گوشی های جدید شیائومی

شیائومی سه سال ارتقاء اندروید و چهار سال پشتیبانی امنیتی را برای Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro آینده خود ارائه می دهد. در حالی که هر دو گوشی دارای به روزرسانی های گسترده اندروید و وصله های امنیتی می شوند، می توان انتظار داشت که همه گوشی هایی که شیائومی پس از دستگاه های 11T عرضه می کند از مزایای یکسانی برخوردار باشند. با این حال، اگر از تلفن های قدیمی شیائومی استفاده می کنید، در حال حاضر شانس ندارید.

شیائومی

شیائومی وعده آپدیت اندروید را برای دستگاه های موجود خود تمدید نمی کند و ممکن است مجبور باشید مدتی منتظر بمانید تا شیائومی حداقل برای برخی از گوشی های جدیدتر خود این کار را انجام دهد.

سه سال بروزرسانی اندروید و چهار سال پشتیبانی امنیتی به آرامی به یک استاندارد جدید برای مارک های تلفن اندرویدی تبدیل می شود. Samsung، OnePlus، Oppo و Vivo نیز مزایای مشابهی را برای برخی از مدلها اعلام کرده اند.

شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی پرچمداران جدید خود در 15 سپتامبر سال جاری است. شیائومی 11T و 11T Prowill جانشین گوشی های هوشمند Mi 10T و Mi 10T Pro هستند. گمان می رود که هر دو گوشی هوشمند دارای ویژگی های درجه یک مانند جدیدترین چیپست، تنظیمات دوربین با وضوح بالا، نمایشگر بهتر و موارد دیگر باشند.

طبق شایعات، شیائومی 11T به مدیاتک Dimensity 1200 SoC مجهز شده است، در حالی که نسخه Pro با چیپست Qualcomm Snapdragon 888 عرضه می شود. Mi 11T قبلاً در چندین وب سایت معبتر از جمله FCC ، SIRM و غیره مشاهده شد که شماره مدل تلفن هوشمند را 2107113SG نشان می داد. انتظار می رود که هر دو گوشی هوشمند در دو نسخه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه شوند. همچنین انتظار می رود که هر دو 11T و 11T Pro دارای صفحه نمایش 120 هرتز باشند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...