مرسدس بنز EQG تا سال 2025 به کلاس G الکتریکی تبدیل می شود

مرسدس بنز کلاس G تا سال 2025 در نوع اصلی برقی خود در رادیکال ترین دگرگونی SUV از زمان ظهور در سال 1979 ظاهر می شود. همانطور که اخیراً توسط مجله Autocar منتشر شده است، EQG رابطه بصری نزدیکی با خودروی احتراق داخلی فعلی خواهد داشت، اما تعدادی از تجدید نظرهای ظاهری آن را با خط EQ جدید خودروهای برقی مرسدس هماهنگ می کند.

 اين مدل در مونیخ به صورت Concept EQG پیش نمایش شده است، که به عنوان یک مطالعه نزدیک به تولید توصیف می شود.

مرسدس بنز EQG

تغییر ظاهر این خودرو بسیار ظریف است، عمدتا به عناصر تزئینی روشن، یک صفحه جامد با الگوی سه بعدی ستاره جایگزین جلو پنجره جلو ، چرخ های آلومینیومی 22 اینچی سفارشی و یک جعبه ذخیره سازی به جای حامل چرخ یدکی ، طراحی شده است که شبیه به شارژر والباکس طراحی شده است.

مرسدس توجه ویژه ای به قفسه سقف EQG داشته است که در آن یک نوار LED روشن در امتداد لبه جلویی آن قرار دارد تا تا بتواند از این کلاس G برقی برای "ماجراجویی های خارج از جاده" استفاده کند.

EQG که از همان شاسی نردبانی G-Class استفاده می کند و دارای سیستم تعلیق مستقل در جلو و محور سفت و محکم است، "یک آفرودر سازش ناپذیر است".

مرسدس می گوید، در واقع یک پیشرانه باتری الکتریکی قدرت آفرود G-Class را افزایش می دهد. نیروی مورد نیاز توسط چهار موتور قابل نصب روی چرخ تأمین می شود، در حالی که گیربکس دو سرعته به طور موثر دنده های برد پایین و برد بالا را ارائه می دهد.

مرسدس بنز EQG

گشتاور ارائه شده توسط موتورهای الکتریکی به EQG " قدرت کشش فوق العاده و قابلیت کنترل" می بخشد و آن را برای مقابله با شیب های تند و زمین های ناهموار و تحمل وزن بارهای سنگین مناسب می کند. مرسدس اشاره کرده است که این پیشرانه چهار موتوره وارد مرحله تولید می شود.

باتری در چارچوب نردبان یکپارچه شده تا از مرکز ثقل پایین اطمینان حاصل شود. EQG پیش از رونمایی نهایی، مسیر آزمایشی "افسانه ای" کوهستان Schöckl شرکت را در قالب نمونه اولیه در پیش خواهد گرفت.

در این طرح مفهومی، مرسدس ظرفیت باتری EQG، محدوده یا داده های عملکرد را فاش نکرده است، اما بدون شک عملکرد AMG G63 مجهز به موتور v8 را که با 577 اسب بخار قدرت و 4.5 ثانیه زمان صعود می کند، تحت الشعاع قرار نخواهد داد. قوی ترین و سریع ترین نسخه کلاس G که تاکنون تولید شده است.

مارکوس شفر، مدیر تحقیقات مرسدس بنز، رونمایی از کانسپت EQG را به عنوان رویدادی مهم در راه اندازی خودروهای الکتریکی این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: ما می خواهیم مشتریان خود را تشویق کنیم تا با محصولات با کیفیت به استفاده از خودروهای الکتریکی روی آورند. نمادی مانند G کلاس این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...