کدام اپل واچ در حال حاضر بهترین است؟

اگر iPhone دارید، Apple Watch بهترین گجت پوشیدنی است که می توانید با آن کار کنید. تنها سوال این است که کدام نسخه را بهترین است؟ اپل به تازگی نسخه جدیدی با نام سری 7 را معرفی کرده است. فروش سری SE سال گذشته و سری 3 قدیمی همچنان ادامه خواهد داشت، اما سری 6 که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. همه این ساعت ها به طور منطقی شبیه به هم هستند و دارای ویژگی های ثبات چرخشی هستند. در ادامه، به بررسی این می پردازیم که کدام یک برای شما مناسب تر است و آیا مدل های قدیمی تر ارزش این قیمت را دارند یا خیر.

برای اکثر مردم بهترین گزینه اپل واچ سری SE

اپل واچ سری SE

اپل سری 6 و SE را به صورت هماهنگ منتشر کرد و چندین مورد از محبوب ترین ویژگی های Apple Watch برای SE را حذف کرد، مانند صفحه نمایش همیشه روشن و قرائت الکتروکاردیوگرام (ECG). با این وجود، این گزینه میان رده برای بیشتر مردم بهترین ساعت است. این صفحه نمایش Retina ارتقا یافته، پردازنده سریعتری نسبت به سری 3 یا 5، قابلیت تشخیص سقوط، حافظه بیشتر و بلندگوی بلندتر دارد. اگر می خواهید یک ساعت مچی به کودک یا اعضای خانواده سالخورده خود بدهید، این مدل مقرون به صرفه ترین مدل است که با Family Setup کار می کند.

بهترین ساعت اپل واچ سری 6

اپل واچ سری 6

سال گذشته، سری 6 کاملترین ساعت مچی بود که اپل ارائه داد. این دستگاه بیشترین عوارض و بیشترین سنسورهای ردیابی سلامتی را داشت، مانند اندازه گیری نوری SpO2 مچ دست و ECG، که همه آنها را دوست داشتنی و مفید هستند. همچنین زمان شارژ سریع تری نسبت به مدل های قبلی دارد، که اگر بخواهید یک شب آن را بپوشید تا خواب خود را کنترل کرده و در یک ساعت دوش بگیرید و صبح قبل از کار صبحانه بخورید ضروری است.

ارتقای ساعت هر سال می تواند تکراری به نظر برسد، اما سری 7 سال 2021 کوچکتر از بقیه مدل ها به نظر می رسد. اگر سری 6 به صورت مرموزی از وب سایت اپل محو نشود و سری 7 در پاییز امسال شروع به کار کند، باز هم خرید خوبی است. با این حال، یک نکته مهم وجود دارد: اگر می خواهید سری 6 برای اعضای خانواده با Family Setup استفاده شود، نظارت بر SpO2 در سن زیر 18 سال یا داشتن iPhone جفت نشده کار نمی کند.

جدیدترین اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 اواخر پاییز امسال عرضه می شود، می توانید انتظار داشته باشید که سری 7 دارای یک ارتقاء بزرگ باشد: صفحه نمایش به روز شده. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کوچکتر هستند، بنابراین 20 درصد بیشتر از صفحه نمایش برای خواندن و نوشتن پیام ها، به علاوه یک صفحه کلید در اندازه کامل دریافت می کنید. وقتی داخل خانه است روشن تر است و در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم تر از هر ساعت قبلی اپل واچ است.

اپل واچ سری 3

اپل واچ سری 3

اپل واچ سری 3 در سال 2017 معرفی شد و سالها ما آن را به عنوان یک ردیاب تناسب اندام اولیه توصیه می کردیم که با iPhone کار می کند. چند سال پس از عرضه، اپل همچنان به فروش آن ادامه می دهد. این برنامه با Fitness+، سرویس پخش تناسب اندام اپل کار می کند. به طور یکپارچه با تلفن شما ترکیب می شود و اعلان ها را ارائه می دهد. ضد آب است و دارای حلقه های تناسب اندام اعتیادآور اپل است. با قیمت 199 دلار، این دستگاه برای ردیاب تناسب اندام سطح ابتدایی به فروش می رسد.

با این حال، هنوز از آخرین WatchOS 8 پشتیبانی می کند، اما مشخص نیست چه زمانی دریافت به روزرسانی ها متوقف می شود. این دستگاه نسبت به ساعت های بعدی کندتر است و ویژگی های جدید چشمگیر مانند ECG یا تشخیص سقوط را ندارد. با این حال ارزش هزینه 80 دلار اضافی برای SE را دارد. در حال حاضر ، سری 3 هنوز در خرید بد نیست.

از سری 1 و 2 دوری کنید

اپل واچ سری 1 و 2

سالها است که می بینیم خرده فروشان هنوز سری 1 یا سری 2 را می فروشند. اما اگر آنها را در سایتهای فروش مجدد ببینید، احتمالاً ارزش قیمت را ندارند. Family Setup فقط در سری 4s و بالاتر کار می کند، بنابراین نمی توانید این گزینه ها را برای اعضای خانواده سالخورده یا بسیار جوان خود به عنوان گزینه های ارزان تر انتخاب کنید. سری 1 ضد آب نیست. آنها همچنین با WatchOS 7 سازگار نیستند، بنابراین بسیاری از ویژگی های جدید را از دست خواهید داد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...