Samsung Galaxy Buds2 کوچکتر، سبک تر و مقرون به صرفه تر

سامسونگ در حال حاضر مجموعه ای کامل از هدفون های بی سیم دارد. مدل هایی مانند Galaxy Buds ، Galaxy Buds+ ، Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Pro که برای دوستداران صدا جذاب هستند و طیف وسیعی از ویژگی های اصلی صدا در Buds+  تا Buds Pro ممتاز با حذف نویز فعال، مقاومت در برابر آب و ویژگی های بازی را ارائه می دهد.

جدیدترین هدفون بی سیم سامسونگ یکی دیگر از اعضای این محصولات محبوب Galaxy Buds است. Samsung Galaxy Buds 2 برای افرادی که به دنبال هدفون راحت با قابلیت حذف نویز فعال هستند و از نظر قیمت مقرون به صرفه بودن برایشان حایز اهمیت است، مورد استقبال قرار می گیرد.

Samsung Galaxy Buds2

در واقع، این جوانه های جدید، افزودنی مناسبی برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Z Flip 3 یا Fold 3 یا ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch 4 / Watch 4 Classic smartwatch است، زیرا امکان مکالمات تلفنی بی سیم و بدون دست را هنگام پخش موسیقی، پادکست ها، کتاب های صوتی، برنامه های تلویزیونی یا فیلم ها، فراهم می کند.

طراحی Buds2 در رنگ های سربی، بنفش کم رنگ، زیتونی و سفید است. اگر به دنبال هدستی هستید که تقریباً با هر لباسی ست شود، احتمالاً رنگ سفید بهترین گزینه است. پایه های شارژ همگی به رنگ سفید هستند، اما هنگام بازکردن درب شارژر، رنگ هدست انتخاب شده بخش های داخلی باکس شارژر را می پوشاند.

Samsung Galaxy Buds2

Samsung Galaxy Buds 2 بسیار شبیه  Galaxy Buds+ است، در حالی که فناوری حذف نویز را مانند هدفون های درجه یک سامسونگ داراست. در حقیقت، سامسونگ تمام این تکنولوژی های پیشرفته را با قیمت بسیار جذاب (کمتر از 150 دلار) ارائه می دهد.

سامسونگ ظاهرGalaxy Buds2  را ساده و طراحی آن را یکدست کرده است و گوشی های آن شبیه یک جفت مروارید هستند. در عین حال ، سامسونگ می گوید Galaxy Buds2 در حال حاضر 15٪ کوچکتر و 20٪ سبک تر از Buds+ قدیمی است، که موجب شده است به تناسب بسیار خوبی برسد و طوری طراحی شده است که می تواند به راحتی در طول روز مورد استفاده قرار گیرد.

در زیر روکش بیرونی،Galaxy Buds2  دارای بلندگوهای دو طرفه با ووفرها و توییترهای جداگانه است. اما قابلیت اصلی در اینجا شامل حذف نویز فعال است، که سامسونگ می گوید می تواند 98 درصد صدای محیط را حذف کند. همچنین دارای یک حالت Ambient Aware است که می توانید از بین سه سطح صدای محیط را انتخاب کنید تا در صورت نیاز بدون برداشتن هدفون خود بشنوید که در اطراف شما چه می گذرد. برای تماس ها، Galaxy Buds2 شامل سه میکروفون است و نویز پس زمینه را از مکالمات شما حذف می کند.

Samsung Galaxy Buds2

Galaxy Buds2 شارژ بی سیم سازگار با تلفن هوشمند ارائه می دهد، اما شارژر با کابل USB همراه است. عمر باتری بستگی زیادی به انواع صدا و ویژگی های مورد استفاده در طول روز دارد. مطمئن شوید که از برنامه تلفن همراه رایگان Galaxy Wearable در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده می کنید تا بتوانید این هدست را کاملاً سفارشی کرده و به بهترین نحو از آن استفاده کنید، همچنین اگر یکی یا هردو را اشتباه قرار داده اید، از ویژگی Find My Earbuds استفاده کنید.

در مورد مقاومت در برابر آب، Galaxy Buds2 دارای رتبه 5ATM است، به این معنی که می توانید آنها را در آب غوطه ور کنید، اگرچه برای استفاده در غواصی، طراحی نشده اند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...