سبد میوه خشک کن

در صنایع غذایی، ممکن است بخواهید مواد غذایی را برای افزایش ماندگاری خشک کنید.

انجماد نیز یکی از ساده ترین اقداماتی است که می توانید انجام دهید تا مواد اولیه یا غذاهای پخته شده بیشتر دوام بیاورند نسبت به روشهای دیگر مانند کنسرو کردن، تخمیر به جستجوی بسیار کمتری نیاز دارد. علاوه بر این، اگر از فضای فریزر موجود هستید راضی هستید، به اندازه سایر روشهای نگهداری به تجهیزات اضافی نیاز ندارید.

سبد میوه خشک کن

 برای تکمیل این کارها، سینی های پلاستیکی قابل خشک کردن ضروری هستند. در این پست سینی های پلاستیکی خشک کننده میوه را به شما معرفی می کنیم.

1- سبدهای خشک کن میوه را از مواد PP یا PE تولید می کنند. سینی های مواد مختلف را می توان با توجه به نیازهای مختلف مشتریان انتخاب کرد.

2- سبد خشک کن ساخته شده از PP در برابر درجه حرارت بالا مقاوم تر است و می تواند تا 120 درجه سانتیگراد را تحمل کند و برای پخت غذا مناسب است.

3- سبد خشک کن ساخته شده از PE در برابر درجه حرارت پایین مقاوم تر است و می تواند دمای پایین 40- را تحمل کند، که برای انجماد مواد غذایی مناسب است.

4- در صورت خشک شدن غذا در دمای اتاق، مواد PP و PE هر دو در دسترس هستند.

خشک کردن

سینی خشک کن پلاستیکی به دلیل استفاده از مزایای غیر قابل تعویض بسیار مورد توجه قرار گرفته است:

1- قالب گیری تزریقی یکبار، بدون درز، لبه های صاف و بدون سوراخ و بدون آسیب به دست در حین دست زدن.

2- طراحی زیبا، می تواند تا 5 متر ارتفاع، ساختار منحصر به فرد، طراحی برجسته چهار پا باعث می شود که هنگام انباشته شدن شکاف خاصی ایجاد شود، هنگام استفاده در سردخانه، مناسب است که هوای سرد وارد شود و محصول را خرد نکنید در قسمت پایینی شکاف های کارت برای ثبات بهتر وجود دارد. ارتفاع آن نسبتاً کم است و برای قرار دادن میوه ، غذاهای دریایی و سایر غذاها مناسب است.

3- مواد 100٪ خالص PE / PP جدید، درجه مواد غذایی، غیر سمی و بی مزه، می توانند مستقیماً با غذا تماس بگیرند. مقاومت در برابر ضربه قوی، ضد سقوط، بدون تغییر شکل، بدون آسیب در هنگام سقوط، با دوام، مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر فشار، مقاوم در برابر خوردگی، طول عمر بالا، مقاوم در برابر اکثر اسیدها و قلیاها، ضد رطوبت.

4- طراحی دنده ها در قسمت پایین و لبه ها باعث افزایش ظرفیت باربری سینی می شود و سینی را محکم تر و مستعد تغییر شکل می کند. ظرفیت باربری بیش از 80 کیلوگرم در زیر لایه های چندگانه روی هم قرار دارد.

سبد میوه خشک کن

5- طراحی مشبک مرتب و متراکم باعث می شود که سینی دارای نفوذ پذیری هوا خوبی باشد، که می تواند اطمینان حاصل کند که محصولات روی سینی می توانند سریعتر یخ زده یا خشک شوند.

6- نفوذپذیری قوی آب و تمیز کردن آن آسان است.

7- بافت سبک برای حمل و نقل آسان.

8- رنگهای مختلف (سفید ، آبی ، زرد و غیره) موجود است، شکل می تواند مربع یا مستطیل باشد.

9- اندازه های مختلف برای مرجع شما، شما می توانید اندازه مناسب سینی ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

10- طیف وسیعی از کاربردها، سینی های خشک کن پلاستیکی برای صنایع مختلف، صنایع میوه و سبزیجات (میوه و گیاهان دارویی، چای و غیره)، صنایع غذایی، صنعت پوشاک و نساجی، صنایع الکترونیک و برق، صنعت طیور و تخم مرغ مناسب است.

خشک کردن میوه

سینی های ذخیره مواد غذایی با کیفیت تجاری برای همه برنامه های کاربردی مبتنی بر غذا مانند مواد اولیه، آماده سازی، تولید غذا و حمل و نگهداری مواد غذایی / محصولات مناسب هستند. 

این سینی های مشبک از پلاستیک پلی پروپیلن سنگین ساخته شده اند. تضمین می کند که حتی با بارهای سنگین شکسته نشود یا تاب نیاورد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...