نحوه ایجاد راهنما در اینستاگرام

راهنماهای اینستاگرام ابتدا در اواسط سال 2020 معرفی شدند و محدود به صنعت بهداشت و سلامتی بودند و به عنوان راهی برای ایجاد منابع واحد در مورد هر موضوع یا محصول خاصی طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک متخصص تغذیه می تواند راهنمای "دستور العمل کمتر از 20 دقیقه غذاهای سالم " یا سایر موضوعات دیگری که در محتوای خود پوشش می دهند ایجاد کند.

سپس اینستاگرام در نوامبر 2020 راهنماها را برای همه کاربران ارائه کرد.

اینستاگرام راهنماها را "روشی برای کشف راحت تر توصیه ها، نکات و سایر مطالب از سازندگان مورد علاقه، شخصیت های عمومی، سازمان ها و ناشران در اینستاگرام" توصیف می کند. راهنماها علاوه بر اینکه می توانند محتوای اینستاگرام شما را گروه بندی و جمع آوری کنند، به شما امکان می دهند محتوا را از حساب های دیگر نیز وارد کنید. در ادامه این پست به نحوه ایجاد راهنما در اینستاگرام می پردازیم.

1. به صفحه نمایه خود بروید و روی علامت بعلاوه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا محتوای جدید ایجاد شود.

2. در منوی ظاهر شده ، روی "Guide" در پایین ضربه بزنید.

 ایجاد راهنما در اینستاگرام

3. نوع راهنما را انتخاب کنید: راهنمای مکانی را به دنبال کنندگان ارائه بدهید، راهنمای محصولاتی را که توصیه می کنید، یا از نوشته های خود راهنمایی تهیه کنید تا در مورد هر چیزی که می خواهید به دنبال کنندگان اطلاع دهید.

فرض کنید شما می خواهید یک راهنما برای محصولات مورد علاقه خود از Carly Rae Jepsen ایجاد کنید. (البته کاملا فرضی)

4. "Products" را انتخاب کنید.

5. در حساب های مختلف برای محصولاتی که می خواهید توصیه کنید جستجو کنید. به عنوان مثال ، ممکن است حساب رسمی Carly Rae Jepsen را بررسی کنید.

6. محصولات خاصی را که می خواهید در راهنمای خود انتخاب کنید.

 ایجاد راهنما در اینستاگرام

7. پست هایی را در اینستاگرام انتخاب کنید که آن محصول را نشان می دهد، به آن مربوط می شود یا در غیر این صورت چیزی را که می خواهید در مورد آن بدانید به مردم بگویید. سپس در بالا سمت چپ روی "Next" ضربه بزنید.

 ایجاد راهنما در اینستاگرام

8. عنوان اضافه کنید، عکس روی جلد خود را انتخاب کنید، در صورت تمایل توضیحات اضافه کنید یا محصولات بیشتری را به راهنمای خود اضافه کنید. شما حداقل به 2 مورد نیاز دارید. پس از اتمام کار ، روی "Next" ضربه بزنید.

 ایجاد راهنما در اینستاگرام

9. روی "Share" ضربه بزنید.

 ایجاد راهنما در اینستاگرام

راهنمای شما منتشر می شود و در بخش "Guides" در نمایه شما ظاهر می شود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...