8 پوشیدنی هوشمند که باید در مورد آن ها بدانید

در سال های گذشته شاهد راه اندازی بسیاری از دستگاه های پوشیدنی بودیم، از ساعت های بسیار مورد بحث Apple Watch گرفته تا ردیاب های مختلف فعالیت، لباس های هوشمند و حتی جواهرات، اما ، بیشتر اوقات، مردم از نوع فناوری های پوشیدنی موجود آگاه نیستند.

ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند رایج ترین نوع فناوری پوشیدنی هستند. با راه اندازی موتورولا شیک Moto 360 و سپس Moto 360 نسل دوم و Apple Watch، ساعت های هوشمند تا به امروز محبوب ترین پوشیدنی ها در بین مردم هستند. و بدیهی است که چنین است، زیرا ساعت هوشمند جایی است که تکنولوژی با مد وصل می شود. بنابراین چه شما اهل گجت باشید و چه یک متعصب مد، می خواهید صاحب یک ساعت هوشمند باشید.

ساعت هوشمند

نوارهای تناسب اندام

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید، خیلی دوست دارید صاحب یک ردیاب تناسب اندام باشید. و اگر نمی خواهید تناسب اندام داشته باشید، مطمئناً مفید خواهد بود. نوار های تناسب اندام، که اخیراً محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده اند، به شما کمک می کند تا فعالیت خود را در طول روز پیگیری کنید.

وقتی متوجه شدید که حرکتی که شما انجام می دهید کمتر از کاری است که قصد انجام آن را داشتید، به طور خودکار انگیزه انجام کارهای بیشتر را احساس خواهید کرد. امروزه تعدادی نوار تناسب اندام در بازار موجود است مانند Fitbit ، Xiaomi Mi Band، بند تناسب اندام Jawbone و غیره که همه با یکدیگر برابر هستند.

نوارهای تناسب اندام

کفش های هوشمند

اگرچه آنها به اندازه ساعت های هوشمند و نوار های تناسب اندام از محبوبیت زیادی برخوردار نشده اند، اما کفش های هوشمند در آینده پدیده ای غیر معمول نخواهد بود. ما قبلاً در مورد کفش هایی که می توانند تلفن هوشمند فرد را در حال دویدن شارژ کنند، مطالعه کرده ایم، کفش هایی با ارتعاش به شما می گویند که باید بپیچید و همچنین کفش هایی که قدم ها و کالری سوزانده شده را حساب می کنند.

کفش های هوشمند

عینک گوگل

یکی دیگر از پوشیدنی های بسیار محبوب در لیست، Google Glass است. این هدست اطلاعاتی را در تلفن هوشمند مانند فرمت هندزفری نمایش می دهد و به کاربر اجازه می دهد دستورات صوتی به دستگاه بدهد.

با این حال، Google Glass به دلیل نگرانی های مربوط به حریم خصوصی و ایمنی با انتقادات و اقدامات قانونی روبرو شد. ممکن است تولید اولین نسخه ها متوقف شده باشد، اما این کار خیر.

عینک گوگل

هدست های VR

اگر واقعیت مجازی مورد علاقه شماست، این پوشیدنی است که باید در اختیار داشته باشید. هنگامی که هدست واقعیت مجازی خود را قرار می دهید، می توانید خود را در تصاویر، فیلم ها و سایر محتوای واقعیت مجازی مورد علاقه خود غوطه ور کنید. شما کاملاً مکان خود را فراموش خواهید کرد و فکر خواهید کرد که کاملاً در جای دیگری هستید.

و از آنجا که VR هنوز یک مفهوم آینده است (به سرعت بزرگ می شود) ، در آینده می توان انتظارات بیشتری از این هدست ها داشت. محبوب ترین هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift ، Google Cardboard و هدست Samsung VR هستند.

هدست های VR

لباس هوشمند

تا آنجا که از فناوری پوشیدنی استفاده می شود، لباس های هوشمند احتمالاً جدیدترین هستند. جایی که ساعت های هوشمند و نوارهای تناسب اندام در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، ما هنوز لباس های هوشمند زیادی ندیده ایم.

آنچه ما تا کنون می دانیم این است که لباس هایی با بیومتریک یا قابلیت ردیاب فعالیت در دست تهیه است. ما می خواهیم در آینده موارد بیشتری را از این بخش ببینیم که دارای ویژگی های موسیقی، ذخیره سازی و سرگرمی است.

لباس هوشمند

جواهرات هوشمند

خانم ها، این یکی برای شماست اگر از مد استفاده می کنید که از یک ساعت هوشمند تند استفاده کنید، اما هنوز هم می خواهید از یک ابزار پوشیدنی استفاده کنید، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. استارتاپ هایی مانند Ringly ، Kovert Designs و Altruis جواهرات طراحی شده ای ایجاد کرده اند که می توانند به دستگاه های شما متصل شوند.

چیزی که این جواهرات را هوشمند می کند این است که در هنگام دریافت پیام، تماس تلفنی یا ایمیل به شما اطلاع می دهد.

جواهرات هوشمند

NeuroOn

اکثر مردم فقط خواب خود را دوست دارند. و کسانی از شما که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید، NeuroOn را نیز دوست خواهید داشت. ماسک خواب بی سیم به یک برنامه تلفن همراه متصل می شود و امواج مغزی کاربر را تحت نظر گرفته و الگوی خواب آنها را تجزیه و تحلیل می کند.

NeuroOn

سپس این دستگاه از نور درمانی قوی برای بهبود کیفیت خواب استفاده کننده استفاده می کند. این می تواند قبل از خواب برای خواب خوب و با کیفیت استفاده شود. مهمتر از همه، می تواند به شما در غلبه بر jetlag کمک کند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...