به روز رسانی بزرگ PlayStation 5 پشتیبانی M.2 SSD، صدای سه بعدی برای بلندگوهای تلویزیون

پلی استیشن 5 در 15 سپتامبر (23 شهریور) به روز رسانی جهانی قابل توجهی را دریافت کرد. این به روز رسانی اصلی شامل افزایش فضای ذخیره سازی، بهبود جریان بازی با PlayStation Now و پیشرفت های UX است. علاوه بر به روز رسانی اصلی PS5 به روزرسانی های PlayStation 4 ، PlayStation App و PS Remote Play App نیز منتشر شد.

این به روزرسانی جدید به صاحبان PS5 اجازه می دهد تا یک SSD M.2 نصب کنند تا فضای ذخیره سازی خود را برای PlayStation 5 اصلی و نسخه دیجیتالی کنسول افزایش دهد. بازیکنان می توانند هر دو بازی PS4 و PS5 را مستقیماً از حافظه SSD M.2 بازی کنند.

PlayStation 5

صدای سه بعدی PS5 نیز به شدت تقویت می شود. این به روز رسانی باعث می شود بازیکنان بتوانند صدای سه بعدی را از طریق بلندگوهای داخلی تلویزیون تجربه کنند. این افکت از زمان عرضه به هدفون اختصاص داده شده است. بازیکنانی که هدست Pulse سونی دارند نیز گزینه های جدیدی برای اکولایزاسیون خواهند داشت که به آنها امکان می دهد صدا را سفارشی کنند.

با این به روزرسانی جدید، صاحبان PS5 کنترل بیشتری بر تجربه کاربری خود خواهند داشت. بازیکنان می توانند مرکز کنترل خود را با حرکت دادن گزینه های کنترل در اطراف یا پنهان کردن کامل آنها از منو سفارشی کنند. پیام رسانی به دوستان و سایر بازیکنان مستقیماً از Game Base در مرکز کنترل انجام می شود. بازی اکنون دارای ویژگی های گسترده ای است که به بازیکنان اجازه می دهد مستقیماً در منو ببینند کدام دوستان آنلاین یا مشغول هستند.

مشترکین PlayStation Now این امکان را دارند که رزولوشن پخش بازی های خود را انتخاب کنند. اگر بازی اجازه می دهد، بازیکنان می توانند بین رزولوشن 720p و 1080p برای جریان بازی خود انتخاب کنند. PlayStation Now هم اکنون دارای گزینه اتصال آزمایشی است تا به بازیکنان اجازه دهد مستقیماً هرگونه مشکل پخش را عیب یابی کنند.

علاوه بر به روز رسانی PS5 ، PS Remote Play App از ویژگی بسیار مورد نیاز برخوردار خواهد شد. در حال حاضر، بازیکنانی که از Remote Play استفاده می کنند، این امکان را خواهند داشت که بازی های خود را با استفاده از داده تلفن همراه در مواقعی که Wi-Fi در دسترس نیست، پخش کنند. اینترنت با پهنای باند با حداقل 5 مگابیت بر ثانیه برای PS Remote Play مورد نیاز است و توصیه می شود اتصال اینترنت حداقل 15 مگابیت بر ثانیه سرعت بارگذاری و بارگیری داشته باشد. کاربران می توانند کیفیت جریان بازی را تغییر دهند تا به مدیریت داده های استفاده شده کمک کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...