نکاتی برای نگهداری انواع بستنی در فریزر صنعتی

در این پست قصد داریم نکاتی که برای نگهداری بستنی در فریزر صنعتی فروشگاه اهمیت دارد را برای شما ذکر کنیم. قطعاً رعایت این نکات باعث حفظ کیفیت بستنی و رضایت مشتری خواهد شد.

1- هرگز بستنی را که تا حدی ذوب شده است، برای خرید مشتریان در دسترس قرار ندهید.

2- در قفسه های فریزر صنعتی اتاق مناسبی برای محصولات خود ایجاد کنید.

3- از باز و بسته شدن مداوم درهای فریزر خودداری کنید.

4- بررسی محصول را انجام دهید تا از بسته بندی پلاستیکی محصولات اطمینان حاصل کنید.

5- از نوسان دمای فریزر صنعتی خودداری کنید.

6- مطمئن شوید که محصول در واقع یخ زده است.

7- تصمیمات هوشمند برای خرید بگیرید.

8- چسبندگی و یخ زدگی محصول را بررسی کنید.

9- اطمینان حاصل کنید که در یک یخچال تجاری خوب سرمایه گذاری کنید.

یخچال و فریزر صنعتی

قوی ترین توصیه ای که می توانیم به شما بدهیم این است که هرگز بستنی را که تا حدی ذوب شده است، در یخچال ویترینی برای خرید مشتریان قرار ندهید.

دور انداختن محصول آخرین کاری است که می خواهید انجام دهید، اما مواقعی وجود دارد که برای رضایت مشتری، باید این کار را انجام دهید.

بستنی نیاز به مراقبت های مشابه سایر محصولات لبنی دارد. اگر ذوب شود، حتی اگر آن را دوباره فریز کنید، می تواند منجر به موارد زیر شود:

مسمومیت غذایی ناشی از آلودگی باکتریایی

این بدان معناست که مشتریانی که علائم بیماری را تجربه می کنند، می توانند تجربه بد را به کسب و کار شما بازگردانند و این علائم می تواند ساعت ها یا حتی روزها طول بکشد.

به همین دلیل است که فریزرهای تجاری خوب ارزش هر مقدار سرمایه گذاری را دارند. جلوگیری از خراب شدن بستنی ها به میزان زیادی به کیفیت فریزر تجاری شما بستگی دارد - سالانه مقدار زیادی در تجارت شما صرفه جویی می شود.

بستنی

اما چرا بستنی را نباید مجدداً منجمد کرد؟

 انجماد مجدد بستنی ذوب شده می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • بافت آن را تغییر می دهد، مانند محصول دانه دار و متبلور که هر مصرف کننده آگاه می تواند به طور دقیق به آن اشاره کند.
  • مسائل پایدار آلودگی باکتریایی اگرچه انجماد مجدد بستنی سرعت رشد باکتری ها را کند می کند، اما آن را از بین نمی برد. اگر می خواهید مشتریان شما به شما و محصولاتی که می فروشید اعتماد کنند، فقط باید واحدهای منجمد شده را ذخیره کنید.

چیزی که می خواهید به هر قیمتی از آن دوری کنید.

مشتری با عجله به سمت فریزر می رود، در را باز می کند و محصول بستنی را در دست می گیرد مانند کودکی که به تازگی جایزه بزرگی را از آن خود کرده است.

در حالی که محصول را با هیجان می گیرند، متوجه کریستال های یخ پوسته ای در اطراف ظرف یا جعبه می شوند.بعا احتمالاً درب فریزر را باز می گذارد و فریزر می سوزد. ممکن است محصول را مستقیماً در سطل زباله بیندازید، یا درخواست بازپرداخت کند. 

اما آیا آنها از فروشگاه شما خرید می کنند یا محصول را دوباره از شما خریداری می کنند؟

تماس بستنی با هوا، بسته بندی و آب بندی نامناسب باشد ممکن است موجب سوختن فریزر شود یا حتی ممکن است به دمای فریزر تجاری شما مربوط باشد.

بهترین راه برای ذخیره محصول بستنی در خرده فروشی

 بیایید نگاهی به برخی اقدامات که می توانید برای اطمینان از باقی ماندن بستنی خود در حالت مورد نظر انجام دهید، بیندازید. این نکات مفید را برای نظارت بر کیفیت محصولات بستنی خود در نظر بگیرید:

  • فضای کافی ایجاد کنید: بستنی باید به طور مساوی در فریزر فاصله داشته باشد و اجازه جریان هوا در زیر و بالای هر قفسه را بدهد.
  • سرپوش بگذارید: با بررسی های منظم محصول، مطمئن شوید که روکش های پلاستیکی خراب نشده اند. مهر و موم به محصولات بستنی کمک می کند تا در برابر یخ زدگی در برابر درجه حرارت ناهموار مقاومت کنند.
  • تضمین کیفیت: اگرچه بستنی را می توان تا چهار ماه نگهداری کرد، اما نوسان دمای باز و بسته شدن فریزرها می تواند بر روی محصول تأثیر بگذارد. فریزرهای خود را زیر نظر داشته باشید و مطمئن باشید که مشتریان درهای فریزر را باز نمی گذارند.
  • تجهیزات کار: هرگونه شکاف درب فریزر یا واشرهای پاره شده را بررسی کنید و برای خرید فریزرهای تایمردار را انتخاب کنید و دمای ذخیره سازی داخلی را نمایش می دهد.
  • تصمیمات خرید هوشمند: مطمئن شوید که در یک فریزر تجاری با کیفیت بستنی سرمایه گذاری می کنید. فریزرهای منهای چهل محصولات بستنی شما را در  شرایط فروش عالی نگه می دارند.

یخچال تجاری

چیز دیگری را باید در نظر گرفت در نتیجه همه فناوری های جدید موجود در بازار،گزینه های فریزر تجاری   IoT باعث می شود نظارت بر محصولات بستنی خود برای مالکان راحت تر شود.

شما می توانید با دسترسی به گزارش های حاوی داده های دقیقه، روزانه و هفتگی تجار، فوراً مسائل مربوط به کابینت فریزر تجاری را تشخیص داده و حل کنید، که در صورت تصمیم بازرس بهداشتی برای ویزیت نیز مفید است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...