بررسی هدست SteelSeries Arctis Prime

STEELSERIES ARCTIS Pro جام مقدس هدست های بازی است. احساس بسیار راحت روی سر شما ایجاد می کند، حتی زمانی که در حمله به Destiny 2 در نقش بیگانگان قرار دارید و صدا را با چنان وضوح ارائه می دهد که هرگونه تجربه بازی را با جذب مستقیم شما در عمل متحول می کند. به علاوه درایورهای صوتی که با هدست های مجلل تر رقابت می کنند.

راحت و خنک

برای طرفداران هدست های گوشی دار هستید باید بدانید که معمولاً وقتی شرکت ها سعی می کنند نسخه ارزان تری از هدست های پرچمدار تولید کنند، گوشی هدست اولین گزینه برای کاهش قیمت است. اما گوشی هدست Prime تقریباً راحت و سبک است. در حقیقت، با مقایسه Arctis Prime با Arctis Pro ، آنها به طور قابل توجهی مشابه هستند. کیفیت ساخت آن باورنکردنی است.

SteelSeries Arctis Prime

چیزی که در مورد هدست های Arctis Prime ممکن است دوست نداشته باشید این است که به راحتی جدا نمی شوند. شما می توانید آنها را به نوعی از هدست جدا کنید، اما قرار دادن آنها واقعاً سخت است. ایده خوبی است که هر چند وقت یکبار گوشی های هدست را تمیز کنید، اما آنها قسمتی از هدست هستند که با گذشت زمان بیشتر از بین می رود و اینکه بتوانید آنها را تعویض کنید به این معنی است که می توانید عمر هدست خود را افزایش دهید.

یکی از معروف ترین ویژگی های هدست های SteelSeries، هدبند ski-goggle  است که یک پارچه با قابلیت کشسانی است که در یک نوار فلزی محکم پیچیده شده و با مخمل محکم شده است. هدست را در جای خود نگه می دارد و تنظیم آن را آسان می کند و مهم نیست که سر شما بزرگ (یا کوچک) باشد و حتی یک پد لاستیکی نرم در قسمت زیرین نوار برای پر کردن فضای خالی اضافی وجود دارد.

 هر چند در طراحی معمولی SteelSeries چند اشکال وجود دارد. مفصل هر هدفون از جنس پلاستیک است که وقتی به آن فشار می آورید بیشتر از آنچه لازم است خم می شود. که باعث می شود دوام آن را زیر سوال برود. صادقانه بگویم، این نکته در Prime و Pro Pro مشترک است. هر دو هدست دارای این اتصال پلاستیکی هستند.

نکته مثبت این است که Prime کیفیت قابل توجه میکروفون را از همتایان گران قیمت خود به ارث برده است. صدای شما به وضوح و بدون هیچ گونه نویز می آید و سر و صدای زیادی از محیط نمی گیرد. (صدای کمی در پس زمینه ایجاد می کند ، اما به اندازه ای نیست که هم تیمی های شما را اذیت کند.)

SteelSeries Arctis Prime

کاهش هزینه ها

Arctis Pro گران تر از Arctis Prime می باشد و بهتر به نظر می رسد و برنامه صداگذاری گسترده تری را ارائه می دهد، احتمالاً به دلیل وجود مبدل دیجیتال آنالوگ و تنظیم سفارشی برای صدای بازی. Arctis Prime صدایی همه جانبه تولید می کند.

اما Prime هنوز فوق العاده است. Arctis Prime بهترین هدست ها را شکست نمی دهد ، اما با توجه به قیمتش، یک هدست بازی قابل توجه است و به راحتی از رقبای گران قیمتش بهتر عمل می کند. بهتر از آن ، تقریباً با هر پلت فرم بازی موجود کار می کند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...