بهترین تبلت ها برای فرزند شما

از زمانی که شما کوچک بودید فناوری بسیار تغییر کرده است. احتمالاً فرزندان شما به دلیل درخواست مداوم بازی با آیفون شما، ویژگی های آن را بهتر از شما فرا گرفته اند. بهتر است قبول کنید که اگر فرزندان شما چیزی مخصوص خود داشته باشند و تلفن شما را به طور دائمی برای بازی طلب نکنند، بسیار شیرین خواهد. تبلت های کودکان می تواند تعادل بین دسترسی فرزندان به فناوری مورد نیاز آنها باشد و این حس شیرین را برای شما به ارمغان بیاورند.

توصیه هایی برای مدت زمان استفاده از صفحه نمایش تبلت

تبلت های بچه ها آنها را در طول یک ماشین سواری طولانی یا یک جمع خانوادگی خسته کننده مشغول می کنند. یادگیری روی تبلت و محدودیت های زمان استفاده از صفحه نمایش تبلت به طور فزاینده ای از نقاط مورد است. با روشن شدن اینکه آموزش از راه دور و دورکاری فعلا پابرجاست، مدت زمان استفاده از صفحه نمایش می تواند برای بیشتر والدین به یک مانع روزانه نسبت به دوران قبل از همه گیری تبدیل شود.

سوالات والدین اغلب در ارتباط با مدت زمان مجاز استفاده از صفحه نمایش تبلت می باشد. اگرچه این مورد به ندرت با پاسخ قطعی روبرو می شود، اما تحقیقات اخیر حداقل می تواند بهترین روش ها را مشخص کند.

در آوریل 2019، سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل های مورد انتظار را در مورد مدت زمان استفاه از صفحه نمایش برای کودکان پیش دبستانی صادر کرد: حداکثر یک ساعت برای کودکان 2 تا 4 سال توصیه می شود. این پیشنهادات بر اساس رشد سالم کودکان خردسال است. این دستورالعمل با تحقیقات اخیر انجام شده در دانشگاه واندربیلت مطابقت دارد که نشان می دهد کودکان نوپا به هر حال چیزهای زیادی از صفحه یاد نمی گیرند.

اما قطع ارتباط اغلب تا سه سالگی محو می شود. بچه ها همانطور که در صحبت کردن مسلط هستند، درک می کنند که شخصیت روی صفحه نشان دهنده یک شخص واقعی است و این شخص به آنها چیزی یاد می دهد. دکتر کارولین جینز ، طراح یادگیری LeapFrog، در مقاله ای در سایت Inc.com توضیح می دهد: "این محتوا اغلب از استراتژی هایی مانند تکرار یک ایده، ارائه تصاویر و صداهایی که توجه را جلب می کند و استفاده از صدای کودک به جای بزرگسالان برای شخصیت ها استفاده می کند."

بهترین تبلت ها برای فرزند شما

در یکی از پروژه های تحقیقاتی، ارزیابی ادبی مهد کودک ها از طریق دانش آموزان کلاس سوم که از تبلت در مدرسه استفاده می کردند، مقایسه شد. دانش آموزانی که از تبلت استفاده می کردند، نمرات امتحان بالاتری را نسبت به افرادی که از تبلت استفاده نمی کردند، مشاهده کردند و به دلیل بهبود توانایی تشخیص صداها و نمایش صداها به صورت حروف، توانستند 20٪ کلمات واژگان بیشتری تشخیص دهند.

آیا می توانیم آنها را سرزنش کنیم؟ تعامل با محتوا تجربه ای غنی و به یاد ماندنی را ایجاد می کند. فقط بیشتر شبیه به بازی است و تعجب آور نیست که وقتی بچه ها احساس اجبار نمی کنند، تمایل بیشتری برای یادگیری داشته باشند. علاوه بر این، بازی و تخیل، بلوک های سازنده خلاقیت و همدلی هستند.

ایده این نیست که والدین به سادگی این وسایل را به فرزندان خود تحویل دهند. در عوض، بازی ها و کتابهای الکترونیکی نمونه هایی از فعالیت های عملی را ارائه می دهند که والدین می توانند با کودکان پیش دبستانی خود در آشپزخانه و حیاط خلوت خود انجام دهند تا واژگان و دانش محتوا را در هر دو ارتقا دهند.

بنابراین بله، تبلت ها یک ابزار یادگیری عالی هستند تا زمانی که منبع اصلی یادگیری بچه ها نباشند. بچه ها همیشه باید کتابهای چاپی بخوانند و ریاضی را با دست انجام دهند. در این امر بحثی نیست اما تبلت ها فرصت های واقعی برای یادگیری خودکفایی و تعاملی را ارائه می دهند که کودکان قطعاً در آینده آموزش و پرورش حول لپ تاپ ها از آن استفاده خواهند کرد.

نحوه انتخاب تبلت مناسب برای فرزند خود

اکثر تبلت هایی که مخصوص کودکان ساخته شده اند از قبل مجهز به حساب والدین، زمان سنج و وب سایت ها یا برنامه های از پیش انتخاب شده هستند که تحت گروه های سنی مناسب قرار می گیرند.

تبلت های چند منظوره به هیچ وجه انتخاب بدی نیستند. بسیاری از سایت ها iPad را به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای کودکان نام می برند، حتی اگر از نظر فنی برای همه مناسب باشد. برای ایجاد یک شبکه راهنمای مشابه برای کنترل های والدین که تبلت های مخصوص کودکان استفاده می کنند، باید خلاق باشید. اپل و اندروید دارای تنظیماتی هستند که می توانند محتوا را فیلتر کرده یا از خرید جلوگیری کنند، اما نظارت بر بازی را بهتر می توان با استفاده از یک برنامه کنترل والدین قانونی برای iPads یا رایانه لوحی Android بدست آورد.

Osmo یک سیستم عامل جدید iPad و Fire Tablet است که می تواند تبلت خانواده را برای استفاده بچه ها مناسب تر کند.

نکاتی که هنگام خرید تبلت بچه ها باید در نظر داشته باشید

وضوح صفحه: تصمیم گیری در مورد اینکه آیا HD یا FHD کافی است بستگی به میزان فیلم هایی که آنها تماشا می کنند یا بازی هایی که انجام می دهند دارد. 4K احتمالاً غیر ضروری است.

فضای ذخیره سازی: آنها احتمالاً برنامه های بیشتری نسبت به شما دارند و ممکن است برای بارگیری ویدیوها و انیمیشن های آفلاین، موسیقی یا برخی از کتابها برای مدرسه به فضا نیاز داشته باشند.

شدت کنترل والدین: تنها گذاشتن کودکتان با یک تبلت، هنگامی که مجبور نیستید حدس بزنید که کودکتان چه محتوایی را دریافت می کند، کمتر نگران کننده است.

مقاومت: زیرا بچه ها همانطور که دوست داشتنی هستند مخرب هستند و مطمئناً با تبلتی که بتواند مقاومت بیشتری در برابر خرابکاری ها داشته باشد، احساس بهتری خواهید داشت.

در ادامه تعدادی از بهترین تبلت هایی که می توانید برای بچه های خود در سال 2021 تهیه کنید معرفی می کنیم:

Fire HD 10 Kids Pro

بهترین ترکیب از مشخصات و محتوای کودک

Fire HD 10 Kids Pro

  • وضوح صفحه نمایش: 1920 x 1200
  • فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت (قابل ارتقا تا 1 ترابایت)
  • عمر باتری: 12 ساعت

تبلت های مخصوص کودکان آمازون بیشتر از یک تبلت معمولی Fire هستند که در یک قاب زیبا طراحی شده اند. HD 10 Kids Pro جدیدترین مدل مورد توجه است.

Apple iPad

بهترین برای نوجوانان

Apple iPad

  • وضوح تصویر: 2160 x 1620
  • فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت ، 128 گیگابایت
  • عمر باتری: 10 ساعت

بچه های بزرگتر یا دانش آموزان پیشرفته به تبلت نیاز دارند که بتواند از پس کارهای مدرسه برآید، به عنوان یک لپ تاپ عمل کند و آنها را مشغول بازی های آموزشی گذشته کند. جدیدترین نسخه اپل از iPad کلاسیک یک گزینه همه کاره و مقرون به صرفه است که کل خانواده می توانند از آن استفاده کنند.

Lenovo Chromebook Duet

بهترین Chromebook قابل تبدیل

Lenovo Chromebook Duet

  • وضوح تصویر: 1920 x 1200
  • عمر باتری: 13 ساعت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

مدل های زیادی Chromebook مقرون به صرفه و قابل اعتماد وجود دارد. انتشار Chromebook Duet قابل تبدیل از برند Lenovo بسیاری از افراد را از انتخاب بین سیستم عامل Chrome و راحتی تبلت نجات داد.

Apple iPad Air

 بهترین تبلت Ios برای اشتراک گذاری برای خانواده ها

Apple iPad Air

  • رزولوشن: 2160 x 1620
  • فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت ، 256 گیگابایت
  • عمر باتری: 10 ساعت

طراحی بدون دکمه خانه باعث می شود iPad Air بسیار حرفه ای  است و Apple iPad Air را به یکی از محبوب ترین تبلت ها برای نوجوانان و خانواده ها تبدیل کرده است.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

بهترین تبلت اندرویدی برای اشتراک گذاری برای خانواده ها

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

  • وضوح تصویر: 2224 x 1668
  • فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 128 گیگابایت
  • عمر باتری: 7 ساعت

این تبلت که تمام خانواده می توانند از آن استفاده کنند، این خرید را بی نهایت موجه می کند، اما این بدان معناست که برای بزرگسالان باید مشخصات فنی را بدون هیچ گونه سهولت استفاده برای یک کودک تعیین کنید.

Lenovo Tab M8

بهترین عمر باتری

Lenovo Tab M8

  • رزولوشن: 1280 x 800
  • فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
  • عمر باتری: حداکثر 20 ساعت

دانش آموزان مقطع راهنمایی می خواهند احساس خودکفایی کنند، و می خواهند در حین انجام این کار ظاهر خوبی داشته باشند. تبلت Lenovo Tab M8 این نیاز را به خوبی برطرف خواهد کرد.

LeapFrog LeapPad Academy

بهترین برای کودکان پیش دبستانی

LeapFrog LeapPad Academy

  • رزولوشن: 1280 x 800
  • فضای ذخیره سازی: 16 گیگابایت
  • عمر باتری: 7 ساعت

LeapFrog LeapPad Academy که برای کودکان 3 تا 8 سال طراحی شده است، یک تبلت عالی برای کودکان کوچکی است که هنوز به زندگی با دستگاه های تلفن همراه عادت ندارند.

نسخه جدید Amazon Kindle Kids Edition

بهترین برای خوانندگان مشتاق

نسخه جدید Amazon Kindle Kids Edition

  • وضوح تصویر: 800 x 600
  • فضای ذخیره سازی: 8 گیگابایت
  • عمر باتری: تا چهار هفته

نسخه Kindle Kids Edition در مقایسه با سایر تبلت های موجود در فهرست، برای خواندن و گوش دادن به کتاب، به خوبی به یک کتابخوان عمل می کند.

Amazon Fire 7 Kids Edition

امن ترین تبلت برای دستان کوچک کودکان

Amazon Fire 7 Kids Edition

  • رزولوشن: 1024 x 600
  • فضای ذخیره سازی: 16 گیگابایت
  • عمر باتری: 7 ساعت

هیچ برندی مانند برند آمازون تبلت بچه ها را ارائه نمی دهد و تبلت Fire 7 Kids Edition 2019 فقط توسعه این تخصص است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...