رویداد سخت افزاری سرفیس مایکروسافت

22 سپتامبر سال جاری (31 شهریور 1400) مانند سالهای گذشته، مایکروسافت پاییز را با رویداد سرفیس آینده خود آغاز می کند. جایی که پیش بینی می شود شرکت مایکروسافت در جریان ارائه زنده خود در روز چهارشنبه 22 سپتامبر در ساعت 11 صبح تعداد زیادی از محصولات را رونمایی کند.

مایکروسافت اخیراً با راه اندازی ویندوز 11 شتاب زیادی گرفته است. و با راه اندازی سیستم عامل جدید در 5 اکتبر (13 مهر)، طبیعی است که آن را با دستگاه های جدید به نمایش بگذارید.

رویداد سخت افزاری سرفیس مایکروسافت

گزارشات و و اخبار منتشر شده نشان می دهد که ممکن است شاهد بروزرسانی خطوط Surface Pro، Surface Book، Surface Go و Surface Duo مایکروسافت باشیم. بسیاری از جزئیات Surface Pro8 از قبل فاش شده است، از جمله پردازنده جدید اینتل 11th Gen، صفحه نمایش 120 هرتز و تغییر به پورت های Thunderbolt. در حالی که اطلاعات اولیه کمی در مورد Book  و  Go تازه شده است، در نسخه اول تغییرات اساسی در طراحی دیده می شود در حالی که دومی به احتمال زیاد تغییرات آن را در داخل مشاهده خواهید کرد.

فراتر از دستگاه های ویندوز 11، مایکروسافت جانشین Surface Duo دو صفحه ای را معرفی می کند. افشای اطلاعات مربوط به Duo 2 در اوایل تابستان آغاز شد و نوید بخش مشخصات داخلی و تنظیم دوربین سه گانه جدید را به علاوه برخی تغییرات کوچک در طراحی داد. سوالات بزرگ پیرامون Duo 2 در زمینه نرم افزار و پشتیبانی است، زیرا رکود اولیهDuo   هنوز در Android 10 در حالی که اندروید 12 در راه است، باقی مانده است و فروش کند آن را در بخش های ترخیص بسیاری از خرده فروشان قرار داده است.

ممکن است مایکروسافت در واقع نسخه های اندرویدی خود را با Duo 2 ثابت کند یا با پرچمداران جدید خود برای ویندوز 11 شگفتی به راه اندازد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...