پر کالری ترین میوه تابستان

هرچه تابستان بیشتر می گذرد، ما بیشتر به دنبال غذای تازه و سبک برای خوردن هستیم. نه تنها برای مبارزه با گرمای بی وقفه، بلکه همچنین برای پر کردن مایعات و نمک های معدنی از دست رفته در اثر تعریق. اما ما نه تنها به دنبال غذاهای سبک هستیم، بلکه به دنبال غذاهایی هستیم که خیلی سنگین نباشند و کالری ندارند. با این حال، آنچه ما فکر می کنیم سبک و سالم است، در واقعیت همیشه چنین نیست. تعداد کمی از مردم می دانند که یکی از میوه های بسیار دوست داشتنی تابستان، به عنوان مثال، یکی از پر کالری ترین میوه های جهان است.

مراقب این میوه باشید که همه ما دوست داریم در تابستان بخوریم اما یکی از پر کالری ترین میوه در جهان است.

نارگیل میوه پر کالری

ما در مورد نارگیل صحبت می کنیم. نارگیل یک میوه گرمسیری بومی اندونزی است. روزانه در کشورهای گرمسیری مصرف می شود و برای بسیاری از مردم منبع اصلی چربی و پروتئین است. به طور گسترده ای در غرب نیز مصرف می شود، طعم تازه و شیرینی دارد و برای بسیاری از آماده سازی های غذایی استفاده می شود. با این حال، بسیاری نمی دانند که این یک غذای بسیار کالری است. 100 گرم از این محصول، در واقع، حاوی 354 کالری است. غیرقابل تصور به نظر می رسد اما واقعاً اینطور است. در واقع، بسیاری تصور می کنند که نارگیل یک غذای سالم و سبک است و مهم تر از همه اینکه حاوی کالری کمی است. اما متأسفانه اینطور نیست.

خواص نارگیل

بنابراین، به این میوه توجه کنید که همه ما دوست داریم در تابستان بخوریم اما یکی از پر کالری ترین در جهان است. با این حال، این بدان معنا نیست که مصرف آن فقط آثار منفی دارد. در واقع، نارگیل دارای خواص زیادی است که مصرف آن برای تسکین برخی بیماری ها ایده آل است. سرشار از پتاسیم، ویتامینB ، C ، K و E. است و همچنین به حل مشکلات متابولیک کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را سالم نگه می دارد. اما هرگز نباید آن را به مقدار زیاد بخورید زیرا بسیار پرکالری است.

آب میوه نارگیل

آب نارگیل یک نوشیدنی بسیار مفید برای رفع تشنگی گرمسیری تابستان است. آب میوه حاوی قند ساده، الکترولیت ها، مواد معدنی و ترکیبات فعال زیستی است.

به همین دلیل است که کسانی که از این میوه باورنکردنی پیروی می کنند، می توانند انرژی خود را بالا نگه داشته و خستگی را در تابستان از بین ببرند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...