خودروهای هیجان انگیز سال 2021

با وجود قوانین سختگیرانه در مورد انتشار گازهای گلخانه ای، صنعت خودرو با بزرگترین چالش خود از بدو تاسیس مواجه است. چند سال آینده برای توسعه فناوری های پیشرانه آینده بسیار مهم خواهد بود و اکثر خودروسازان آماده هستند تا نتایج آن را در سال 2021 به ما نشان دهند.

از خودروهای هیبریدی و برقی گرفته تا اتومبیل های اسپرت گازسوز، سال 2021 مطمئناً برای تحت تأثیر قرار دادن آماده است. علاوه بر این، این سال نوعی رستگاری برای صنعت خواهد بود و امیدواریم که همه گیری کرونا ریشه کن شود. با این اوصاف، در ادامه این پست تعدادی از مدل هایی که در سال 2021 منتظر آنها هستیم و اطلاعاتی که در مورد آنها داریم ارائه شده است.

آئودی e-tron GT

پورشه اولین شرکتی از گروه فولکس واگن بود که خودروی برقی با عملکرد بالا را با Taycan عرضه کرد. در حال حاضر، آئودی از همان پلت فرم برای e-tron GT سدان برقی اسپرت خود در سال 2021 استفاده خواهد کرد. این شرکت خودروسازی قبلاً طراحی را فاش کرده است و از نظر ظاهری بسیار جذاب است.

 آئودی e-tron GT

در ابتدا، این خودرو با پیکربندی دو موتور 590 اسب بخار عرضه می شود که برای پرتاب 0-60 مایل در ساعت، 3.5 ثانیه کافی است. بعداً، آئودی همچنین ممکن است نسخه"RS"  را عرضه کند، که باید بیش از 700 اسب بخار قدرت داشته باشد و سرعت آن 0 تا 60 مایل در ساعت 2.5 ثانیه باشد.

BMW i4

این خودروساز باواریایی حتی قبل از اینکه تسلا تسخیر سهم بازار را به دست آورد، خودروهای برقی تولید کرد. از آن زمان به بعد، BMW این فناوری را به جلو پیش نبرد.

BMW i4

خوشبختانه سال آینده با معرفی BMW i4 این امر تغییر خواهد کرد. این سدان برقی بر اساس سری 3 BMW ساخته می شود و مستقیماً با تسلا مدل 3 رقابت می کند.

 نیسان Ariya

نیسان با هاچ بک برقی Leaf موفق بود، اما بازار مدرن کراس اوور و SUV می خواهد. در پاسخ به تقاضا، خودروساز ژاپنی Ariya را در سال 2021 به بازار عرضه می کند. SUV برقی مستقیماً با تسلا مدل Y، هیوندای کونا الکتریک و فورد موستانگ Mach-E رقابت می کند.

  نیسان Ariya

مشتریان می توانند بسته های باتری 63 کیلووات ساعتی و 87 کیلووات ساعتی و تنظیمات دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک را انتخاب کنند. هدف نیسان برد 300 مایل برای باتری بزرگتر است که بسیار رقابتی است. این شرکت همچنین بر فضای داخلی و راحتی تأکید می کند، در حالی که ظاهر بیرونی باید از مفهوم Ariya که در سال 2019 نشان داد پیروی کند.

شورولت بولت EUV

شورولت یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که به هجوم خودروهای برقی تسلا پاسخ داد. با این حال، Bolt آن دقیقاً مشتریان را در نمایشگاه ها فریب نداد. Chevy بلافاصله به صفحه طراحی بازگشت و یک چشم انداز بسیار جذاب تر را آماده کرد، Bolt EUV. این خودروی جدید که SUV است، باید مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

 شورولت بولت EUV

ما هنوز اعداد دقیقی در مورد برد نداریم، اما با یک بار شارژ حداقل 300 مایل انتظار داریم. Bolt EUV همچنین اولین Chevy خواهد بود که از فناوری Super Cru GM، سیستم رانندگی خودران سطح 2 استفاده می کند. تولید باید در تابستان 2021 آغاز شود و اولین تحویل ها در پایان سال انجام شود.

Rivian R1T و R1S

ریویان جدیدترین رقیب تسلا در جهان خودرو است. این شرکت که در سال 2009 تأسیس شد، باید با دو خودرو R1T و R1S در سال 2021 راه اندازی شود. هر دو خودرو از یک پلت فرم مشترک برخوردارند و در ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. با این حال، R1T یک وانت است، در حالی که R1S یک SUV خانوادگی بزرگ است.

 Rivian R1T و R1S

هر دو مدل دارای فناوری EV پیشرفته خواهند بود. ریویان وعده سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 3 ثانیه برای هر دو خودرو و برد 400+ مایل را می دهد. علاوه بر این، کامیون های برقی اتومبیل های بسیار قدرتمندی خواهند بود. R1T دارای ظرفیت یدک کش 11000 پوند و عمق حرکت بیش از 3 پا است.

تسلا Cybertruck

وقتی ایلان ماسک برای اولین بار Cybertruck را نشان داد، نیمی از تماشاگران از آن متنفر بودند. نیمی دیگر به خاطر آن دیوانه شد هرچند یک چیز واضح بود، تسلا بار دیگر توجه عموم را به خود جلب کرد. این بیشتر به لطف طراحی علمی تخیلی با زیبایی Cybertruck است.

تسلا Cybertruck

وقتی عمیق تر نگاه می کنید، کامیون حتی بیشتر چشمگیر است. تسلا می گوید که Cybertruck دارای یک اسکلت بیرونی ساخته شده از فولاد ضد زنگ Ultra-Hard 30X Cold-Rolled Colded است که باید استحکام فوق العاده ای را برای آن فراهم آورد. علاوه بر این، این شرکت سه نسخه ارائه می دهد. قوی ترین مدل دارای سه موتور الکتریکی، سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 2.9 ثانیه، ظرفیت یدک کش 14000+ پوند و برد بیش از 500 مایل است.

فورد F-150 Electric

فورد به ما نشان داد که با عرضه موستانگ Mach-E، روی قدرت الکتریکی شرط بندی می کند. در سال 2021، این خودروساز با اعلام پیکاپ برقی F-150، کار را از این هم فراتر خواهد برد. این خودرو با Rivian R1T و Tesla Cybertruck رو در رو خواهد بود و باید حضور چشمگیری در بازار داشته باشد.

 فورد F-150 Electric

ما هنوز اعداد دقیق را نمی دانیم، اما F-150 Electric باید بیش از 300 مایل برد الکتریکی داشته باشد. همچنین F-150 Electric به دلیل پیکربندی دو موتور قدرتمندترین کامیون فورد تا به امروز خواهد بود. سال 2021 در واقع سال شلوغی برای کامیون های برقی خواهد بود.

Polestar 3

Polestar شرکت دیگری است که از انقلاب EV استفاده کرد. Polestar که قبلاً بازوی تنظیم کننده ولوو بود، به یک تولید کننده تمام عیار خودروهای برقی تبدیل شد. این شرکت سوئدی-چینی در حال حاضر دو خودرو در مجموعه خود دارد، کوپه "1" و سدان/کراس اوور "2". سال آینده، این خودروساز اولین SUV برقی خود را روانه بازار می کند که آن را "3" می نامند.

Polestar 3

Polestar 3 هویت متفاوتی نسبت به همتایانش در ترکیب خواهد داشت. قسمت جلویی چشمگیرتر و تهاجمی تر خواهد بود، در حالی که قسمت عقب کوپه مانند از یک نوار چراغ LED بزرگ استفاده می کند. با توجه به فناوری فعلی EV Polestar، این خودرو باید حدود 300 مایل برد داشته باشد.

مرسدس بنز EQA

مرسدس بنز در سال 2021 برای یک حمله بزرگ EV آماده شده است. شاید خودرویی که بیشترین محبوبیت را در بازار خواهد داشت EQA باشد، نسخه ای الکتریکی از کراس اوور کلاسGLA . EQA بیشتر نشانه های طراحی را از نسخه مفهومی وام می گیرد، اما قطعاً بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد.

 مرسدس بنز EQA

علاوه بر این، کراس اوور برقی جمع و جور باید برد 250 مایل و زمان 0-60 مایل در ساعت را در حدود 6 ثانیه فراهم کند. اعداد و ارقام مطمئناً پیشگام نیستند، به ویژه در سال 2021. با این حال، مرسدس اطمینان می دهد که مدل بر اساس قیمت مناسب است و با نقاط قوت خود مانند یک فضای داخلی فوق لوکس و با تکنولوژی بالا بازی می کند.

Cupra el-Born

Cupra el-Born یک خودروی الکتریکی فوق العاده جالب شهری خواهد بود که متأسفانه به سواحل آمریکای شمالی نمی رسد. با این وجود، خریداران اروپایی قطعاً یک نسخه تمام الکتریکی هیجان انگیز برای سال 2021 خواهند داشت. Cupra بازوی اسپرت خودروهای Seat است، یک تولید کننده اسپانیایی که زیر نظر گروه فولکس واگن فعالیت می کند.

Cupra el-Born

بنابراین، el-Born از فناوری شرکت پدری خود، مشابه آنچه در VW ID.3 استفاده می کند، استفاده خواهد کرد. هاچ بک اسپرت دارای ظرفیت باتری 82 کیلووات ساعت است که برای برد 425 کیلومتر کافی است. در همین حال، موتور الکتریکی نصب شده در عقب قدرت 204 اسب بخار را تامین می کند که 6.5 ثانیه برای سرعت 62 مایل بر ساعت کافی است. برای یک EV شهری بد نیست!

Byton M-Byte

Byton یک شرکت نوپای جهانی است که از طراحی آلمانی، مهندسی Silicon-Valley و تولید چین برای تولید EV استفاده می کند. اولین مدل آن M-Byte است، یک SUV برقی است که وقتی که در سطح جهانی در سال 2021 عرضه می شود باید بازار را متزلزل کند. این خودرو واقعا از نظر فناوری الکتریکی و ویژگی ها از فناوری پیشرفته ای برخوردار خواهد بود.

 Byton M-Byte

در داخل، M-Byte یک نمایشگر 48 اینچی با رزولوشن 48 اینچی در مقابل مسافران دارد که حتی تسلا مدل S را نیز شرمنده می کند. حتی یک صفحه نمایش اضافی در داخل فرمان برای ویژگی های مرتبط با رانندگی وجود دارد. در همین حال، M-Byte دارای سلولهای 72 کیلووات ساعتی یا 95 کیلووات ساعتی است که باید تا 310 مایل برد را ارائه دهد. همچنین مشتریان می توانند نسخه های دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک تا 350 کیلووات را انتخاب کنند.

Dacia Spring EV

تا کنون، EV ها تقریباً برای خریداران ثروتمند محفوظ بود. رنو می خواهد با استفاده از مارک ارزان تر خود،Dacia، این موضوع را تغییر دهد. اولین خودروی برقی با نام  Dacia Spring خواهد بود که قرار است سال آینده در اروپا عرضه شود. متأسفانه، این بدان معناست که هیچ وسیله نقلیه الکتریکی ارزان برای ایالات متحده، حداقل در سال 2021 وجود ندارد.

 Dacia Spring EV

مشخصات Dacia Spring چیزی نیست که بتوان در مورد آن نوشت. این خودرو کوچک شهری دارای باتری 26.8 کیلووات ساعت است که برای برد 140 مایل کافی است. علاوه بر این، موتور الکتریکی 44 اسب بخار به معنای حداکثر سرعت تنها 78 مایل در ساعت است. با این حال، اسپرینگ به طور خاص به عنوان یک ماشین شهری طراحی شده است و هزینه آن در اروپا کمتر از 20000 یورو (23.500 پوند) است. همه این اعداد در حال حاضر منطقی هستند، این طور نیست؟

Porsche Taycan Cross Turismo

Porsche Taycan  یکی از موفق ترین خودروهای برقی است که در حال حاضر در بازار موجود است. با این حال، این یک نقص بزرگ دارد، صندوق عقب 366 لیتری در قسمت کوچک قرار دارد. پورشه این را می داند و روی نسخه "wagon" Taycan کار می کند که به آن Cross Turismo می گویند.

 Porsche Taycan Cross Turismo

Taycan کاربردی تر احتمالاً دارای داخلی داخلی مشابه خواهد بود. بنابراین، ما باید یک نسخه Turbo S با قدرت 750 اسب بخار و گشتاور 774 پوند فوت داشته باشیم که برای زمان 0 تا 60 مایل در ساعت 2.8 ثانیه کافی است. پورشه حتی یک نسخه برجسته برای دوستداران آفرود عرضه می کند که ما را به یاد مسابقه برجسته 959 داکار می اندازد. هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد اندازه صندوق عقب وجود ندارد.

Tesla Roadster

شاید یکی از ابر خودروهای پرشور در سال های اخیر، Tesla Roadster آماده است تا بار دیگر کتاب های تاریخ را بازنویسی کند. ایلان ماسک در سال 2017 ما را با تصاویر و آمار مورد تمسخر قرار داد، اما از آن به بعد چیز زیادی درباره این خودرو نشنیدیم. با این وجود، 2021 باید سالی باشد که تسلا سرانجام پرچمدار خود را معرفی می کند و فروش آن در سال 2022 آغاز می شود.

 Tesla Roadster

Roadster اعداد دیوانه کننده ای در پشت نام خود خواهد داشت. ماسک وعده سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت تنها 1.9 ثانیه را داد که می تواند بیشتر بهبود یابد. علاوه بر این، این خودرو باید به سرعت 250 مایل بر ساعت برسد که برای یک ماشین برقی شگفت انگیز است. در نهایت، تسلا یک باتری 200 کیلووات ساعتی را آماده می کند که باید بیش از 620 مایل برد را تأمین کند.

مرسدس بنز EQB

در کنار کراس اوور برقی کوچک EQA، مرسدس EQB بزرگتر را نیز عرضه خواهد کرد. این مدل باید رقیبی مستقیم برای تسلا مدل Y باشد زیرا بر بستر GLB مبتنی است. با استفاده از این وسیله نقلیه، خودروساز آلمانی مجموعه ای غنی از SUV برقی خواهد داشت که شامل EQC ، EQA و EQB است.

مرسدس بنز EQB

مرسدس بنز هنوز هیچ جزئیاتی در مورد EQB فاش نکرده است. با این حال، ما گمان می کنیم که برای کشش و عملکرد بهتر در پیکربندی دو موتوره در دسترس خواهد بود. این مدل باید حدود 270 اسب بخار قدرت داشته باشد که برای زمان 0 تا 60 مایل در ساعت در حدود 6 ثانیه کافی است. در نهایت، گزارش ها نشان می دهد برد الکتریکی تنها 300 مایل است.

آئودی Q4 e-tron

آئودی با Q4 e-tron، یک SUV جمع و جور و اسپرت، طیف وسیعی از خودروهای برقی خود را افزایش می دهد. خودروساز آلمانی پیش از این خودرو را به صورت مفهومی به همراه جزئیات مربوط به خودرو به ما نشان داد. انتظار می رود اکثر این مشخصات به مدل تولیدی که سال آینده وارد می شود، منتقل شود.

 آئودی Q4 e-tron

Q4 e-tron یک مدل کواترو خواهد بود، به این معنی که دارای دو موتور الکتریکی در هر محور است. خروجی ترکیبی سیستم 300 اسب بخار است که به اندازه کافی برای حرکت SUV به سرعت 62 مایل در ساعت در 6.3 ثانیه است. در همین حال، باتری 82 کیلووات ساعتی حدود 280 مایل دور را در چرخه WLTP تأمین می کند.

جگوار XJ

جگوار یکی از پیشگامان بخش کراس اوور برقی با I-Pace بود که بسیار موفق عمل کرد. شرکت انگلیسی اکنون آماده است تا با Jaguar XJ بعدی حتی بیشتر در دنیای EV غوطه ور شود. این سدان مجلل فقط برای نسل آینده به صورت برقی عرضه خواهد شد و در ابتدا هیچ رقیبی مستقیم نخواهد داشت.

 جگوار XJ

جگوار احتمالاً از پیشرانه I-Pace استفاده می کند که شامل دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 394 اسب بخار و 512 پوند فوت گشتاور است. در خط پایین، ممکن است نسخه قوی تری را ببینیم. با این حال، XJ یک خودروی پرفورمنس نیست، در عوض، جگوار می خواهد یک سدان مخملی بسازد که یک تجربه رانندگی آرام را ارائه دهد.

Ioniq 5 (Hyundai) (45 concept sliki)

هیوندای پیش از این خودروهای الکتریکی جالبی در خط تولید خود دارد، یعنیKona Electric. با این حال، این شرکت کره جنوبی به زودی مارک Ioniq را عرضه می کند و تنها بر خودروهای پیشرانه تمرکز می کند. Ioniq 5 اولین خودرو از این برند خواهد بود که یک کراس اوور متوسط ​​است و با تسلا مدل X رقابت می کند.

Ioniq 5 (Hyundai) (45 concept sliki)

Ioniq (ahem, Hyundai) هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این خودرو فاش نکرده است. با این وجود، ما انتظار داریم که برد بیش از 300 مایل باشد زیرا Kona Electric اعداد فوق العاده ای را نشان می دهد. همچنین، Ioniq 5 ظاهر را از مفهوم 45 وام می گیرد، که با خطوط تیز و زاویه دار خود کاملاً آینده نگر به نظر می رسد.

هیوندای سانتا کروز

رده وانت بار دیگر در هیوندای سانتا کروز سال آینده به دست می آید. این اولین خودروی چنین و خودروی قابل توجهی است. هیوندای احتمالاً نکاتی را از کتاب هوندا خواهد گرفت و از یک بدنه بدنه شبیه به خودرو استفاده خواهد کرد. ما حدس می زنیم که کامیون بر اساس سانتافه تازه معرفی شده باشد.

 هیوندای سانتا کروز

علاوه بر این، هیوندای احتمالاً سانتا کروز را در دو نوع موتور ارائه می دهد، یک واحد 2.4 لیتری تنفس طبیعی با 185 اسب بخار و یک موتور 2.0 لیتری توربو با 235 اسب بخار. ظرفیت یدک کش حدود 5000 پوند را انتظار می رود، که دیدنی نیست اما مطمئناً برای یک کامیون که قیمت آن حدود 25000 دلار است، خوب است.

Bollinger B1  و B2

Bollinger Motors یکی دیگر از تولید کنندگان تازه کار آمریکایی است که بر توسعه و تولید کامیون های برقی و SUV تمرکز دارد. سال آینده، آنها فروش SUV B1 و وانت B2 را آغاز می کنند. برای مثال، برخلاف ریویان، خودروهای بولینگر بسیار مفیدتر هستند. ظاهر بیرونی مانند دهه 1970 است، در حالی که فضای داخلی آن کاملاً اسپارتانی به نظر می رسد.

 Bollinger B1  و B2

در زیر پوسته نظامی مانند، یک پیشرانه برقی با قدرت 614 اسب بخار قرار دارد که در هر دو محور تقسیم شده است. هر دو خودرو باید حدود 200 مایل برد و سطح 3 DC شارژ سریع داشته باشند. بولینگر اتومبیل ها را به صورت خارج از جاده به بازار عرضه می کند. سیستم تعلیق حرکت 10 اینچی چرخ را فراهم می کند و فاصله 15 اینچی از زمین وجود دارد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...