ضد آب بودن تلفن همراه خود را با استفاده از یک اپلیکیشن بررسی کنید

درسال 2021 تقریباً هر تلفن هوشمندی در برابر آب مقاوم است. مانند اکثر موارد در دنیای اندروید و ios برنامه ای برای بررسی آن وجود دارد. ما نمی توانیم گوشی هوشمند خود را در آب بیندازیم تا ببینیم واقعاً ضد آب هست یا نه. تمام آنچه نیاز دارید برنامه تست کننده در برابر آب است، مانند برنامه ای که در Reddit ایجاد شده است.

برنامه تست مقاومت در برابر آب به نام Water Resistance Tester برای دستگاه های اندروید در فروشگاه Google Play در دسترس است. این برنامه IP تلفن هوشمند شما را از طریق فشارسنج تعبیه شده در تلفن شما آزمایش می کند.

برای شروع آزمایش، تلفن خود را روی یک سطح صاف و سفت قرار دهید. سپس، انگشتان شست را روی صفحه ای که مشخص شده است قرار دهید. هنگامی که کمی فشار وارد کنید، آزمایش شروع می شود. اگر همه چیز مانند روزی که تلفن را خریدید مهر و موم شده است، این برنامه یک علامت سبز را روشن می کند؛ و اگر این گونه نباشد، در شروع تست مشکل خواهید داشت و سپس یک علامت تعجب رمز غول پیکر دریافت خواهید کرد تا به شما اطلاع دهد که تلفن هوشمند شما در برابر آب مقاوم نیست.

اپلیکیشن

همچنین اگر سیم کارت را از گوشی بیرون بیاورید به خاطر وجود جای خالی آن برنامه گوشی را ضد آب تشخیص نمی دهد.

همانطور که با تلفن هوشمند خود زندگی می کنید، مهر و موم فشار آن می تواند به مرور ضعیف شود. برنامه ای مانند این می تواند به شما کمک کند یک تلفن دست دوم را ارزیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که مهر و موم آن به دلیل ساییدگی و پارگی به خطر نیفتاده باشد.

این برنامه برای بارگیری به صورت رایگان در دسترس است و دارای امتیاز 4.5 ستاره با بیش از هزار بارگیری می باشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...