10 مورد از شگفت انگیزترین نقاط برای سفر در جهان

در این پست به لیستی از شگفت انگیزترین نقاط جهان برای سفر می پردازیم. در صورتی که اهل سفر و خصوصا سفرهای هیجان انگیز هستید تا انتهای پست با ما همراه باشید.

1. ندامتگاه شرقی، پنسیلوانیا ، ایالات متحده

ندامتگاه شرقی، پنسیلوانیا ، ایالات متحده

 ندامتگاه شرقی بزرگترین ساختار در نوع خود در زمان تکمیل بود. آل کاپون در زمان حبس در آنجا نگهداری شد. این زندان بر اساس اصل "اصلاح" و نه "مجازات" بود. این طرح شامل یک سبک معماری نئوگوتیک با مجموعه هایی از بالهای سلولی بود که به صورت نیم دایره یا کامل از یک برج مرکزی دیده می شدند. برج ها اطمینان می دادند که نظارت مداوم وجود دارد. زندانیان در اینجا زندگی منزوی داشتند و حضوری وحشتناک هنوز در این مکان متروکه احساس می شود.

2. آسایشگاه ویورلی هیلز، کنتاکی، ایالات متحده

ویورلی هیلز

 این ساختمان دوطبقه که در ابتدا به عنوان بیمارستانی برای افراد مبتلا به سل در سال 1910 افتتاح شد، بعدها در سال 1926 به یک آسایشگاه بزرگ تبدیل شد. نمایش تلویزیونی "شکارچی ارواح" بیمارستان سابق را به عنوان یکی از شگفت انگیزترین مکانهای ایالات متحده محبوب کرد. پیش از تعطیلی، تخمین زده می شود که بیش از 60،000 نفر در بیمارستان جان باختند.

3. مزرعهMonte Cristo ، نیو ساوت ولز، استرالیا

مزرعهMonte Cristo

 داستان پشت یکی از شگفت انگیزترین نقاط در استرالیا، به همان اندازه ترسناک است که تصور کنید هیولایی زیر تخت شما پنهان شده است. این عمارت که در سال 1885 ساخته شد، تا سال 1948 محل زندگی خانواده کرولی بود. داستانهای متعددی در اطراف این مکان ظاهرا عجیب وجود دارد، از یک مرگ یک پرستار بچه، به طور تصادفی افتادن یک دختر بچه، یک خدمتکار باردار که از بالکن پرید تا یک پسر بچه که سوخته بود.

4. قلعه Good Hope، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

 قلعه Good Hope ساخته شده توسط شرکت هلندی شرق هند، قلعه ای مستحکم در شهر کیپ تاون است. این سازه علاوه بر اینکه مرکز فعالیت های غیرنظامی و نظامی بود، میزبان مجازات ها و اعدام های وحشیانه نیز بود. نگهبانانی که در قلعه کار می کنند هنوز در شیفت های شب جیغ و صداهای عجیب می شنوند. آنها می گویند که هرگز تنها نیستند. همیشه احساس می شود که کسی آنها را تماشا می کند.

5. برج لندن ، لندن ، انگلستان

 برج 900 ساله لندن یکی از نمادین ترین بناهای شهر لندن است. ویلیام فاتح مسئولیت ساخت سازه در سال 1075 را بر عهده داشت و پادشاهان بعدی به گسترش آن کمک کردند. این مکان بسیار مهم بوده است و گنجینه، زرادخانه و محلی بود که جواهرات تاج در آن نگهداری می شد. از طرف دیگر، اعدام های متعدد، موارد شکنجه نیز در داخل دیوارهای قلعه انجام شد. گفته می شود هنوز کسانی که در آنجا اعدام شده اند دیده می شوند که سرهای بریده زیر بغل در سالن ها پرسه می زنند.

6. مسافرخانه قدیمیRam ، گلوسترشایر، انگلستان

مسافرخانه قدیمیRam

انگلیس بار دیگر به این فهرست راه پیدا کرد. این بار این هتل فوق العاده ترسناک Ancient Ram Inn است که در سال 1145 ساخته شد. تاریخ این سازه تاریخی است که شامل خون، مراسم و عبادات شیطان پرستی است. این کاروانسرا در محل دفن باستانی بت پرستان ساخته شده است، جایی که قربانی کودکان به عنوان هدیه ای برای خدایان انجام می شد. استخوانهای کوچک متعددی که احتمالاً متعلق به کودکان است در حین بازسازی پیدا شده است. این گذشته تاریک هنوز مهمانسرا را درگیر کرده است و گزارش هایی از وقایع عجیب ارائه شده است.

7. قلعه Fort George، نو اسکوشیا ، کانادا

قلعه Fort George

 سازه تاریخی ملی فورت جورج در بالای تپه ارگ ​​در هالیفاکس قرار دارد. در اطراف قلعه موارد بی دلیل زیادی مشاهده شده است که منجر به تورهای ارواح در آنجا شده است. قلعه عظیم موجود در آن که در شکل ستاره طراحی شده است ممکن است متروکه به نظر برسد، اما نگهبانان آنجا به شما اطمینان می دهند که هیچ گاه خالی از سکنه نیست.

8. هتل بانف اسپرینگز ، کانادا

هتل بانف اسپرینگز

 این هتل بزرگ راه آهن که در قرن نوزدهم ساخته شد، در ژوئن 1888 به روی عموم افتتاح شد. این هتل که در یک پس زمینه طبیعی زیبا قرار دارد، برای برخی فقط یک اقامتگاه موقت نیست، بلکه برای بسیاری خانه ای دائمی است. در میان لیست مهمانان، شبح عروس شب محبوب ترین است. ماجرا از این قرار است، عروس جوانی در اواخر دهه 1920، هنگامی که با لباس عروسی زیبا و بزرگ خود  در حال گذر از پله ها بود، زمین خورد و افتاد. سقوط گردن او را شکست و او درگذشت. کارکنان و مهمان گاهی اوقات می بینند که او به یاد اولین رقصی که هرگز نداشت در سالن می رقصد.

9. Chateau De Brissac، مین و لوار، فرانسه

Chateau De Brissac

 اعمال تاریک مانند قتل نشان می دهد که اثری بر روی مکانی که در آن یک زندگی گرفته شده است می گذارد. قلعه بزرگ Chateau De Brissac یکی از این نمونه ها است. این قصر شاهد قتل شارلوت دو برزه به دست همسرش ژاک دو برزه بود. گفته می شود که هنوز می توان شبح او را با لباس سبز در حال گردش در اتاق ها مشاهده کرد.

10. Borgvattnet Vicarage ، سوئد

 Borgvattnet Vicarage

Vicarage جایی است که روحانیون در زمانهای قدیم در آن اقامت داشتند. شهر کوچک بورگواتنت در سوئد به خاطر Vicarage قدیمی خود که در سال 1876 ساخته شده است، مشهور است. گفته می شود که فعالیت های ماوراءالطبیعه مدت هاست در این نقطه خاص در حال انجام است. شایعه شده است که نامه ای که توسط Chaplain Nils Hedlund نوشته شده است قدیمی ترین سابقه فعالیت ماوراءالطبیعه در اینجا است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...