حمل و نقل زمینی LTL چیست؟

به دلیل کاهش حجم بسته، حمل و نقل خرده بار کامیون (LTL) برای حمل محصولات یا ملزوماتی که کامیون را به طور کامل پر نمی کنند استفاده می شود. در نتیجه، چندین محموله مختلف همگی با یک کامیون حمل می شوند. محموله های LTL معمولاً پالت شده و وزن آنها بین 70 تا 4500 کیلوگرم است.

حامل های LTL در بهینه سازی بارهای خود متخصص هستند، به این معنی که آنها می توانند اقلام بیشتری را برای حمل کنندگان بیشتر به شیوه ای موثرتر جابجا کنند. حمل و نقل LTL در بین حمل کنندگان محبوب است زیرا انعطاف پذیری، بهره وری در هزینه و سازگاری با محیط زیست را فراهم می کند. حمل و نقلLTL ، از سوی دیگر، می تواند تا حدودی مشکل باشد.

حمل بار

در این پست مزایا، معایب و بهترین شیوه های حمل بار LTL مورد بررسی قرار می گیرد. اما، قبل از شروع، اجازه دهید نگاهی به نحوه عملکرد حمل و نقل LTL بیندازیم.

مزایای حمل و نقل  LTL

- هزینه کم :باربری شامل چندین محموله کوچکتر است که در مجموع یک کامیون کامل را با بار LTL پر می کنند. شما فقط باید هزینه فضایی را که استفاده می کنید بپردازید، زیرا بسته شما کل فضای کامیون را اشغال نمی کند. در نتیجه، هزینه های شما کسری از هزینه های یک محموله کامل معمولی است.

- دوستدار محیط زیست: روش حمل و نقل LTL به جای حمل کامیون های بیشتر از ظرفیت خود، کامیون های کمتری حمل می کند. این امر با کاهش تعداد کامیون های مورد نیاز برای حمل کالا به مقصد نهایی، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را به حداقل می رساند.

- کاهش هزینه های منابع مشترک: کشتی هایی که می توانند کل تریلر نیمه کامیون را پر کرده و واجد شرایط کل نرخ بارگیری شوند، به طور سنتی بهترین قیمت را دریافت کرده اند. شرکت هایی که قادر به بارگیری یک کامیون کامل نیستند می توانند با ادغام بار خود با سایر شرکت ها از طریق حمل و نقل LTL در هزینه خود صرفه جویی کنند. هزینه حمل و نقل و فضایی که در تریلر اشغال می کند شرکت ها با حمل LTL پرداخت می کنند.

حمل و نقل

چالش های حمل و نقل  LTL

- وقت گیر: وقتی در مورد حمل و نقل LTL صحبت می شود، زمان اغلب در ازای انعطاف پذیری و صرفه اقتصادی مصرف می شود. رسیدن بار به زمان بیشتری طول می کشد زیرا هر کامیون شامل محموله هایی از چندین مشتری است که به نقاط مختلف (اما قابل مقایسه) می روند. در نتیجه، شما باید زمان بیشتری را برای حمل بار LTL به مقصد خود نسبت به بار کامل کامیون اختصاص دهید.

- پیدا کردن یک حامل قابل اعتماد: چندین حامل در حمل و نقل LTL تخصص دارند، اما همه آنها در آن برتری ندارند. پیدا کردن یک شرکت مخابراتی آماده برای ارسال LTL و اطمینان از این که آنها نرخ مناسب و خدمات قابل اعتماد را به شما ارائه می دهند، ممکن است مشکل باشد.

- توجه مداوم مورد نیاز است: حمل و نقل LTL مستلزم توجه مداوم و سطح بالایی از جزئیات، از جمله کلاس حمل و نقل، وزن، محل استقرار و مقصد، مهلت ها و غیره است. همه این اجزا بر هزینه حمل و نقل LTL برای شرکت شما تأثیر می گذارد. در نتیجه توجه به تمام جزئیات هنگام برنامه ریزی لجستیک محموله های LTL بسیار مهم است.

حمل و نقل

بهترین شیوه های حمل بار  LTL

- استفاده از سیستم مدیریت حمل و نقل :(TMS) استفاده از سیستم مدیریت حمل و نقل (TMS) به زنجیره تامین جهانی شما بهینه سازی حمل و نقل، دید، تجزیه و تحلیل کسب و کار و مهارت های بین المللی زنجیره تامین را برای کاهش هزینه ها، افزایش راندمان و دستیابی به مزیت رقابتی می دهد. به هر بار LTL  باید بررسی شود تا ببیند آیا می توان آن را با محموله های دیگر در مسیرهای مجاور ادغام کرد یا نه، و سپس بارهای کامل چند توقف بار باید ساخته شود. دانش TMS همچنین می تواند به شرکت شما در انتخاب یک شرکت حمل و نقل هوایی LTL کمک کند و اطمینان حاصل کند که نرخ های مناسب از شما دریافت می شود، کالاها و مسیرها را بهینه می کند و به هر گونه مشکل در طول راه پاسخ می دهد.

- اهرم تحکیم: شما نمی توانید حمل و نقل را تا زمانی که حجم LTL زیادی ندارید ترکیب کنید، مهم نیست که نرم افزار شما چقدر پیچیده است. خوشبختانه حجم کم می تواند از طریق LTL به لطف ادغام کننده حمل و نقل ارسال شود.تجمیع مشاغل حمل و نقل بارهای جزئی را از حامل های مختلف دریافت می کند و آنها را با فناوری و ظرفیت خود ترکیب می کند تا بارهای کامل را ایجاد کند. هر سازمانی که در این فرایند شرکت کند از افزایش کارایی و صرفه جویی در هزینه بهره مند می شود. یک چیز دیگر وجود دارد که باید از آن آگاه باشید. مراکز تلفیقی انبارهایی نیستند که در آن بارها گرد و غبار جمع می کنند. فعالیتها و برنامه ریزیهای زیادی در اینجا وجود دارد، با بارهای سازگار که به طور منظم ادغام شده و حمل می شوند. بارها اغلب وارد مرکز می شوند و ظرف 24 ساعت حرکت می کنند. با این حال، از آنجا که تجمیع بر بهره وری متمرکز است، بارها اغلب کمتر از بارهای معمولی LTL حمل و نقل می شوند. در نتیجه، تجمیع می تواند به جلوگیری از آسیب و ادعاها کمک کند.

- ارائه اطلاعات دقیق: حامل ها باید زمان، تلاش و پول بیشتری را به حمل و نقل اختصاص داده و بسته بندی شده و به اشتباه ثبت شده باشد. با گزارش اطلاعات دقیق در مورد محموله های خود (وزن، کلاس حمل و نقل و غیره) و بسته بندی مناسب آنها بر اساس ویژگی های باربری، روابط مثبت خود را با حمل و نقل حفظ کنید. این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه حامل ها می شود و به شما این امکان را می دهد که در آینده رابطه مطلوبی با حامل های LTL داشته باشید.

حمل بار LTL یک گزینه حمل و نقل است که شرکت شما باید آن را در نظر بگیرد. بسته به کسب و کار شما و نوع محموله هایی که انجام می دهید، حمل و نقل LTL می تواند بسیار کارآمد و مقرون به صرفه باشد. برای استفاده حداکثر از محموله های LTL خود، باید بدانید صنعت LTL چگونه کار می کند و چگونه می تواند به شما کمک کند و چه اقداماتی را باید انجام دهید تا بیشترین مزایای حمل و نقل LTL را بدست آورید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...