10تا از گرانقیمت ترین هتل های جهان

تجمل گرایی به عنوان یک حالت راحتی عالی تعریف می شود. در سالهای اخیر، سطح عمومی زندگی در سراسر جهان با افزایش مداوم روبرو بوده است. با درآمد بهتر و قدرت خرج کردن، می توان تعداد زیادی از مردم را مشاهده کرد که مشغول کارهای ریزتر در زندگی هستند. سفر یکی از مخارج مورد علاقه اکثریت است. در حالی که اکثر مردم هنگام برنامه ریزی برای سفر به تفکر منطقی روی می آورند و سفرهای کم هزینه تر را ترجیح می دهند، افراد ثروتمند و مشهور رویکرد متفاوتی دارند.

داشتن موجودی های سنگین بانکی تضمین می کند که هزینه ها هرگز مشکلی ایجاد نمی کنند. تجمل چیزی است که سفر را افسانه ای می کند که شامل اقامت در بهترین هتلی است که یک شهر ارائه می دهد. خوشبختانه صنعت مهمان نوازی خود را برای ارائه حتی مضحک ترین خیال پردازی های نخبه ترین مشتریان خود آماده کرده است.

در ادامه با تعدادی از گرانقیمت ترین هتل های دنیا آشنا شوید.

1. Penthouse Suite Kingdom, President Wilson Hotel ، ژنو

گرانقیمت ترین هتل های جهان

این هتل با قیمت شبی 53 هزار دلار، گران ترین هتل اقامتی روی زمین است. این سوئیت با مبلمان مدرن و دکوراسیون زیبا ، نمای خوبی از ژنو و کوه بلان را ارائه می دهد. نماهای فانتزی می توانند گران قیمت باشند، درست است؟

2. Hugh Hefner Sky Villa, Palms Casino Resorts ، امریکا

گرانقیمت ترین هتل های جهان

ویلای اسکای دارای یک جکوزی بسیار شیک، یک اتاق ماساژ، یک میز بیلیارد، 3 اتاق و سایر امکانات عالی است. قیمت آن در شهر لاس وگاس 40 هزار دلار است.

3. Hilltop Estate, Laucala Island Resort ، فیجی

گرانقیمت ترین هتل های جهان

این اقامتگاه واقع در فیجی زیبا، میزبان 25 ویلا است که همراه با سرآشپز شخصی خود هستند. امکانات رفاهی شامل زمین گلف، مدرسه اسب سواری و استودیو پیلاتس است. شما همچنین یک خدمتکار و راهبه در اختیار خواهید داشت که همه آنها 40 هزار دلار هزینه دارد.

4. Southern Ocean Lodge ، استرالیا

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 برترین هتل مجلل کشور استرالیا به دلیل قرار گرفتن بر روی صخره ای در نزدیکی دریای چشم انداز کاملی را ارائه می دهد. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که مشارکت ویژه ای در کاوش در جزیره کانگورو دارد.

5. برج العرب، دبی

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 کفپوش سنگ مرمر، اثاثیه ماهون و منظره ای نفس گیر از اقیانوس که آن را احاطه کرده است، اقامت شبانه 18 هزار دلاری در برج العرب را به یک تجربه عالی تبدیل کرده است. در میان مجموعه ای از امکانات رفاهی ارائه شده، می توانید سوار یک رولز رویس شوید، سینمای خصوصی لذت ببرید.

6. سوئیت پنت هاوس، Cannes Hotel Martinez ، فرانسه

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 اقامتی که با هزینه ای فوق العاده 38 هزار دلار در شب ارائه می شود، مبلمان آرت دکور را ارائه می دهد و حال و هوایی مدرن به کل هتل می بخشد. اتاق ها همچنین از منظره ای زیبا از جزایر لرین و خلیج کن برخوردارند.

7. Vella Rockstar, Eden Rock, St. Barths ، امریکای مرکزی

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 اقامتگاه 5 اتاقه با استخر خصوصی در ساحل، دارای پیانو و استودیوی ضبط است. علاوه بر این ، 2 جیپ برای گردش در منطقه وجود دارد، اینها و خیلی امکانات بیشتر با قیمت 34 هزار دلار در شب.

8. هتل پاوهیون ماهاراجه ، جیپور ، هند

گرانقیمت ترین هتل های جهان

ماهاراجا ها مطمئناً می دانستند چگونه زندگی مجلل داشته باشند. هتل پاویلیون بسیار با شکوه است. دیوارهای آینه ای، جکوزی، و اثاثیه زیبا از جذابیت های این هتل زیبا می باشند. این هتل با کتابخانه خصوصی و موزه، یکی از بزرگترین هتل های آسیا است. قیمت یک شب اقامت در اینجا 34 هزار دلار است.

9. سوئیت رویال ، Hotel Plaza Athenee، فرانسه

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 این سوئیت 3 اتاق دارای دکوراسیون زیبای فرانسوی، جکوزی و صفحه نمایش بزرگ تلویزیون است. واقع در شهر عشق، پاریس، پس زمینه به همان زیبایی است. قیمت این مکان تفریحی فانتزی شبی 40 هزار دلار است.

10. Presidential Suite ، St. Regis ، آمریکا

گرانقیمت ترین هتل های جهان

 سوئیت 5 ستاره با 2 اتاق و فوق العاده گران قیمت سنت رجیس در شهر نیویورک، واقعا پرزرق و برق است. با آشپزخانه زیبا، کتابخانه و اثاثیه عالی. اقامت در اینجا شگفت انگیز است. نمای پارک مرکزی نیویورک واقعا شادی آفرین است. روسای جمهور و افراد بلند رتبه معمولا از این اقامت زیبا استفاده کرده اند. قیمت این هتل شبی 35 هزار دلار می باشد.

سفر تجربیاتی را در اختیار شما قرار می دهد که با هیچ چیز دیگری نمی توان آنها را تجربه کرد. هتل ها و اقامت ها راهی عالی برای کشف معماری مقصد سفر شما هستند. این تفریحات مجلل تجربه ای را ارائه می دهد که بسیار فراتر از آن چیزی است که توسط بسیاری عادی تلقی می شود. اقامت های انحصاری منعکس کننده پویایی در حال تحول اقتصادی کشورها و مردم آن است. طعم زندگی خوب همیشه وسوسه کننده است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...