دوچرخه های برقی خیره کننده Harley-Davidson با الهام از رنگ های قدیمی

Harley-Davidson تقریباً یک سال پس از اعلام برنامه برای راه اندازی شرکت دوچرخه برقی خود به نام Serial 1، اعلام کرد که تعداد محدودی از مدلهای زیبا و با الهام از نسخه قدیمی را که در ابتدا گفته بود فقط "تمرین یک طراحی" است، به فروش می رساند.

S1 Mosh/Tribute ادای احترام به مدل Serial Number One، لقب قدیمی ترین موتورسیکلت شناخته شده برند Harley-Davidson است که در سال 1903 ساخته شده است. طراحی دوچرخه، با لاستیک های سفید، زین و دستگیره های چرمی و قاب مشکی براق با حروف طلا، به نمونه اولیه بازگشته است.

دوچرخه های برقی  Harley-Davidson

اما زیر رنگ مشکی براق و لبه های چرمی عسلی رنگ، این دوچرخه شبیه به Serial 1 مدل اولیه Mosh/Cty  است. S1 Mosh/Tribute  دارای بسیاری از ویژگی های مشابه Mosh/Cty است، از جمله کمربند درایو Gates Carbon، موتور وسط درایو Brose، ترمزهای دیسکی هیدرولیکی TRP، کابل های داخلی و سیم و روشنایی یکپارچه.

شرکت با تکیه بر موارد منحصر به فرد و یکبار مصرف به ریشه های موتورسیکلت خود متمایل می شود

لاستیک های رنگ سفید Schwalbe Super Moto-X منحصر به Serial 1 هستند و زین چرمی و دسته چرمی دست ساز توسط بروکس انگلستان ساخته شده است. این مدل یک به روزرسانی است که مطمئناً بسیاری از مشتریان بالقوه را که در ابتدا وقتی هارلی دیویدسون از گفتن اینکه آیا نمونه اولیه را در اکتبر 2020 تولید می کند یا خیر ناامید شدند، خوشحال می کند. اما این امر همچنین نشان می دهد که این شرکت با اتکا به ریشه موتورسیکلت خود متمایل است و تلاش می کند هویت نام تجاری خود را در فضایی فوق العاده شلوغ و رقابتی حفظ کند.

دوچرخه های برقی Harley-Davidson

ماه گذشته، این شرکت مجموعه ای از دوچرخه های الکترونیکی منحصر به فرد خود را رونمایی کرد که تحت نام تجاری سری 1-OFF خود به حراج گذاشته شد و Mosh/Chopper با الهام از Schwinn Sting-Ray به عنوان اولین پیشنهاد حراج ارائه شد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که مانند دنیای موتورسیکلت، سفارشی سازی و شخصی سازی نقش مهمی در طراحی Serial 1 و انواع دوچرخه های الکترونیکی که طراحی می کند، ایفا می کند.

آرون فرانک ، مدیر محصول در بیانیه ای گفت که S1 Mosh/Tribute به عنوان سکوی پرش برای راه اندازی سری S1 ما عمل خواهد کرد که در آینده حتی مدلهای Serial 1 eBike  منحصر به فرد و بسیار مطلوب را نیز مشاهده خواهد کرد.

هارلی دیویدسون اعلام کرد که تنها 650 دستگاه تولید خواهد کرد که نیمی از آنها برای خرید در ایالات متحده و نیمی دیگر در اروپا در دسترس خواهند بود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...