بهترین کیبوردهای gaming

بسیاری از برندهای کیبورد بازی تمایل به ارائه ویژگی های مشابه دارند، اما گیمرهای جدی می دانند که بهترین کیبوردها برای بازی از چه چیزی متمایز می شوند. در ادامه ویژگی های ذکر شده، همراه با سبک، احساس و هزینه بررسی شده تا بهترین گزینه ها را معرفی کنیم.

سوئیچ ها: سوئیچ های کیبورد در زیر هر کلید قرار دارند. اکثر کیبوردهای بازی مجهز به یکی از گزینه های مختلف برای سوئیچ های مکانیکی یا غشایی هستند. سوئیچ ها ضربه کلید شما را ثبت می کنند، بنابراین می خواهید از سرعت و دقت آنها اطمینان حاصل کنید.

نوع: کیبوردهای مکانیکی محکم تر هستند، واکنش سریع تری را ارائه می دهند و گیمرها تمایل بیشتری به این نوع دارند. کیبوردهای ممبران برای عملکرد آرامتر و حرکت سریعتر روی کلیدها ایده آل هستند.

Anti-ghosting: فناوری Anti-ghosting (یعنی توانایی ضبط همزمان کلیدها بدون هیچ گونه وقفه) در بهترین کیبوردها برای بازی به یک استاندارد تبدیل شده است و همه گزینه هایی که در زیر مشخص شده اند مجهز به نوعی فناوری Anti-ghosting هستند. تفاوت بین کیبوردها در تعداد کلیدهای Anti-ghosting است که می توان به طور همزمان از آنها استفاده کرد، زیرا برخی از کیبوردها محدودتر از بقیه هستند.

نور پس زمینه: برخی از کیبوردهای بازی دارای گزینه های نور پس زمینه هستند که به شما امکان می دهد نور را با عملکرد صفحه نمایش خود هماهنگ کنید تا فضای بازی نهایی را ایجاد کنید.

ویژگی های اضافی در نظر گرفته شده شامل ارگونومی، ماکروهای قابل تنظیم، طراحی و البته هزینه است. اولین قدم این است که تعیین کنید اولویت های بازی شما چیست و آیا آنها مخصوص بازی مورد علاقه شما هستند یا با بودجه یا تنوع بیشتر همخوانی دارند.

Razer Hunstman Elite - به طور کلی بهترین

نوع کلید: اپتو مکانیکی

اندازه: 9.22 در 17.64 در 1.42 اینچ

ویژگی ها: سوئیچ اپتو-مکانیکی، نوار تثبیت کننده کلید، استراحت مچ مغناطیسی، شماره گیری دیجیتال چند منظوره، حالت بازی، حافظه هیبرید روی حافظه و ذخیره سازی ابری، Razor Chroma-powered underglow

Razer Hunstman Elite

Razer Hunstman Elite نام خود را در سلسله مراتب کیبوردهای مکانیکی بازی حفظ می کند. ویژگی برجسته Razer Hunstman Elite Razer Opto-Mechanical Switch است که با استفاده از سنسور نوری فاصله عمل را تا 30 درصد در مقایسه با کلیدهای مکانیکی استاندارد کاهش می دهد. نتیجه سرعت بی نظیری در پاسخ به ضربه زدن به کلید شما است. شما هنوز همان حس و صدای یک کیبورد مکانیکی استاندارد را دارید، اما زمان پاسخگویی آن بهبود یافته است. سوئیچ a درRazer Opto-Mechanical  همچنین دارای یک نوار تثبیت کننده است که هر گونه ناسازگاری ناشی از تفاوت در قرار دادن انگشت روی یک کلید را از بین می برد.

ده کلید برای فناوری Anti-ghosting وجود دارد. ممکن است این مسئله برای اکثر بازی ها غیرممکن باشد، اما ممکن است برای برخی بازی ها کافی نباشد.

Razer Hunstman Elite همچنین دارای ویژگی های نور پس زمینه است که از فناوری Razer Chroma برای ارائه 16.8 میلیون گزینه رنگ قابل تنظیم و نور کامل 4 طرف استفاده می کند. می توانید رنگ ها را بر اساس ترجیح شخصی تنظیم کنید یا زیبایی را با گیم پلی بازی در لحظه مطابقت دهید.

ویژگی های اضافی شامل شماره گیری دیجیتال چند منظوره و قابل برنامه ریزی، ذخیره سازی کافی برای حداکثر پنج پروفایل و ذخیره سازی ابری برای همه تنظیمات نمایه است. همچنین می توانید حالت بازی را روشن کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی کلید اشتباهی به عنوان مثال ویندوز یا منو را فشار نداده اید و پیشرفت خود را قطع نکنید.

Redragon K552 - بهترین گزینه از لحاظ بودجه

نوع کلید: کلیدهای مکانیکی

اندازه: 13.9 4. 4.8 1.5 1.5 اینچ

ویژگی ها: سوئیچ های مکانیکی سفارشی، نور قابل تنظیم رنگین کمان، ساختار فلزی و ABS، اتصال USB با روکش طلا، کلیدهای مکانیکی، 87 کلید استاندارد بدون درگیری، کلیدهای چند رسانه ای

Redragon K552

Redragon K552 یکی از پرفروش ترین کیبوردهای بازی مکانیکی در آمازون است و دلیل خوبی هم دارد. به راحتی با این قیمت نمی توانید این ویژگی ها به دست آورید! Redragon K552 RGB با قیمت 34.99 دلار ساخته شده است تا بتواند در برابر تمام فرسودگی های شدید بازی ها دوام بیاورد. کیبورد حتی می بالد که پایه از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است.

سوئیچ های مکانیکی سفارشی Outemu Red با پاسخ صوتی و لمسی برخی از کیبوردها و قیمت پایین آن مطابقت دارد، هرچند شکایاتی در مورد سطح سر و صدا مشاهده نشده است.

همه 87 کلید مجهز به فناوری Anti-ghosting هستند و شامل جلوه های نور پس زمینه LED رنگین کمان و حالت های بازی می شوند. Redragon K552 RGB همچنین دارای 12 کلید چند رسانه ای و همچنین حالت بازی برای غیرفعال کردن کلید ویندوز است. کیبورد شامل پد شماره نیست و پایه های عقب قابل تنظیم برای جلوگیری از لغزش در هنگام بازی طراحی شده اند.

Corsair K95 RGB Platinum XT - بهترین کیفیت ساخت

نوع کلید: CHERRY® MX SPEED نقره ای

اندازه: 18.3 6. 6.7 1. 1.4 اینچ

ویژگی ها: 6 کلید ماکرو اختصاصی، قاب آلومینیومی آنودایز شده، کنترل های رسانه ای با چرخ صدا، چرخاندن کلید N، استراحت مچ دست قابل جدا شدن.

Corsair K95 RGB Platinum XT

در نگاه اول ، Corsair K95 RGB Platinum XT می تواند در بخش "بهترین زیبایی" قرار گیرد. نرم افزار پیکربندی iCue Corsair به همراه دکمه های کنترل چندرسانه ای و نمایه که در بالای کیبورد قرار دارد و شش کلید ماکرو کاملاً قابل نقشه برداری در سمت چپ امکان سفارشی سازی حداکثر گزینه های جلوه نور را فراهم می کند. XT می تواند پنج پروفایل سفارشی ذخیره کند که می توانند مستقیماً در حافظه کیبورد کیبورد ذخیره شوند.

با دقت نگاه کنید و Corsair K95 RGB Platinum XT برای حداکثر سفارشی سازی در همه زمینه طراحی شده است. نرم افزار پیکربندی iCue Corsair امکان سفارشی سازی حالت بازی و ماکروها را فراهم می کند. این کیبورد همچنین از ادغام Elgato Stream Deck برای زمانی که می خواهید از بازی به جریان منتقل شود پشتیبانی می کند. با استفاده از حافظه روی کیبورد می توانید حداکثر پنج نمایه تنظیم کنید. گزینه های زیادی با Corsair K95 RGB Platinum XT وجود دارد. می توانید این کیبورد را در رنگ های Cherry MX Blue ، Brown یا Speed ​​Silver خریداری کنید. این کیبورد دارای بافت و دوام بیشتر از دو کلید PBT است که دارای کلیدهای تیتانیومی رنگ است.

فناوری رولگرد N-Key و فناوری Anti-ghosting در این کیبورد به صورت استاندارد ارائه می شود. USB 2.0 به شما امکان می دهد لوازم جانبی خود را به کیبورد متصل کنید. دکمه های رسانه شامل دکمه هایی برای کنترل روشنایی، جلوه های نور، قفل کلید Windows و تنظیمات حالت بازی است.

SteelSeries Apex 3 - بهترین کیبورد بی صدا

نوع کلید: سوئیچ های غشایی Whisper Quiet

اندازه: 5.94 در 17.52 در 1.57 اینچ

ویژگی ها: نورپردازی RGB قابل تنظیم 10 منطقه ای، مقاومت در برابر آب IP32، استراحت مچ مغناطیسی، اعلان های ناسازگاری در روشنایی بازی.

SteelSeries Apex 3

بازی را بدون کلیک پر سر و صدا تجربه کنید. SteelSeries Apex 3 با سوئیچ های غشایی SteelSeries Whisper-Quiet با اصطکاک کم صداهای نرم تری را ارائه می دهد. دوام کیبورد، قیمت و ویژگی های مکمل آن را برای کیبوردهای بی صدا در صدر لیست قرار می دهد.

SteelSeries تبلیغ می کند که کلیدها برای تعداد 20 میلیون کلیک دوام می آورند. نور پس زمینه RGB در 10 منطقه جداگانه قابل تنظیم است و با استفاده از نورهای واکنشی Game Sense در لحظه به تجربه بازی شما پاسخ می دهد. همچنین می توانید کیبورد را با Discord Chat ادغام کنید تا در هر زمان که پیامی دریافت می کنید، اعلانات را از طریق کیبورد دریافت کنید.

HyperX Alloy Elite 2

نوع کلید: سوئیچ های خطی HyperX Red

اندازه: 17.5 6. 6.9 1.5 1.5 اینچ

ویژگی ها: کلیدهای کم صدا، کلیدهای عملکرد و نورپردازی قابل تنظیم، حالت بازی، کنترل های رسانه ای، نرم افزار بازی HyperX Ngenuity، چرخش N-Key ، انتقال USB

HyperX Alloy Elite 2

HyperX Alloy Elite 2 ویژگی های کافی را برای گیمرهای جدی با قیمتی ارائه می دهد که به کیف پول شما فشار جدی وارد نمی کند. نرم افزار پیکربندی Ngenuity HyperX به شما امکان می دهد ماکروهای سفارشی (سه پروفایل روی صفحه و هر تعداد که می توانید در نرم افزار پیدا کنید) را برای ساده سازی توالی دستورات که اغلب استفاده می شوند، اختصاص دهید. همچنین می توانید کلیدها، از جمله کلید ویندوز را که از قبل برنامه ریزی شده است تا در حالت بازی خاموش شود، غیرفعال کنید. علاوه بر این، گزینه های نور پس زمینه را می توان برای کلیدهای جداگانه تنظیم کرد.

کنترل های چند رسانه ای که شامل دکمه های رسانه ای اختصاصی و نوار غلتکی برای تنظیم صدا، 100٪ Anti-ghosting، N-Key rollover ، USB pass through و سیم بافته شده برای دوام کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های قیمت متوسط ​​را جمع آوری کنید.

کیبورد Das X50Q - بهترین Crossover

نوع کلید: کلیدهای مکانیکی گاما زولو

اندازه: 17.77 x 6.63 x 1.28 اینچ

ویژگی ها: سوئیچ های نرم لمسی، روشنایی فوق العاده بالا، قسمت قابل جدا شدن کف دست، کنترل رسانه، قابل برنامه ریزی

کیبورد Das X50Q

Das Keyboard X50Q چیزی فراتر از یک کیبورد بازی است. این به شما امکان می دهد تا سایر جنبه های زندگی خود را کنترل کرده و در عین حال تمرکز بازی قوی را حفظ کنید. در حین بازی هیچ تلاشی را از دست ندهید. دریافت هشدارهای ایمیل، اعلان های توییتر، همه بدون توقف گیم پلی از طریق نرم افزارDas Keyboard Q . اعلان ها حتی می توانند بر اساس کلیدهای انتخاب شده کد رنگی داشته باشند. داشبورد شخصی همه اعلان های شما را در یک مکان نگه می دارد.

ویژگی های بازی در این کیبورد همه کاره، که دارای کلیدهای مکانیکی Gamma Zulu است که احساس لمسی را ارائه می دهند و به سرعت کار می کنند، قربانی نمی شود. کیبورد Das Keyboard X50Q مفتخر است که تا 100 میلیون ضربه کلیدی دوام خواهد آورد. نور RGB بسیار روشن زیر هر کلید برای نمایش در نور روز طراحی شده است و پروفایل های نامحدود و سفارشی قابل تنظیم در دسترس هستند.

چرخش کامل کلید N، استراحت مچ دست و بدنه آلومینیومی محکم، گیم پلی شما را روان نگه می دارد. کلیدها از پلاستیک ABS ساخته شده اند.

Corsair K63 - بهترین گزینه بی سیم

نوع کلیدی: CHERRY® MX مکانیکی قرمز

ابعاد: 14.4 در 6.8 در 1.6 اینچ

ویژگی ها: اتصال بی سیم با سرعت بالا، کلیدهای مکانیکی بازی CHERRY X MX قرمز Gold contact، قابلیت جدا شدن مچ دست از روی دست، باتری قابل شارژ، LED با نور آبی، Corsair Utility Engine برای ماکروها و جلوه های نورانی

Corsair K63

کیبوردهای سیمی دارای مزایای داخلی برای گیمرها هستند: تأخیر کمتری وجود دارد، بیشتر پاسخگو هستند. با این وجود، کسانی هستند که می خواهند قابلیت حمل را داشته باشند، یا فقط نمی توانند سیم پیچیده ای را تحمل کنند، Corsair K63 Wireless گزینه بسیار مناسبی است.

شما می توانید Corsair K63 Wireless را از طریق فناوری بی سیم 1ms 2.4GHz بهینه سازی شده برای بازی، بلوتوث با سرعت بالا و تاخیر کم متصل کنید، اما همچنین می توانید از USB سیمی در مواقعی که لازم است استفاده کنید. در صورت اتصال از طریق بلوتوث که شعاع آن حدود 33 فوت است، باتری قابل شارژ شما 15 ساعت کار می کند. طراحی بدون کلید اجازه می دهد تا اندازه قابل حمل تری داشته باشید.

کلیدهای مکانیکی بازی Gold contact Cherrry MX Red تضمین می کند که کلیدهای شما فوراً فعال می شوند و چرخش کامل کلید فن آوری کامل Anti-ghosting را ارائه می دهد. کلیدها دارای نور پس زمینه LED با نور آبی هستند و با فونت های بزرگ طراحی شده اند. می توانید از طریق Corsair Utility Engine (CUE) ماکروها را به کلیدهای خود اختصاص دهید و جلوه های نور را تنظیم کنید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...