اولین آزمایش هیوندای سانتا کروز 2022

این هیوندای جدید مطمئناً ریشه های یکپارچه خود را به رخ می کشد، زیرا به وضوح یک SUV جمع و جور با تخت پیکاپ است که در قسمت انتهایی آن پیوند زده شده است. با این حال، در میان ترافیک یا در یک پارکینگ شلوغ، سانتا کروز مانند یک سوپراسپرت به چشم می خورد، به ویژه در رنگ خاکستری Sage Grey که بسیار چشم نواز است. اما پیروزی بر کره چشم تنها بخشی از نبرد است. در نهایت، موفقیت یک وسیله نقلیه بر اساس این است که آیا هدف مورد نظر را برآورده می کند یا خیر؟

هیوندای سانتا کروز 2022

رانندگی سانتا کروز

هیوندای سانتا کروز سریع است و به لطف موتور 2.5 سیلندر 4 سیلندر توربوشارژ uplevel Limited با 282 اسب بخار قدرت و 311 پوند فوت گشتاور تنها در 6.3 ثانیه از سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت می رسد. این خودرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه کار می کند که با شتاب زیاد تغییرات سریع را ارائه می دهد.

هیوندای سانتا کروز 2022

وانت کوچک هیوندای به اندازه کافی توانایی خود را در جاده های پر پیچ و خم نشان داده است. سانتا کروز در حالی که منحنی های دره را تراش می دهد حقیقت را دنبال می کند. فرمان به اندازه کافی دقیق است که این وانت را در جایی که می خواهید قرار دهید. رول بدنه حتی در پیچ های تنگ نیز به خوبی کنترل می شود.

فضای داخلی

صندلی های جلو به لطف داشبوردی که از سرنشینان دورتر است، بسیار جادار است. پشته مرکزی تا حدی به سمت راننده زاویه دارد. اکثر دکمه ها خازنی هستند و در سطحی سیاه قرار دارند که واقعا زیبا به نظر می رسند. با این اوصاف، شما باید آماده باشید تا آن را به دلیل تمایل به نشان دادن اثر انگشت به طور مکرر پاک کنید. ترکیب مواد در کابین ترکیبی از پارچه های با کیفیت بالا، چرم نرم و برخی از پلاستیک های سخت است.

هیوندای سانتا کروز 2022

هر دو دسته ابزار دیجیتال 10.3 اینچی و صفحه نمایش 10.3 اینچی در تریم بالای سانتا کروز دارای گرافیک جذاب و با وضوح بالا هستند و همه کنترل های سرگرمی به طور منطقی تنظیم شده و به ورودی ها سریع پاسخ می دهند.

علاوه بر این، هیوندای تریم سطح بالای خود را با ویژگی های استاندارد مفید مانند تهویه و گرم شدن صندلی های جلو و گرم شدن فرمان مجهز می کند. Apple CarPlay و Android Auto نیز مانند یک دوربین 360 درجه تیز در این خودرو قرار می گیرند که باعث می شود این کامیون جمع و جور حتی در پارکینگ راحت تر جای گیرد.

هیوندای سانتا کروز 2022

هیوندای سانتا کروز برای انجام وظایف اولیه کامیون، مفید واقع شد. به عنوان مثال، حمل کوره پروپان پیش ساخته به لطف ارتفاع بار کم در مقایسه با کامیون های بزرگ، بسیار سریع بود. تخت سانتا کروز نقاط لنگر زیادی نیز دارد، که از آنها برای محکم نگه داشتن کوره با بندهای چوب دستی استفاده شد. بارگیری اولیه در یک گاراژ پارک کم نور انجام شد، بنابراین چراغ های هیوندای بسیار مفید بودند و نور کافی را برای انجام کار فراهم کردند. در جاده، سانتا کروز با وجود گریل عقب کاملاً پایدار بود.

هیوندای سانتا کروز 2022

وانت جمع و جور سانتا کروز 2022 اجرای خوبی از یک ایده عجیب است. یک SUV با تخت کامیون. هیوندای بیشتر یک همراه راحت روزانه است که به راحتی پارک می شود و به شما اجازه می دهد تا کارهای کامیون های سبک را انجام دهید بدون ترس از کثیف شدن فضای بار که صاحبان SUV اغلب دارند.

هیوندای از نظر باربری و یدک کشی توانایی زیادی دارد، اما فورد قیمت بسیار کمتری دارد حدود 21،490 دلار برای ماوریک در مقابل 25،175 دلار برای سانتاکروز و با سوخت پیشرانه هیبریدی استاندارد، مصرف سوخت بالایی دارد. در حال حاضر، سانتا کروز هدف خود را به عنوان یک وسیله نقلیه جذاب با هویت خود برآورده می کند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...