3 دلیل برای خودکارسازی پالت بندی استرچ

ارتقاء به یک پالت بند کششی اتوماتیک بارهای ایمن تر و مطمئن تری را فراهم می کند، صدمات احتمالی را کاهش می دهد و بازده سرمایه گذاری با کیفیت را به همراه دارد. پالت بندی کششی یا استرچ قسمتی از فرآیند بسته بندی است که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود و به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد.استفاده از پوشش استرچ به معنای واقعی کلمه آخرین مرحله قبل از بارگیری پالت بر روی تریلرها برای تحویل است. برای برخی، فقط چند بار کشیدن استرچ دور محصول به اندازه کافی خوب است. اما آیا واقعاً، اینطور است؟وقتی صحبت از بسته بندی استرچ می شود، روش بسیار بهتری وجود دارد. اتوماسیون فرآیندهای بسته بندی کششی نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما کمک می کند تا بارهای خود را از نقطه A به نقطه B با خیال راحت و ایمن برسانید. وقتی گزینه های بهتر و مقرون به صرفه تری در دسترس هستند، هیچ دلیلی برای از دست دادن آن ها وجود ندارد.

پالت بندی با دست

جنبه بسته بندی با دست

برای اکثر تولیدکنندگان، بسته بندی کنندگان و توزیع کنندگان، کاهش هزینه ها یک نگرانی عمده است و یکی از مهمترین هزینه های برنامه ریزی نشده، محصولات برگشتی است. متأسفانه، بسته بندی کششی آنها می تواند به این مشکل کمک کند.به عنوان مثال، شما چند پالت ضعیف را برای تحویل در یک تریلر بارگذاری کرده اید. کیلومترها در جاده ای که برای جلوگیری از تصادف در جاده بین المللی منحرف می شود و کل بار را داخل کامیون می ریزد. راننده تا زمانی که درب بار را بالا نبرد متوجه آسیب نمی شود. این بار را نمی توان تحویل داد و اکنون باید به تسهیلات برگشت. مشتری شما هزینه ای برای آن پرداخت نمی کند.یکی دیگر از راههایی که روشهای ضعیف بسته بندی کششی می تواند هزینه بر باشد، جراحت است. بسیاری از شرکت ها هنوز بسته بندی پالت را با دست انجام می دهند، اما این روش بسته بندی بسیار ناکارآمد است. خم شدن مکرر یا چرخاندن پالت های دور دست می تواند منجر به آسیب های دردناک پشت شود. آن کارمند بیکار می شود و هزینه تولید، قبوض پزشکی و جبران خسارت کارگران را برای شما هزینه می کند.

پالت بند استرچ

پالت بندی استرچ خودکار

ارتقاء قابلیت های بسته بندی کششی از طریق اتوماسیون، بارهای ایمن تری به شما می دهد و در عین حال خطر آسیب ها را نیز کاهش می دهد. این دو عامل به تنهایی در هزینه شما در دراز مدت صرفه جویی می کنند. اما در مصرف استرچ پالت بند نیز صرفه جویی می شود که یکی دیگر از مزایای تجهیزات پالت بندی استرچ خودکار است.فیلم استرچ طوری طراحی شده است که وقتی روی یک بار پیچیده می شود، کشیده شود. با کشش فیلم و اعمال آن روی بار، مانند یک نوار لاستیکی عمل می کند و محصول را محکم و ایمن نگه می دارد. هنگامی که فیلم با دست پیچیده می شود، ممکن است فردی در ابتدای شیفت خود 100٪ کشش را روی فیلم اعمال کند (این درصد با کاهش خستگی کاهش می یابد).

شروع کار: حسابرسی پایان خط

تصمیم گیری برای خودکار کردن قابلیت های بسته بندی کششی یک راه عالی برای شروع پس انداز پول است. با این حال، این فقط یک منطقه خاص است. ممکن است فرصت های بیشتری برای ارتقاء سایر بخش های بسته بندی آخر خط نیز وجود داشته باشد. یک تأمین کننده معتبر می تواند کل خط بسته بندی شما را ممیزی کند. حسابرسی نه تنها فرآیندهای فعلی بسته بندی کششی را تجزیه و تحلیل می کند، بلکه نحوه ورود و عبور محصول از طریق سیستم خط آخر شما را نیز مورد بررسی قرار می دهد. 

پالت بند کششی

نتیجه گیری

یکی از اجزای کلیدی ممیزی خط بسته بندی این است که چرا بپرسید. این که بتوانید دلایلی را که باعث می شود کاری به شیوه ای که انجام می شود کشف کنید، نه تنها در مورد خط بسته بندی آنها و منطق نحوه انجام کارها، بلکه فرهنگ یک شرکت نیز بسیار موثر است. گاهی اوقات یک حسابرسی می تواند ناحیه ای از ناکارآمدی بالادست را کشف کند که بر بهره وری قسمت بسته بندی کششی تأثیر می گذارد. هدف این است که کل سیستم پایان خط را مرور کرده و بر اساس اهداف فروش و تولید یک شرکت، بهترین روش را برای برآوردن این معیارها توصیه کنیم.اتوماسیون به بسیاری از مناطق بسته بندی کمک می کند و بسته بندی کششی مطمئناً یکی از آنهاست. تصمیم برای ارتقاء به یک بسته کششی اتوماتیک، بارهای ایمن تر و مطمئن تری را فراهم می کند، صدمات احتمالی را کاهش می دهد و بازده سرمایه گذاری با کیفیتی را نشان می دهد که در نهایت قابل توجه است - سه فاکتور که نادیده گرفتن آنها دشوار است.  



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...