چه روندهایی باعث ایجاد انبار سردخانه 3PL می شود؟

لجستیک شخص ثالث به رشد تجارت الکترونیکی و بخش مواد غذایی منجمد در سردخانه 2022 متمایل است. ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث (3PLs) مسئول طیف وسیعی از کالاها و ماندگاری مفید آنها هستند، اما بقیه باید کنترل دما شوند، که به قابلیت، فناوری و دانش بیشتری نیاز دارد. اما، اکنون که یک بیماری همه گیر تقاضای مصرف کنندگان و صنعت مواد غذایی را تغییر داده است، این عوامل در سردخانه و حمل و نقل می تواند در سال آینده بسیار متفاوت به نظر برسد.با تلاش برای آماده سازی 3PLs  برای سال 2022، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود زیرا بیماری همه گیر کرونا ویروس (COVID-19)  فروکش می کند اما موجی از تغییرات را در پی دارد. ذخیره سازی در سردخانه به طور استثنایی در طول همه گیری افزایش یافت، زیرا در زمان قرنطینه تعداد خریدهای آنلاین و تحویل در خانه افزایش یافت. این تقاضای قوی 3PL  را به مصرف کننده نزدیک کرد.

ذخیره سازی سرد غذاها

سردخانه های تدارکاتی شخص ثالث

سردخانه های تدارکات شخص ثالث در طول همه گیری رشد چشمگیری  در جهان داشته است، به ویژه برای حمایت از تحویل مواد غذایی در منزل.  این امر بطور قابل توجهی متفاوت بود زیرا بیشتر انبارهای سردخانه در بالادست آخرین قسمت از زنجیره سرد درگیر بودند، اما تقاضای شدید آنها را به مصرف کننده نزدیک کرد.اگر سردخانه با سرعت قبلی خود رشد کند، صنعت در سال 2022، 4 درصد افزایش می یابد. با این حال، به دلیل تغییر رفتار مصرف کننده از بیماری همه گیر، در صورت ادامه فروش آنلاین پس از همه گیری، صنعت می تواند 12 تا 15 درصد جهش داشته باشد. این درصد بالقوه بیشتر به دلیل عدم نفوذ بازار تجارت الکترونیکی است.این افزایش تا حد زیادی به دلیل اعتماد مصرف کننده به خرید آنلاین مواد غذایی و حضور و گسترش آمازون در بازار مواد غذایی است. پیش بینی شده است که تا 70 درصد از خانواده های آمریکایی به طور بالقوه نوعی خرید مواد غذایی آنلاین را انجام می دهند.هر بازار/صنعتی چالش ها و مشکلات خاص خود را ارائه می دهد و صنعت سردخانه نیز تفاوتی ندارد. به راحتی می توانید نکات مثبت زیادی را ببینید، اما اشتباهات بسیار هزینه بر هستند. به احتمال زیاد دو مشکل بزرگ در صنعت سردخانه ها فقدان اپراتورها و عملکرد ناکارآمد است. سردخانه یک صنعت متمرکز است. همیشه مراقب تقاضای بازار باشید و مراقب باشید که ذهنیت عموم می تواند به سرعت هر بازاری را اشباع کند.

سردخانه

منجمد سازی مواد غذایی در سردخانه

به طور کلی رشد کلی سردخانه ها به طور کلی رشد غذاهای منجمد در طول و پس از همه گیری است. با توجه به  یک مطالعه  از موسسه مواد غذایی منجمد آمریکا، در سال 2020، خرید و فروش مواد غذایی منجمد یک پرش 21٪ به دلیل COVID-19 هل دادن مصرف کنندگان به راهرو مواد غذایی منجمد داشت. علاوه بر این، مشخص شد که 42 درصد از خانوارهایی که غذاهای منجمد می خرند، اقلام منجمد را به صورت آنلاین خریداری کرده اند که نسبت به سال 2018، 23 درصد افزایش یافته است. رشد محصولات منجمد محدوده دمای واقعی را که 3PL  برای حمل و نقل و ذخیره سازی نیاز دارد تغییر می دهد.رشد ذخیره سازی سرد و محصولات منجمد ممکن است در بلند مدت افزایش یابد و 3PL  را مجبور به سرمایه گذاری بیشتر در امکانات سردخانه و اتخاذ استراتژی های جدید دیگر کند.

افزایش تحویل درب خانه در طول همه گیری، نیاز به سردخانه های بیشتری را در انبارها برای پاسخگویی به تقاضای فروشگاه های مواد غذایی افزایش داد. انتظار می رود که بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل راحتی یا رضایت از فرآیندی که ممکن است قبلاً قبل از تغییر شرایط در سال 2020 امتحان نکرده باشند، تصمیم بگیرند از عادت های خرید مواد غذایی همه گیر خود استفاده کنند. در حالی که انتظار می رود جهان در شرایط عادی به حالت عادی بازگردد. انتظار می رود نرخ تحویل در خانه بیشتر از سال 2019 یا سال اولیه قبل از همه گیری نسبت به 2022 باشد، که می تواند نیاز مداوم به سردخانه را افزایش دهد.

سردخانه مواد غذایی

کارایی سردخانه ها

هزینه تجهیزات سردخانه بسیار بیشتر از تاسیسات سنتی انبار است، اما با افزایش تقاضا، 3PLs  پول بیشتری را در فضاهای کوچکتر سرمایه گذاری می کنند و به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری هستند. ساخت و برنامه ریزی برای ذخیره سازی سردخانه ها پیچیده تر است.تقاضای زیادی برای امکانات جدیدتر و کارآمدتر وجود دارد. هزینه عملیات  ساخت سردخانه چهار برابر بیشتر از صنایع معمولی است. با توجه به هزینه های بالای ساخت و بهره برداری، سرمایه گذاران با چالشی برای یافتن اپراتورهایی روبرو هستند که مایل به تعهد به اجاره 15 ساله به بالا باشند می افزاید.به منظور کارآمدتر کردن ذخیره سازی سردخانه ها، 3PL ها و سایر افراد در فضا به فناوری کمک می کنند، که روندهای جدید فناوری را در ذخیره سازی سرد در سال 2022 پیش می برد. واحدهای ذخیره سازی سرد قابل حمل و انعطاف پذیر به بخش مهمی از فضای 3PL  تبدیل می شوند. به این معنی که می توانند هم برای حمل و نقل و هم برای ذخیره سازی ثابت استفاده شوند. واحدهای چند منظوره بهره وری بیشتر و بازده سرمایه گذاری بهتری را مشاهده می کنند.علاوه بر این، راه حل های ذخیره سازی سرد در انبارها که تا 28 متر مکعب سردخانه را بدون نیاز به ساخت و ساز امکان پذیر می کند، رایج خواهد شد.

سردخانه

سیستم های مدیریت انبار

سایر نرم افزارها مانند سیستم های مدیریت انبار (WMS) و سیستم عامل های ترمینال (TOS) که از کارایی ذخیره سازی سرد پشتیبانی می کنند، بسیار محبوب می باشندفناوری های موجود در بازار ذخیره سازی سرد عمدتا دارای دو حوزه کلیدی هستند که 100٪ بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. بر هزینه کارکرد و کارایی بهره وری تمرکز کنید. با توجه به هزینه بالای تجهیزات، استفاده از برق و نیروی کار، هزینه های عملیاتی باید همواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند تا از کارآمدترین روشها یا فناوری اطمینان حاصل شود و برای کاهش هزینه عملیاتی هر متر مکعب مورد استفاده قرار گیرد.در مرحله دوم، کارآیی فعالیتهای عملیاتی وجود دارد. WMS 'و TOS' محرک های مهمی در کارایی هر انبار هستند چه مرکز توزیع و چه تاسیسات واقع در پایانه بندر. شما فقط می توانید آنچه را که می بینید بهبود بخشید و سیستم های خوب به شما امکان می دهد KPI های قابل اندازه گیری را تنظیم کنید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...