چگونه مدارس می توانند کودکان را به عادات سالم ترغیب کنند

از آنجایی که اکثر کودکان بخش خوبی از روزهای هفته خود را در مدرسه می گذرانند، منطقی است که مدرسه جایی است که اکثر بچه ها در آن عادات زیادی را ایجاد می کنند که تا آخر عمر برای آنها باقی می ماند. والدین و متخصصان می خواهند به بچه ها در ایجاد عادات سالم در مراقبت از سلامتی و رفاه خود کمک کنند. چه والدین باشید یا معلم، همیشه خوب است بدانید که مدارس برای کمک به کودکان در ایجاد عادات سالم تر، به ویژه در حال حاضر در زمان همه گیری COVID19، چه کارهایی می توانند انجام دهند.

عادات مناسب در مدارس

اقدامات ایمنی COVID19:

اجرای اقدامات ایمنی قوی COVID19 در مدارس به کودکان کمک می کند تا نه تنها در طول این بیماری همه گیر بلکه در حوالی فصل آنفولانزا، عادت های بهتری داشته باشند، زمانی که اقدامات ایمنی COVID19 می تواند در کاهش شیوع آنفولانزا و حتی سرماخوردگی بسیار مثر باشد. BarrierLab محافظ عطسه پلکسی گلاس را برای مدارس ارائه می دهد که نه تنها می تواند برای کاهش شیوع COVID19 استفاده شود بلکه برای آموزش کودکان در مورد نحوه کار آنها و کارهایی که ما می توانیم انجام دهیم تا خود و دیگران را در حال حاضر و در آینده از سایر بیماریهای مسری در امان نگه داریم.

محافظ عطسه پلکسی گلاس  برای مدارس

تغذیه سالم:

از آنجا که دانش آموزان هر روز هفته ناهار و گاهی صبحانه خود را در مدرسه می گیرند، این بخش مهمی از زندگی آنها است و فرصتی عالی برای آموزش عادات غذایی سالم به کودکان است. مدارس می توانند از زمان غذا خوردن برای کمک به کودکان در مورد اهمیت رژیم غذایی متعادل و انتخاب یک ناهار یا ناهار بسته بندی شده مناسب از غذاخوری استفاده کنند. این می تواند راه خوبی برای بچه ها باشد تا غذاهای جدید را امتحان کنند و درباره آنچه در دسترس است بیشتر بدانند که ممکن است همیشه در خانه نخورند.

تغذیه سالم در مدارس

ورزش:

مدارس همچنین می توانند تأثیر بسزایی در کمک به ورزش بیشتر کودکان داشته باشند. بچه ها فقط در کلاس های PE (Physical education)، "زنگ ورزش" فعال نمی شوند، بلکه می توانند با پیوستن به باشگاه های ورزشی مدرسه، فعالیت بدنی بیشتری انجام دهند. که می تواند به آنها در ایجاد روحیه تیمی نیز کمک کند و در کنار افزایش میزان تمرینات ورزشی که در طول هفته انجام می دهند، درباره همکاری خوب با دیگران یاد بگیرند.

ورزش در مدارس

مهارتهای اجتماعی:

فقط عادت های سالم جسمی نیست که مدارس می توانند به بچه ها کمک کنند. مدرسه همچنین می تواند مکانی باشد که در آن بچه ها در مورد عادات سالم عاطفی مانند ایجاد دوستی و نحوه همدلی با دیگران و درخواست حمایت در مواقع مورد نیاز، بیشتر بیاموزند. در مدرسه، معلمان و سایر متخصصان آموزشی می توانند با توجه به این که دوستی ها و روابط بین کودکان در حال شکل گیری است، کمک کنند و به آنها کمک کنند تا زندگی اجتماعی خود را پیش ببرند.

مهارت اجتماعی در مدارس

سلامت روان:

سرانجام، مدرسه می تواند تأثیر مهمی در زندگی کودکان در مورد مراقبت از سلامت روانی او داشته باشد. مدارس می توانند مشکلات مختلف روحی و روانی، نحوه تشخیص آنها و نحوه حفظ سلامت روانی را به کودکان آموزش دهند. از آنجایی که این روزها هنوز انگ های زیادی در مورد بیماری های روانی وجود دارد، تبدیل آن به بخش مهمی از یادگیری در مدرسه می تواند به کاهش این امر کمک کرده و مردم را تشویق کند تا در مورد مشکلات روانی خود بازتر عمل کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...