گوگل می خواهد اینترنت را برای نوجوانان امن تر کند.

مجموعه ای از تغییرات و بهبودها در سرویس های مختلف  گوگل در حال رخ دادن است که بر کودکان زیر 18 سال تأثیر می گذارد. گوگل چندید ویژگی جدید و اقدامات ایمنی را برای نوجوانان اعلام کرده است تا اینترنت را به مکانی امن برای آنها تبدیل کند.این شرکت قصد دارد در هفته های آینده تعدادی از ویژگی ها و تغییرات جدید را در سرویس های مختلف خود معرفی کند که بر کودکان زیر 18 سال تأثیر می گذارد. این تغییرات روی جستجوی یوتیوب، یوتیوب کیدز و گوگل پلی و موارد دیگر تأثیر می گذارد.

حذف عکس از جستجوی گوگل

گوگل در هفته های آینده سیاست جدیدی را معرفی می کند که به افراد زیر 18 سال یا والدین/ سرپرست آنها اجازه می دهد عکس های خود را از جستجوی تصویر حذف کنند. این ابزار فقط عکس ها را از جستجوی گوگل حذف می کند و نه وب سایت اصلی که در آن ذکر شده است. با این وجود، گوگل معتقد است این گزینه به کودکان زیر 18 سال اجازه می دهد تا تصاویر خود را به صورت آنلاین کنترل کنند.گوگل به طور پیش فرض SafeSearch را برای کاربران فعلی زیر 18 سال روشن می کند. همچنین برای نوجوانانی که در حال حاضر برای یک حساب گوگل جدید ثبت نام کرده اند به طور پیش فرض فعال می شود.

کودکان

یوتیوب برای کودکان ایمن تر می شود.

تنظیمات مختلف مربوط به حساب گوگل برای افراد زیر 18 سال نیز به عنوان بخشی از این تغییرات اصلاح می شود. برای یوتیوب تنظیم بارگذاری پیش فرض برای نوجوانان 1 تا 17 ساله به خصوصی تغییر می کند. این بدان معناست که هر محتوایی که توسط نوجوانان بارگذاری می شود فقط توسط افرادی قابل مشاهده است که تصمیم دارند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.علاوه بر این، ویژگی های رفاه دیجیتال مانند یادآوری زمان خواب و استراحت به طور پیش فرض برای کودکان 13 تا 17 ساله فعال است. در یوتیوب کیدز یک گزینه پخش خودکار جدید اضافه می شود، اگرچه به طور پیش فرض خاموش است. گوگل همچنین قصد دارد در ماه های آینده گزینه های جدید کنترل والدین را به یوتیوب کیدز اضافه کند، مانند گزینه قفل کردن تنظیم پیش فرض پخش خودکار و موارد دیگر.در اطلاعیه خود در The Keyword،  گوگل تأکید می کند که نحوه مدیریت محتوای تجاری در یوتیوب کیدز را تغییر می دهد. دیگر امکان قرار دادن محصولات پولی در یوتیوب کیدز را نخواهد داشت و "محتوای بیش از حد تجاری از یوتیوب کیدز" را که کودکان را تشویق به صرف هزینه می کند حذف می کند.

گوگل

سایر تغییراتی که در خدمات گوگل انجام می شود

در زیر برخی دیگر از تغییرات اعمال شده در حساب های گوگل و خدمات مختلف گوگل و کاربران زیر 18 سال را تحت تأثیر قرار می دهد، آمده است:

- در آینده گوگل با فعال کردن فیلتر SafeSearch در مرورگر وب نمایشگرهای هوشمند، از نمایش محتوای بزرگسالان در دستگاه های مشترک در Google Assistant جلوگیری می کند.

- گزینه فعال کردن سابقه موقعیت مکانی در حساب های گوگل افراد زیر 18 سال نیز لغو می شود. سابقه موقعیت مکانی قبلاً در حساب های جدید گوگل به طور پیش فرض خاموش شده است، اما گوگل اکنون گزینه روشن کردن آن را به طور کلی حذف کرده است.

- یک بخش ایمنی جدید به Google Play اضافه می شود تا والدین به راحتی بدانند کدام برنامه ها به خط مشی خانواده ها پایبند هستند. توسعه دهندگان برنامه همچنین ملزم به ارائه اطلاعات بیش تر در مورد آنچه با داده های جمع آوری شده انجام می دهند، هستند.

- موسسات K-12 که از Google Workspace for Education استفاده می کنند، اکنون جستجوی ایمن را به طور پیش فرض فعال کرده اند. گزینه تغییر حالت ناشناس یا حالت مهمان نیز غیر فعال می شود.

- فیلترهای جدید رفاه دیجیتال برای مسدود کردن اخبار، پادکست ها و دسترسی به صفحات وب خاص در صفحه نمایش های هوشمند اضافه می شوند.

این تغییرات از سوی گوگل گامی در جهت درست است. این برنامه از کودکان در برابر قرار گرفتن در معرض محتوای بزرگسالان و تجاری محافظت می کند و همچنین از حریم خصوصی آنها محافظت می کند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...