هزینه پرواز با Virgin Galactic

رزرو صندلی در پرواز بعدی موجود VSS Unity که توسط Virgin Galactic از کمپانی ریچارد برانسون میلیاردر انگلیسی انجام می شود، تقریباً نیم میلیون دلار هزینه دارد و حتی کسانی که توانایی پرداخت همچین هزینه ای را دارند همچنان باید در صف باشند. حدود 1000 نفر از علاقمندان به لطف واریز 1000 دلاری که از طریق برنامه "One Small Step" مخصوص Virgin Galactic، قبلاً یک مکان را رزرو کرده اند.

Virgin Galactic

مایکل کلگلیزیر، مدیر اجرایی، بدون اشاره به جزئیات بیشتر، به سرمایه گذاران گفت: "ما به زودی لیست اولویت را برای مسافران آینده فضایی که مایل به قرار گرفتن در ردیف بعدی هستند، باز می کنیم."

به گفته شرکت، برای آخرین پرواز ماه گذشته خود، که باعث شد برانسون، بنیانگذار Virgin Galactic، بزوس را در فضا شکست دهد، بیش از 19 میلیون بیننده برای تماشای آنلاین داشته است.

VSS Unity و 6 نفر خدمه کامل آن پس از رهایی از سفینه مادر خود، VMS Eve، با سرعت 3 Mach  دست یافتند و قبل از فرود مجدد در Spaceport America در نیومکزیکو، به ارتفاع 53.5 مایلی رسیدند.

Virgin Galactic

Colglazier  اعلام کرد پرواز Unity 22 نقطه عطفی برای نام تجاری جهانی ما بود. ما یک لحظه فرهنگی ایجاد کردیم. واکنش جهانی فوق العاده به پرواز باعث می شود ما در بازار مهم و قابل استفاده علاقه مندان به فضا اطمینان بیشتری به دست آوریم.

به گفته مدیرعامل، دو آزمایش دیگر قبل از اولین پرواز تجاری فضانوردان برنامه ریزی شده است، که باید در اواخر سه ماهه سوم سال جاری انجام شود.

Blue Origins رقیب Virgin Galactic  هیچ قیمتی را فاش نکرده است، اما مبلغ 28 میلیون دلار برای پیوستن به بزوس و برادرش مارک به حراج گذاشته شده است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...