10 نوآوری‌ عالی و پایدار در برندهای فناوری

فناوری دائماً در حال به روز رسانی و نوآوری است، به این معنی که افراد بیشتری دستگاه های قدیمی خود را دور می اندازند. به همین دلیل، فناوری باید تا آنجا که ممکن است پایدار باشد. بگذارید ببینیم برخی از بزرگترین برندهای فناوری برای کاهش رد پای کربن یا بهبود پایداری محیطی خود چه می کنند.

10) سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ به بسته‌بندی قابل بازیافت برای محصولات روی‌آورده است که به سمت مواد پایدارتر و مصرف کم‌تر تمایل دارند. سامسونگ قصد دارد 7.5 میلیارد پوند زباله فناوری را در ده سال آینده بازیافت کند. علاوه بر این، این شرکت به استفاده از انرژی 100 درصد تجدیدپذیر متعهد شده است.

9) VMware

VMware

VMware یک شرکت نرم افزاری است که به تازگی پروژه جدیدی را با نام مقیاس اجتناب از کربن راه اندازی کرده است. این به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا رد پای کربن خود را زیر نظر داشته باشند و به آنها پیشنهادات پایدارتر و اقدامات صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهد.

8) Autodesk

Autodesk

Autodesk نرم افزاری برای پروژه های توسعه ای است. این شرکت به تازگی 100٪ انرژی تجدیدپذیر در تأسیسات و خدمات ابری به دست آورده است. Autodesk به تازگی در پروژه ای با فولکس واگن همکاری کرده است، که یک وسیله نقلیه برقی بر اساس اتوبوس ابتکاری VW است.

7) Rubicon Global

Rubicon Global

Rubicon global برای پایداری نام تجاری خود تلاش می کند. خدمات آنها به مشتریان و مشاغل این امکان را می دهد تا راه حل های جدید دفع زباله را پیدا کرده و بارگیری کنند. روبیکون با مونتگومری آلاباما در حال انجام پروژه های بزرگ شهری هوشمند است. این امر باعث کاهش هزینه های نگهداری و همچنین افزایش حذف زباله با یک برنامه تلفن همراه می شود.

6) Lenovo

Lenovo

دفاتر و کارخانه های Lenovo همگی دارای گواهینامه مطابق با استانداردهای برجسته پایداری هستند. این شرکت در تلاش است تا انتشار گازهای گلخانه ای را تا پایان سال 40 درصد کاهش دهد. Lenovo به دلیل ویژگی های سبک وزن از موادی مانند بامبو و نیشکر برای بسته بندی استفاده می کند.

5) Intel

Intel

اینتل در حال کار بر روی نحوه پایدارتر کردن مصرف آب خود است، این شرکت اخیراً هدف خود را برای بازگرداندن 100 درصد از کل مصرف آب خود در 5 سال آینده تعیین کرده است. اینتل 237 میلیون دلار در امکانات پروژه های حفاظت از آب سرمایه گذاری کرده است.

4) Microsoft

Microsoft

 شرکت مایکروسافت در نظر دارد ۸۰ % از مراکز داده خود را با استفاده از انرژی تجدیدپذیر مورد استفاده قرار دهد. این شرکت در تلاش است در طی 10 سال آینده میزان رد پای کربن را منفی کند. مایکروسافت برای تشویق پایداری در بخش های مختلف خود هزینه کربن دریافت می کند و پول این هزینه ها صرف بازیافت مواد و یافتن مواد با منابع پایدارتر می شود.

3) Dell

Dell

Dell تقریباً از تمام اهداف پایداری اجتماعی، زیست محیطی و بهداشت و ایمنی دیگر برندها فراتر رفته است. این شرکت در حال حاضر از حدود 100 میلیون پوند مواد استفاده شده/بازیافت شده و پلاستیک در جدیدترین محصولات خود استفاده می کند. Dell همچنین 5 میلیون ساعت خدمات به جوامع محلی آنها در سراسر جهان ارائه کرده است. این شرکت همچنین در راه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 40 درصد است.

2) HP

HP

hp به دنبال پایداری در شرکت خود است. آن‌ها به تازگی ردپای کربن خود را یک سوم کاهش داده و به کاهش آن ادامه می‌دهند. این شرکت همچنین اهداف خود را از صفر درصد جنگل‌زدایی، با کاغذ داغ بازیافتی و بسته‌بندی کاملا ً قابل بازیافت، تکمیل کرده‌است.

1) Apple

Apple

شرکت اپل برنامه‌های پایداری در رابطه با عمر محصولات خود دارد. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای گسترش طول عمر محصولات apple و افزایش تعداد مراکزی است که تعمیرات را انجام می‌دهند، با این کار میزان محصولات فرسوده کاهش می‌یابد و میزان محصولات بازیافت شده افزایش خواهد یافت. اپل در حال حاضر در حال اجرای حدود ۹۶ % منابع انرژی تجدید پذیر است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...