نحوه خواندن پیام های واتساپ بدون اطلاع فرستنده

تلفن های هوشمند برای حفظ ارتباط و تماس همیشه با ما عالی هستند، اما این همیشه خوشایند ما نیست. به ندرت پیش می آید که خاموش کردن تلفن راه حل مناسبی باشد. گاهی اوقات  ما به فرصتی احتیاج داریم تا قبل از پاسخ به آنچه می خواهیم بگوییم فکر کنیم، اما نمی خواهیم با عدم پاسخ فوری بی ادب به نظر برسیم. این در حالی است که فرستنده می داند که آنچه را فرستاده است ما خوانده ایم.

می توانید به پست ویژگی جدید چند دستگاهی واتس اپ مراجعه کنید.

مشکل اینجاست: واتس آپ خیلی راحت می تواند بگوید چه کسی پیام شما را خوانده است. وقتی فرستنده پیام هستید این قابلیت خیلی مفید است، اما وقتی برعکس است از آن استقبال کمتری می کنید. نمی توانید پنهان شوید و وانمود کنید که این اتفاق نیفتاده است.

واتس آپ

بنابراین، چگونه کسی می داند که پیام او را در واتس آپ خوانده اید؟

- واضح ترین راه از طریق علامت تیک است که در انتهای هر پیام نمایش داده می شود. یک تیک: ارسال پیام. دو تیک خاکستری: تحویل داده شد. دو تیک آبی: خوانده شد.

- همچنین می توانید پیام را انتخاب کرده و روی نماد سه نقطه  و بعد اطلاعات(information)  ضربه بزنید تا زمان دقیق ارسال پیام و خوانده شدن آن را ببینید.

- عنوان آخرین مشاهده نیز می تواند بگوید که شما آخرین بار چه زمانی پیام ها را مشاهده کرده اید.

نحوه خاموش کردن رسیدهای خواندن

 می توانید سیستم تیک واتس آپ را از طریق رسمی یا به طور زیرکانه دور بزنید. اگر نمی خواهید کسی بفهمد چه زمانی پیام هایش را خوانده اید، راه رسمی آن بهتر است، اما باید بپذیرید که شما هم نمی توانید بفهمید او چه زمانی پیام های شما را خوانده است. اگر می خواهید به طور موقت به این هدف برسید، این بهترین راه است. شاید این تنها شخصی است که از او اجتناب می کنید، نه کل جهان.

واتس آپ

راه رسمی غیر فعال کردن تیک آبی در واتس آپ

 واتس آپ را باز کنید، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید. بعد گزینه حساب کاربری و بعد گزینه حریم خصوصی را انتخاب کرده و گزینه رسید خواندن را خاموش کنید.

توجه داشته باشید که این امر در مورد پیام های گروهی صدق نمی کند، اما تازمانی که همه پیام را ندیده باشند، این دوتیک آبی نمی شوند. هنوز می توانید با انتخاب پیام، ضربه زدن روی نماد سه نقطه و انتخاب اطلاعات، پیام هایی را که در مکالمات گروهی ارسال کرده اید و خوانده شده است را ببینید.

روش دیگر برای آبی نشدن تیک در واتس آپ

روشهای مختلفی برای خواندن پیام های واتس آپ بدون آن که برنامه متوجه شود وجود دارد. اکثر این موارد  به این صورت امکان پذیر است که شما هرگز برنامه را در ابتدا باز نکنید. در اینجا مکان هایی وجود دارد که می توانید پیام های واتس آپ را بدون باز کردن بخوانید:

- در پیش نمایش اعلان ها: در بالای صفحه، در منوی اعلانات و حتی در صفحه قفل شما

- در ویجت صفحه اصلی واتس آپ

-  در یک ساعت هوشمند متصل یا ردیاب تناسب اندام که از اعلان های واتس آپ پشتیبانی می کند.

-هنگام استفاده از تلفن خود در حالت هواپیما – اما فقط زمانی که آفلاین باشد. می توانید اعلان های دارای اولویت بالا را در  تنظیمات<  اعلان ها روشن کنید. با این کار در بالای صفحه نمایش داده می شود که آنها وارد می شوند، و می توانید آنها را بخوانید و سپس بدون باز کردن آنها، آنها را بکشید.

واتس آپ

وقتی به تنظیمات < اعلان ها رفتید و این گزینه را در قسمت پیام ها جستجو می کنید، اعلان های صفحه قفل نیز در دسترس هستند.

بلاک کردن آخرین راه است، به خصوص اگر می خواهید دوست بمانید. با باز کرن موضوع مکالمه، ضربه زدن روی سه نقطه در بالا و انتخاب بیشتر (more) < بلاک کردن، می توانید به این هدف برسید. اگر این کار را کردید بعدن بلاک کردن آنها را فراموش نکنید.

تا زمانی که آنها مسدود هستند نمی دانند که آیا پیام آنها را خوانده اید یا خیر، اما سرنخ های دیگری نیز در مورد مسدود شدن آنها وجود دارد یعنی: عکس و وضعیت نمایه شما ناپدید می شود، هیچ یک از پیام های آنها به نظر نمی رسد تحویل داده شود،  و آنها نمی توانند  با شما تماس بگیرند.

نکات زیر به شما اجازه نمی دهد پیامهای واتس آپ را بدون دیده شدن بخوانید:

- علامت گذاری پیام ها به عنوان خوانده نشده

- حذف پیام های واتس آپ پس از خواندن آنها

چگونه "آخرین بازدید" (Last Seen) را خاموش کنیم؟

اگر فرستنده پیام شما متوجه شود که در واتس آپ بوده اید و برای خواندن پیام آنها به خود زحمت نداده اید، دیگر خاموش کردن رسید خواندن خوب نیست بلکه بدتر است.

در مورد رسیدهای خوانده شده، این کار به دو صورت انجام می شود: شما نمی توانید آخرین زمان آنلاین بودن آنها را مشاهده کنید، اگر به آنها اجازه ندهید زمانی که شما بودید را ببینند.

واتس آپ را راه اندازی کنید، روی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. حساب کاربری< حریم خصوصی را انتخاب کنید، سپس آخرین بازدید را انتخاب کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که آخرین باری که آنلاین هستید را چه کسی ببیند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...