مزایای ظروف پلاستیکی فله

وقتی صحبت از حمل و ذخیره محموله با ارزش می شود، ظروف پلاستیکی فله به شما کمک می کند تا کالاهای خود را سالم نگه دارید. آنها از مواد محکم و با دوام ساخته شده اند که از کالاهای شما در سفر به مقصد محافظت می کنند. این ظروف همچنین کاملاً قابل استفاده و بسیار سبک هستند و به شما کمک می کنند تا آنجا که ممکن است در حمل و نقل صرفه جویی کنید.

اگر تازه در مورد ظروف پلاستیکی فله یاد می گیرید، ویژگی ها و مزایای متعدد آنها را از جمله اینکه چگونه می توانند در تجارت شما صرفه جویی کنند و چگونه از این ظروف در صنایع بی شمار استفاده می شود، به شما معرفی می کنیم. در این پست خواهیم گفت که چرا ظروف پلاستیکی فله در بسیاری از مشاغل و صنایع ترجیح داده می شود.

سبد پلاستیکی

ویژگی ها و مزایای ظروف پلاستیکی فله

انسانها از پلاستیک از 1600 سال قبل از میلاد مسیح استفاده کردند، زمانی که مردم مزوآمریکایی ابتدا لاستیک طبیعی را به شکل توپ، مجسمه و نوار تبدیل کردند. قرن ها بعد، انسان ها هنوز از پلاستیک استفاده می کنند. به طور کلی بسیار ارزان تر از سایر مواد حمل و نقل مانند چوب، کاغذ، فولاد و آلومینیوم است و حمل و نقل را آسان تر می کند. در حالی که کاربردهای زیادی برای پلاستیک در سراسر جهان وجود دارد، بسته بندی بزرگترین بخش بازار مصرف نهایی است که بیش از 40 درصد از کل استفاده از پلاستیک را به خود اختصاص داده است. ظروف پلاستیکی جمع شونده فله یک راه حل ذخیره سازی همه کاره هستند. بسیاری از مزایای استفاده از ظروف پلاستیکی فله برای حمل و نقل و ذخیره سازی عبارتند از:

ذخیره سازی ایمن و قابل اعتماد

هنگام انتخاب پلاستیک، لازم نیست نگران خراب شدن کالاهای خود در طول سفر باشید. این ظروف دارای دیوارهای تقویت شده هستند که تقریباً در هر شرایطی از کالاهای شما محافظت می کند. ظروف پلاستیکی مانند ظروف دیگر، از جمله ظروف ساخته شده از چوب یا فلز، تجزیه یا خراب نمی شوند.

اکثر ظروف پلاستیکی کاملاً ضد آب هستند، بنابراین اگر آنها را زیر باران رها کنید، زنگ نمی زنند و از هم نمی پاشند. بر خلاف جعبه های چوبی و پالت، آنها مانع از گرد و غبار می شوند، بنابراین کالاهای شما تمیز و دست نخورده باقی می مانند. شما می توانید محصولات خود را ماهها یا سالها در انبار نگهداری کنید بدون اینکه به موجودی خود به هیچ وجه آسیبی وارد کنید.

ظرف فله

جابجایی مواد را ساده کنید

ظروف پلاستیکی فله "فله" را در عملیات شما قرار می دهند. وقتی کالاهای شما در ظروف کمتری ذخیره و حمل شوند، تیم شما می تواند مقادیر زیادی کالا را در زمان کمتری جابجا کند. این کار عملیات جابجایی مواد شما را ساده می کند، بنابراین تیم شما می تواند هوشمندانه کار کند، نه سخت تر. از بالابرها و پالت های پلاستیکی برای جابجایی موثر کالاهای خود استفاده کنید.

این همچنین ارگونومی و ایمنی کلی محل کار شما را بهبود می بخشد. تیم شما می تواند کار را بدون نیاز به خم شدن مکرر انجام دهد. انباشته شدن جعبه های مقوایی بر روی هم می تواند منجر به حوادث ناگوار و سقوط برج ها شود و به کالاهای شما در این فرآیند آسیب برساند. برای آرامش بیشتر  ظروف پلاستیکی فله را انتخاب کنید 

استفاده از ظروف پلاستیکی نیز فرآیند حمل و نقل بین المللی را ساده و سریع می کند. طبق قوانینISPM 15، همه  ظروف و پالت های چوبی باید قبل از عبور از کشور دیگری تحت درمان و تأیید قرار گیرند تا از شیوع بیماری ها و آفات ناشی از چوب جلوگیری شود. ظروف شما از طریق گمرک حرکت می کنند بدون اینکه برای بازرسی متوقف شوند.

سید میوه

قابل استفاده مجدد (سازگار با محیط زیست) و قابل تعمیر

اگر به دنبال کاهش هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی خود هستید، بهتر است روی ظروف قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کنید. هنگامی که ظروف پلاستیکی فله ای به هدف خود رسیدند، می توانید به سرعت آنها را دوباره پر کنید. حامل ها می توانند از این ظروف هم برای حمل و نقل و هم برای دریافت سفارشات متعدد در طول یک مسیر واحد استفاده کرده و از آنها استفاده کنند. به یاد داشته باشید که ظروف خود را قبل از قرار دادن مجدد آنها در زنجیره تامین بررسی کنید. فضای داخلی را به سرعت با ضدعفونی کننده و آب بشویید و ظروف شما برای سفارش دیگری آماده می شود.

جعبه پلاستیکی

استفاده مجدد از ظروف پلاستیکی برای حمل و نقل و ذخیره سازی تاثیر شما را بر محیط زیست کاهش می دهد. شما مجبور نیستید هر بار که نیاز به ارسال بسته دارید، مواد حمل و نقل جدید سفارش دهید و تولید کنید و تقاضا برای منابع طبیعی گرانبها مانند چوب و مصرف کلی انرژی صنعت حمل و نقل را کاهش دهید. کمتر ظروف باید دور ریخته یا بازیافت شوندشرکت شما می تواند در هزینه های خود صرفه جویی کرده و همزمان از محیط زیست محافظت کند.

تنوع در گزینه ها و اندازه ها

ظروف پلاستیکی فله در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند و آنها را برای تقریباً در هر کسب و کار یا صنعتی انتخابی عالی می کند. شما می توانید از جعبه های پلاستیکی کوچکتر تا سطل های بزرگ پلاستیکی که می توانند صدها محصول را به طور همزمان ذخیره کنند، انتخاب کنید. برخی از ظروف دارای چرخ های متصل هستند و حمل و نقل آنها را آسان تر می کند.

سبد

در صورت نیاز به ارسال محصولات یا سایر محصولات غذایی، از ظروف پلاستیکی بادی استفاده کنید تا به محصولات خود در حین حمل و نقل تنفس کنید. این ظروف همچنین دارای انواع درپوش و رویه می باشند. یک درپوش را انتخاب کنید که به طور ایمن برای حرکت کمتر هنگام حمل به ظرف متصل شود ، یا اگر می خواهید محصولات خود را به راحتی در دسترس نگه دارید، تخته ها را باز کنید. برای حمل و نقل دریایی مناسب است، اگر ظروف پلاستیکی کنار آب پر شوند، به راحتی تخلیه می شوند.

داشتن طیف گسترده ای از اندازه ها و سبک ها برای انتخاب به شما کمک می کند تا عملکردهای تجاری خود را بهینه کنید. با پیدا کردن ظرفی که اندازه مناسب محصولات شما را دارد، می توانید هزینه حمل و نقل خود را به حداقل برسانید. در انبار، باز نگه داشتن ظروف به تیم شما کمک می کند تا به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند، بنابراین روند تحویل سفارش را تسریع می کند. شما می توانید ظروف پلاستیکی خود را به راحتی سفارشی کرده و به شما در برآوردن نیازهای خاص تیم و مشتریان کمک کنید.

برای استفاده کارآمد از فضا جمع می شود

شما هرگز نمی توانید فضای کافی برای انبار داشته باشید. با افزایش اجاره انبارها در سراسر کشور، کسب و کار شما باید حداکثر استفاده را از هر سانتی متر مربع از فضا داشته باشد. اگر نتوانید در صورت خالی بودن آنها را خراب کنید، ممکن است ظروف ذخیره سازی سنتی بیشتر به کسب و کار شما آسیب برساند. هنگامی که موجودی کم است، فضای ذخیره سازی خود را با ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن خالی کنید. 

ظروف ذخیره سازی خالی را دور از راه نگه دارید، بنابراین تیم شما می تواند آزادانه در سراسر فضا حرکت کند. این همچنین به شما کمک می کند موجودی خود را پیگیری کنید، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید چه تعداد ظرف کامل در قفسه وجود دارد. با ورود سفارشات و محصولات جدید، می توانید به سرعت این ظروف را مستقر کرده و دوباره در قفسه قرار دهید.

کاهش هزینه حمل و نقل

به طور کلی، ظروف پلاستیکی فله به شما کمک می کند تا در حمل و نقل و ذخیره سازی خود صرفه جویی کنید. آنها جزو سبک ترین ظروف موجود در بازار هستند. هزینه حمل و نقل معمولاً بر اساس وزن و اندازه محاسبه می شود. ظروف پلاستیکی فله به شما کمک می کند تا محموله های خود را تا حد ممکن سبک نگه دارید. هنگام بارگیری یا تخلیه محموله ها، تیم شما مجبور به کار سخت و طولانی نخواهد بود و هزینه کار و آسیب های احتمالی شما را کاهش می دهد.

اینها تنها برخی از روش های استفاده از ظروف پلاستیکی در صنایع سراسر جهان است. در پست بعدی کاربرد جعبه ها و سبدهای پلاستیکی را در مشاغل مختلف توضیح خواهیم داد ...

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...