بهترین لپ تاپ بازی در سال 2021

بهترین لپ تاپ های بازی هر ساله در حال تغییر هستند. روزهای اولیه بازی های موبایل تا حد زیادی جایگزین دسکتاپ بود، اما لپ تاپ های برتر بازی اکنون متفاوت هستند. سرانجام تولیدکنندگان مشخصات قدرتمندی را در ساختارهای ظریف تر، قابل حمل تر و حرفه ای تر ارائه می دهند. آنها دارای صفحه نمایش عالی و سریع هستند که برای یک تجربه بازی عالی ضروری هستند. این لپ تاپ ها هم برای بازی مناسب هستند و هم برای کارهای روزمره نیز مناسب هستند.

صفحه نمایش QHD یکی دیگر از ویژگی هایی است که در بهترین لپ تاپ های بازی باید به آن توجه کنید. تعداد فزاینده ای از تولیدکنندگان پیکربندی هایی با صفحه نمایش 1440p را حتی در لپ تاپ های بازی زیر 2000 دلار منتشر می کنند. این گزینه ها می تواند برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد: تجربه بهتر از 1080p بدون قیمت بالای مورد نیاز برای یک صفحه نمایش 4k بسته به مدل، می توانید از این پنل ها نیز نرخ تازه سازی بسیار عالی انتظار داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد بهترین لپ تاپ های بازی در نظر داشته باشید قدرت مورد انتظار شما است. همه تراشه ها با یک نام یکسان ایجاد نمی شوند، RTX 3070 در یک لپ تاپ ممکن است نرخ فریم یکسانی با RTX 3070 در لپ تاپ دیگر به دلیل وات (و همچنین عوامل دیگر مانند پردازنده و خنک کننده) نداشته باشد.

1. ASUS ROG ZEPHYRUS G15 - بهترین لپ تاپ گیمینگ

ASUS ROG ZEPHYRUS G15

ROG Zephyrus G14 ایسوس مدتی است که بهترین لپ تاپ گیمینگ بوده است. تقریباً همه چیز را درست انجام داد، و نمی توان مطمئن بود که آیا ASUS  می تواند موفقیت چشمگیر خود را تکرار کند یا خیر. اما به نحوی، این شرکت توانست G14 را کمی بزرگتر و بسیار بهتر کند. به این ترتیب، ROG Zephyrus G15، بهترین لپ تاب 15 اینچی که می توانید خریداری کنید، تولید شده است.

Zephyrus G15 با قیمتی بیش از چهار پوند، یکی از سبک ترین لپ تاپ های بازی 15 اینچی است که می توانید خریداری کنید. اما هیچ نقصی در عملکرد این قابلیت نخواهید داشت. این تراشه از تراشه های برتر موبایل AMD و Nvidia استفاده می کند و دارای صفحه نمایش سریع 165 هرتز QHD (1440p) است. این اجزا با هم می توانند حتی سخت ترین عناوین AAA را در وضوح QHD اداره کنند. این پنل از رنگ پذیری فوق العاده ای نیز برخوردار است، بنابراین بازی های شما عالی به نظر می رسند.

اما G15 برای همه مناسب نخواهد بود. در لپ تاب G15 هیچ وب کمی وجود ندارد، که یک انتظار مهم است و برخی ممکن است چیزی مقرون به صرفه تر یا با زیبایی چشمگیر ترجیح دهند.

2. ASUS ROG ZEPHYRUS G14 - بهترین لپ تاپ بازی در یک شاسی 14 اینچی

ASUS ROG ZEPHYRUS G14

ROG Zephyrus G14 بهترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی است که می توانید خریداری کنید. اخیراً مدل سال گذشته را بررسی شد، که شامل سری Ryzen 4000 AMD تا هشت هسته Ryzen 9 4900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2060 است. یک مدل کاملاً جدید با سری Ryzen 5000 و گرافیک سری Nvidia RTX 30 .

Zephyrus با قیمتی کمتر از 2000 دلار، یکی از قدرتمندترین پردازنده های تلفن همراه موجود در بازار را به یک شاسی فوق العاده قابل حمل 14 اینچی تبدیل می کند. با خنک کننده مناسب برای راه اندازی، لپ تاپ نرخ فریمی را ارائه می دهد که قبلاً در لپ تاپ با این اندازه ندیده بودید. اما گذشته از عملکرد عالی بازی، G14 برای کارهای روزانه نیز عالی است. صفحه کلید، صفحه لمسی، صفحه نمایش و پورت همه عالی هستند. حتی عمر باتری نیز خوب است، چیزی که تقریباً هرگز در مورد لپ تاپ های بازی انتظار نمی رود.

G14 چند نکته منفی دارد، نسبتاً کوچک و وابسته به کاربر است. مهمترین نکته این است که فاقد وب کم است. اگر قصد برقراری تماس ویدیویی دارید، به یک دستگاه خارجی نیاز خواهید داشت و اتصال Thunderbolt نیز وجود ندارد.

3. RAZER BLADE PRO 17 - بهترین لپ تاپ بازی با صفحه بزرگ

RAZER BLADE PRO 17

Blade Pro 17 برخی از بهترین عملکردهای بازی را که می توانید در یک لپ تاپ پیدا کنید ارائه می دهد، اما این حتی قدرت فوق العاده آن نیست. آنچه پرچمدار 17 اینچی Razer را بسیار چشمگیر می کند این است که قدرت باور نکردنی را در یک شاسی باریک و جذاب قرار می دهد. ضخامت آن فقط 0.8 اینچ است، بنابراین می توانید آن را در کوله پشتی یا کیف خود حمل کنید بدون اینکه در مصرف برق به خطر بیفتید.

علاقه مندان به بازی می توانند مدلی با صفحه نمایش 300 هرتز را انتخاب کنند، بالاترین نرخ تازه سازی که می توانید در لپ تاپ دریافت کنید. افرادی که می خواهند بازی را با کارهای خلاقانه ترکیب کنند، می توانند پیکربندی صفحه لمسی 120 هرتزی را انتخاب کنند. هر دو مدل دارای صفحه کلید RGB قابل تنظیم برای هر کلید هستند.

Blade Pro 17 مطمئنا ارزان نیست، اما اگر می خواهید بهترین ها را داشته باشید ، لپ تاپی است که می توانید خریداری کنید.

4. ASUS ROG STRIX G15 ADVANTAGE EDITION - بهترین لپ تاپ بازی با صفحه بزرگ

ASUS ROG STRIX G15 ADVANTAGE EDITION

ROG Strix G15 Advantage Edition یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ است که هم شامل پردازنده AMD و هم GPU AMD است. نگران نباشید، عملکرد بازی را با آنچه در لپ تاپ ها با GPU های برتر Nvidia مشاهده می کنید، ارائه می دهد. همچنین یکی از بهترین تجربه های باتری بازی را که تا به حال دیده اید ارائه می دهد، قادر است نرخ فریم قابل پخش در Red Dead Redemption 2 را برای بیش از یک ساعت بدون شارژر متصل حفظ کند.

در مورد باتری، به طور متوسط ​​نه ساعت و 16 دقیقه از کار بدون شارژر، که Strix G15 را به یکی از طولانی ترین لپ تاپ های بازی در بازار تبدیل می کند. این امر دو چندان چشمگیر است زیرا از LED های پر زرق و برق استفاده می کند، از جمله صفحه کلید RGB برای هر کلید و یک نوار نور رنگی در لبه جلویی عرشه. اگر به دنبال طراحی جسورانه هستید و از AMD کامل استفاده می کنید، نسخه Strix G15 Advantage یک لپ تاپ بازی عالی برای شما است.

5. DELL G5 15 SE - بهترین لپ تاپ بازی مقرون به صرفه

DELL G5 15 SE

Dell G5 15 SE یک تجربه بازی عالی را در محدوده قیمتی بسیار کمتر از بسیاری از رقبا ارائه می دهد. شما می توانید آن را در حدود 1000 دلار خریداری کنید. در حالی که فقط دارای صفحه نمایش 60 هرتز است، سخت افزار داخلی به ویژه پردازندهAMD Ryzen 7  قادر است حداکثر استفاده را از انواع بازی های سخت با وضوح 1080p داشته باشد، بنابراین می توانید با اطمینان از عناوین مورد علاقه خود انتظار بازی قابل اعتماد را داشته باشید.

اتصال G5 شامل یک Mini DisplayPort، یک HDMI و یک جک اترنت است، همه پورت هایی که امروزه در لپ تاپ هایی با این قیمت نمی بینید. به طور کلی، اگر به دنبال ارزش عالی برای پول خود هستید ، G5 بهترین گزینه است.

6. RAZER BLADE 15 ADVANCED - یک لپ تاپ مخصوص بازی نازک و سبک

RAZER BLADE 15 ADVANCED

RAZER BLADE 15  به اندازه خواهر و برادر 17 اینچی خود قدرتمند نیست، اما ممکن است برای بسیاری از مردم خرید عملی تری باشد. اگر به دنبال ترکیبی متعادل از عملکرد و قابلیت حمل هستید، Blade 15 ممکن است برایتان بسیار مناسب باشد. این تراشه هنوز برترین تراشه های موجود در بازار را دارد و می تواند با صفحه نمایش 300 هرتز عرضه شود، اما با وزن 4.7 پوند و ضخامت 0.7 اینچ، اندازه آن با تعدادی از دستگاه های بهره وری 15 اینچی مانند Dell XPS 15 قابل مقایسه است.

Blade 15 علاوه بر عملکرد قابل اعتماد بازی، به خوبی به عنوان یک دستگاه بهره وری عمل می کند. صفحه کلید آن بسیار راحت است و دارای نور RGB برای هر کلید است و صفحه لمسی که رضایت بخش و جادار است. شکایت اصلی درباره این لپ تاپ این است که در حین آزمایش بازی بسیار داغ شد، و دمای پردازنده به 99 درجه رسید.

7. ASUS ROG STRIX SCAR 15 - بهترین لپ تاپ با فلش RGB

ASUS ROG STRIX SCAR 15

اگر به دنبال یک لپ تاپ بازی "سنتی" رنگارنگ و پر زرق و برق هستید، ROG Strix Scar 15 برای شما مناسب است. صفحه کلید Strix تنها یکی از راحت ترین صفحه کلیدهایی است که تا به حال روی لپ تاپ گیمینگ آزمایش شده است. همچنین دارای برخی از جالبترین نورهای کلیدی RGB است که تا به حال با انواع جلوه ها دیده اید. همچنین یک نوار نور رنگی دور تا دور عرشه پیچیده شده است (که قابل تنظیم است) و یک لوگوی درخشان رنگارنگ روی درب وجود دارد. به طور خلاصه: اگر از آن در مکان عمومی استفاده کنید، مردم متوجه می شوند.

البته، Strix در داخل نیز عالی است و بهترین نرخ فریم را که از لپ تاپ 15 اینچی با تراشه های برتر اینتل و انویدیا پیدا می کنید ارائه می دهد. با استفاده از گزینه صفحه نمایش 300 هرتز نیز از قدرت کامل آنها بهره مند خواهید شد. و Strix با برنامه های مختلفی بارگیری می شود تا به سفارشی کردن تجربه بازی شما کمک کند. شما می توانید پروفایل های رنگ، تخصیص پهنای باند و موارد دیگر را بر اساس نوع بازی که انجام می دهید، شخصی سازی کنید.

8. ALIENWARE AREA-51M - یک لپ تاپ گیمینگ با قطعات DESKTOP-CLASS

ALIENWARE AREA-51M

اگر پول و فضای میز برای شما مهم نیست، ممکن است به Alienware Area-51m علاقه مند باشید. این لپ تاپ در اصل یک دسکتاپ به شکل لپ تاپ است. یک پردازنده کلاس رومیزی و یک پردازنده گرافیکی موبایل تمام قدرت با صفحه نمایش 17 اینچی و صفحه کلید کامل و عملکرد واقعی رومیزی را در شاسی ای که هنوز (از نظر فنی) قابل حمل است ارائه می دهد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...