، نجات دهنده واقعی هستند. بسیاری از شارژرهای باتری قابل حمل می توانند به اندازه کافی شارژ ذخیره کنند تا بسیاری از گجت های دیگر را شارژ کنند.

10. iKettle

iKettle

اگر تا صبح که به محل کار رسیدید همه چیزهای مورد نیاز شما آماده باشد، فوق العاده نخواهد بود؟ iKettle یک قدم در این راستا است. این دستگاه می تواند با تلفن هوشمند شما جفت شود و می توانید دستورالعمل هایی را برای آن آماده کنید تا صبح، فنجان قهوه خود را آماده کنید. این قهوه فوری در سطح دیگری است. فقط با فشردن یک دکمه می توانید قهوه داغ برای خود بریزید.

زندگی بدون فناوری چگونه خواهد بود؟ اکثر افراد موافق هستند که بسیار خسته کننده خواهد بود. فناوری به دنبال کارآمدتر کردن زندگی است و تطبیق دادن سریع چیزی است که در نهایت فناوری بهتر را تشویق می کند.