نحوه تبدیل شدن به یک تامین کننده برتر تولیدی

اکثر ما می دانیم که ارائه محصول یا خدمات با کیفیت به موقع و با قیمت مناسب، برای جلب رضایت مشتری بسیار مهم است. اما شما تنها کسی نیستید که می توانید این کار را برای مشتری خود انجام دهید. برای سفارش بعدی مشتری اول خود آماده شوید و با این نکات به عنوان  تأمین کننده برتر رتبه بگیرید .

در عرض 24 ساعت پاسخگوی سوالات باشید

تعهد کلید رسیدن به این هدف است، اما داشتن یک سیستم سازماندهی شده برای مدیریت پاسخ ها نیز مهم است - و یادداشت های چسبنده آن را کاهش نمی دهد. شما نیاز به سابقه دیجیتالی دارید تا بتوانید ثبت کنید که چه کسی برای شما RFQ ارسال کرده است و چه زمانی پاسخ شما خاموش شد. در بررسی عادات جستجوی خریدار صنعتی 2021، نتایج نشان داد که 44 درصد از خریداران B2B انتظار پاسخ در عرض 24 ساعت را دارند. اگر در پاسخگویی دیر عمل کنید، احتمالاً به یک رقیب روی می آورند.

اگر استعلام یک تماس تلفنی بود، یک ایمیل بفرستید تا تماس خلاصه شود، و اگر به زمان بیشتری برای ارائه اطلاعاتی که مشتری درخواست کرده است نیاز دارید، این را در ایمیل خود یادداشت کنید و تاریخی را که تا آن زمان پیگیری می کنید ارائه دهید. اگر تا آن تاریخ اطلاعات ندارید، با گزارش وضعیت پاسخ دهید. هر زمان که پیامی را ارسال می کنید که نیاز به پیگیری دارد، پیام را برای پیگیری با سررسید مشخص کنید.

هر روز بر روی لیست پیگیری خود کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که قانون 24 ساعته هرگز از دست نمی رود. 

صنعت

به طور کامل و دقیق پاسخ دهید

محتوای پاسخ شما به اندازه به موقع بودن اهمیت دارد. مطمئن شوید که به همه موارد، نه فقط موردی که تصور می کنید روی آن متمرکز شده اید، بپردازید و سعی کنید پیش بینی کنید که چه سوالاتی از پاسخ شما ایجاد می شود. قبل از سوال از آنها، به آنها پاسخ دهید. 

این مهم است که درک کنیم که شرکت های بزرگ فرایند صلاحیت دارند . اگر چالش ها، نگرانی ها و آنچه آنها به دنبال آن هستند را درک کنید، می توانید شانس خود را برای کسب و کار جدید افزایش دهید.

بر اساس دیدگاه های شرکتی، 74 درصد از خریداران نماینده ای را انتخاب می کنند که ابتدا ارزش افزوده و بینش را اضافه می کرد. مطمئن شوید قبل از ارسال کل پاسخ خود را مجدداً بخوانید تا قبل از زدن "ارسال" از صحت، درستی و مناسب بودن محتوا مطمئن شوید. اینجاست که داشتن کتابخانه منابع آنلاین مفید خواهد بود. بسته به اینکه خریدار در چه مرحله ای از خرید قرار دارد، می توانید مواد بازاریابی اضافی، اطلاعات محصول، مطالعات موردی و صفحات وب سایت را برای بررسی ارسال کنید.

بازاریابی

سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی دیجیتال

ارجاع دهان به دهان و تماس سرد تنها زمانی به نوک کوه یخ برخورد می کند که تولیدکنندگان بخواهند مشتریان خود را حفظ کرده و کسب و کار جدیدی را به دست آورند، به ویژه در مقایسه با تلاش های بازاریابی ورودی که بسیاری از شرکت های صنعتی از آن استفاده می کنند.

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح چتری است که انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین را شامل می شود:

  • ایجاد و بهینه سازی وب سایت
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • استراتژی های تبلیغاتی پولی
  • بازاریابی ایمیلی
  • کاتالوگ محصولات آنلاین
  • و خیلی بیشتر...

قرار دادن آنلاین کسب و کار شما می تواند یک کار بزرگ یا ترسناک باشد، اما هنگامی که برخی از اصول اولیه را یاد می گیرید، متوجه می شوید که این بهترین راهی است که می توانید به مشتریان احتمالی خود برسید و قراردادهای بیشتری به دست آورید. چرا چون شما باید در جایی باشید که خریداران شما هستند. در دنیای دیجیتالی امروزه، مصرف کنندگان و مشاغل بیشتری حتی قبل از اینکه با یک شرکت در مورد یک محصول یا خدمات تماس بگیرند، تحقیقات خود را آنلاین انجام می دهند. ناگفته نماند که تقریبا نیمی از خریداران صنعتی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند هزاره هستند.

سال گذشته، تولیدکنندگان متوجه شدند که دیگر قادر به جلوگیری از دسترسی و اثربخشی بازاریابی دیجیتال نیستند و رویکرد خود را با افزایش استفاده از وب سایت برای ایجاد مشتریان جدید تنظیم کرده اند.

تأمین کننده

از فناوری و داده ها برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید

برآوردن نیازهای مختلف تجاری مشتریان شما یک چالش دشوار است که می توان آن را با فناوری آسان کرد. شما به یک سیستم ERP قوی و قابل تنظیم نیاز دارید و به پرسنل سیستم اطلاعاتی نیاز دارید که می تواند به شما در استفاده از همه عملکردهای موجود کمک کند.

عدم رعایت فناوری های جدید یکی از مشکلات شرکت های صنعتی است . مهم نیست که کارکنان شما چقدر خوب هستند، آنها مرتکب اشتباه می شوند، بنابراین هر زمان که می توانید از فناوری برای از بین بردن احتمال خطای انسانی استفاده کنید. آنها را در مورد موارد جدید آموزش دهید و آنها را تشویق کنید تا در مورد نحوه کارآمدتر کردن فرآیندهای خود بازخورد ارائه دهند. 

حل مشکل را در اولویت اول قرار دهید

مشکلات اجتناب ناپذیر هستند. شما برخی را ایجاد خواهید کرد، و دیگران هیچ تقصیری از خود شما ندارند. در هر صورت، اغلب اوقات زمانهایی است که مشتری شما به شما نیاز دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشید، و احتمالاً آنها به خاطر خواهند آورد که شما چه کاری انجام داده اید یا نکرده اید تا به حداقل رساندن تأثیر مشکل بر تجارت آنها کمک کند.

تعیین علت اصلی و انجام اقدامات پیشگیرانه مهم است، اما مطمئن شوید که اقدامات مهار کننده و اصلاحی را در اولویت اصلی خود قرار دهید تا زمانی که تاثیر مشکل مشتری شما به حداقل برسد.

با شرکای محلی زنجیره تامین خود را تقویت کنید

شرکت های صنعتی در سطح ملی و جهانی به دنبال راه هایی برای حفظ و تقویت زنجیره تامین خود و در عین حال کاهش اختلال هستند. با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 و وضعیت اقتصادی در جهان، متخصصان تدارکات بیشتر و بیشتر به دنبال این هستند که تلاش های تولیدی و تأمین کنندگان منبع را در محل محلی مجدداً تقویت کنند .

این افزایش منابع محلی نه تنها به نفع خریداران صنعتی است، بلکه به پیشبرد تامین کنندگان صنایع نیز کمک می کند. در اینجا برخی از مزایای مشارکت با خریداران محلی محصولات و خدمات صنعتی شما آمده است:

  • کاهش هزینه های زنجیره تامین
  • افزایش درآمد
  • به اقتصاد محلی خود کمک کنید
  • محیط

تأمین کننده

نیازهای تجاری مشتری خود را برطرف کنید

مدیران تدارکات، مهندسان و خریداران  B2B هنگام انتخاب فروشنده تولیدی، فرایندهایی را تعیین کرده اند که به آنها کمک می کند ناهماهنگی های احتمالی را بر اساس قیمت، کیفیت، ظرفیت و قابلیت اطمینان فیلتر کنند. اگر مشتری شما به شما پیشنهاد می دهد تا سفارشات کلی، موجودی محموله، موجودی تحت مدیریت فروشنده، موافقت نامه های بلند مدت، توافقنامه زمان بندی، قابلیت ردیابی تعداد زیادی، اسناد سفارشی (به عنوان مثال برگه های بسته بندی، گواهینامه های انطباق، برچسب های حمل و نقل) یا سایر خدمات را ارائه دهید، راهی پیدا کنید تا این اتفاق بیفتد سپس بر اساس آن قیمت های خود را تعیین کنید.

حذف فوری انتخاب ها باعث می شود مواد اولیه با مشخصات کمی و کیفی مطابقت داشته باشد و محصول یا خدمات نهایی با الزامات پروژه مطابقت داشته باشد.

برای تبدیل شدن به یک تامین کننده برتر شروع کنید

گرفتن یک حساب با مشتری رویایی شما یا تبدیل شدن به تولید کننده حرفه ای برای تخصص های خود می تواند چالش برانگیز باشد. به خاطر داشته باشید که جستجوی تامین کننده نیز می تواند یک فرآیند سخت و استرس زا باشد. وظیفه شما به عنوان تأمین کننده این است که تصمیم خریدار را در انتخاب شما آسان بگیرید. دانستن اینکه چه اطلاعاتی مورد نیاز است ، چه سوالاتی باید پرسیده شود و چقدر زمان برای هر مرحله یک فرآیند ارزیابی بسیار روان را تضمین می کند.

ما امیدواریم که این نکات بتواند به شما در آغاز سفر برای تبدیل شدن به یک تامین کننده برتر، تقویت زنجیره تأمین و کسب کسب و کار جدید کمک کند.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...