نحوه پنهان کردن اعلان ها در صفحه قفل آیفون

دلایل بی شماری وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید اعلان ها را از صفحه قفل آیفون خود پنهان کنید. آیا زیاد ایمیل های عجیب و غریب دریافت می کنید؟ و هر بار که یکی از آنها را دریافت می کنید، صدای زنگ آشنا را می شنوید زیرا هر ایمیل جدید صفحه قفل شما را با یادآوری تعهدات متعدد شما پر می کند؟ بله ممکن است احساس بدی داشته باشید، به خصوص وقتی بعد از ساعت کاری است، یا آخر هفته است و شما به سادگی سعی می کنید از فاصله زمانی ارزشمندی که در آن برای بقا پول در نمی آورید لذت ببرید.

به هر حال، خوشبختانه ما می توانیم چند روش مختلف را به شما نشان دهیم تا آن اعلان های پست الکترونیکی (یا هر اعلانی که می خواهید) را از صفحه قفل خود خارج کنید.

از طریق صفحه قفل شما

1. اعلان را در صفحه قفل خود پیدا کنید.

آیفون

2. برای مشاهده گزینه های خود، انگشت خود را به چپ بکشید و روی "Manage" ضربه بزنید.

آیفون

3. روی "Deliver Quietly" ضربه بزنید.

آیفون

همانطور که مشخص است،Quiet notifications  در مرکز اعلان ها ظاهر می شوند، اما در صفحه قفل ظاهر نمی شوند، صدا پخش نمی کنند، بنر ارائه نمی دهند، یا نماد برنامه را نشان نمی دهند. در اصل، این اعلان ها از صفحه قفل شما پنهان می شوند. با این حال، همه اعلان ها پنهان نمی شوند، فقط اعلان های مربوط به آن برنامه خاص. به عنوان مثال، پنهان کردن اعلان های ایمیل شما باعث نمی شود که آیفون شما اعلان های پیام متنی را مخفی کند.

از طریق تنظیمات شما

1. به تنظیمات خود بروید.

2. روی "Notifications" ضربه بزنید.

3. برنامه ای را که می خواهید اعلان ها برای آن پنهان شوند پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

4. در بخش"Alerts"  روی گزینه"Lock Screen"  ضربه بزنید تا دایره زیر آن علامت زده شود.

آیفون

مجدداً، شما باید این کار را برای هر برنامه ای که می خواهید اعلان ها را برای آن پنهان کنید انجام دهید، اما این فرآیند ساده است و به هیچ وجه نباید زیاد طول بکشد و به راحتی اعلان های شما از صفحه قفل شما پنهان می شوند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...