اندروید به زودی به شما امکان می دهد تلفن خود را با صورت کنترل کنید.

Accessiibility Suit (قابلیت دسترسی) در آخرین نسخه بتای اندروید شامل ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد تلفن خود را با حالات چهره کنترل کنند. Accessibility Accessibility اندروید مجموعه ای از ابزارهای رسمی دسترسی برای دستگاه های اندروید است. در حال حاضر، آخرین نسخه بتا برنامه شامل یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد دستگاه خود را با حالت چهره کنترل کنید.

این ویژگی جدید که Camera Switch  نامیده می شود، در Accessibility Suite اندروید گنجانده شده است. کاربران می توانند از حالت های چهره برای کنترل کردن دستگاه خود استفاده کنند. این کنترل ها شامل فشردن دکمه های پیمایش و مشاهده اعلان هاست، اگرچه این به طور کامل نیست. این کار با حالات متفاوت چهره انجام می شود، از نگاه کردن به بالا یا پایین تا لبخند و اخم.

کنترل گوشی با حالات چهره

در حالی که این قابلیت در بتا اندروید 12 منتشر شد، به نظر می رسد که با اندروید 11 سازگار است. بنابراین، به نظر می رسد همه کاربران قادر خواهند بود از آخرین قابلیت دسترسی استفاده کنند.

شایان ذکر است که این ویژگی فقط در نسخه بتا Accessibility Suite ظاهر شد. مانند سایر بتاها، گوگل ممکن است قبل از انتشار عمومی این ویژگی را تغییر دهد یا حتی آن را به طور کامل حذف کند. مطمئناً امیدوار است که این ویژگی را در نسخه بتا مشاهده کنید.

Camera Switch اندروید چگونه کار می کند؟

از آنجا که Camera Switch در نسخه بتا است، هنوز در دسترس عموم نیست. متأسفانه، این بدان معناست که شما نمی توانید ویژگی دسترسی جدید را امتحان کنید مگر این که نسخه بتا را به صورت جانبی در یک فایل apk بارگیری کنید. با این حال، تصاویری از برنامه از بینش کمی در مورد نحوه عملکرد ویژگی جدید استفاده می کند. کاربران می توانند ویژگی های Camera Switch  را از یک صفحه اختصاصی در برنامه Accessibility Suite  کنترل کنند.

camera switch

به نظر می رسد کاربران قادر خواهند بود تنظیمات مربوط به هر حالت چهره را تغییر داده،  میزان حساسیت تشخیص چهره و مجموعه ای از ویژگی های دیگر را تغییر دهند. به نظر می رسد یک هشدار وجود دارد که camera switch می تواند انرژی زیادی را مصرف کند. بنابراین اگر قصد استفاده از این ویژگی را دارید، باید به آن توجه داشته باشید.

این ویژگی جدید به منظور کمک به افرادی که معلولیت حرکتی دارند طراحی شده است اما برای بقیه افراد نیز می تواند استفاده هایی داشته باشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...