3 نوشیدنی مناسب برای تابستان

تابستان اینجاست و هر روز درجه حرارت هوا به بالاترین حد می رسد. هیدراته ماندن برای جلوگیری از مشکلات سلامتی امری ضروری است. آب بدون شک نوشیدنی معجزه آسایی است اما اگر طعم آب را دوست ندارید، نوشیدن آب میوه نیز راهی سالم برای هیدراته ماندن است. با این حال، نوشیدن آب میوه های آماده درست نیست زیرا به سلامتی شما آسیب می رسانند. یک جایگزین سالم نوشیدن آب میوه های فشرده شده سرد است که بسیار خوشمزه و سرشار از فواید سلامتی هستند. بنابراین در این پست برخی از آب میوه های سالم را لیست کرده ایم که می توانید برای غلبه بر گرمای تابستان بنوشید.

نوشیدنی

نوشیدنی سم زدایی کننده خیار و نعناع

یکی از بهترین آب میوه ها برای غلبه بر گرمای تابستان، نوشیدنی سم زدایی خیار و نعناع است. این نوشیدنی نه تنها آرامش بخش است بلکه خاصیت دارویی نیز دارد. خیار و نعناع دارای خواص ضد التهابی هستند که نفخ را کاهش می دهند. از لیمو نیز در این نوشیدنی استفاده کنید زیرا ویتامین C نیز تسکین دهنده است. اگر دچار مشکات پوستی هستید، این نوشیدنی برای شما ایده آل است. این نوشیدنی را 3 تا 4 بار در هفته بنوشید.

نوشیدنی

آب هندوانه

این نوشیدنی تسکین دهنده دیگری برای تابستان است. دستورالعمل ساده آن به راحتی حداقل ده نفر را همزمان می تواند سرو کند. تنها مواردی که به آن نیاز دارید پوره هندوانه و نغناع است. هندوانه مملو از سیترولین است، اسید آمینه ای که برای بهبود عملکرد کبد ایده آل است. نعناع همچنین به هضم غذا کمک می کند و شما را از مشکلات معده خلاص می کند. تکه های هندوانه و نعناع را در یک ظرف مخلوط کرده و یک شب در یخچال نگه دارید. صبح روز بعد آن را بنوشید.

نوشیدنی

آب چغندر و انار

یک دستورالعمل دیگر نوشیدنی سم زدایی کننده آب انار و چغندر است. آب چغندر در ایجاد یک سیستم ایمنی قوی بسیار کمک کننده است زیرا یک پاک کننده عالی است. انار و چغندر همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به کاهش سطح فشار خون کمک می کنند. فقط چغندر و انار را داخل آب میوه گیر بریزید. آب میوه شما ظرف چند دقیقه حاضر می شود.

نوشیدن آب میوه در تابستان نه تنها شما را هیدراته نگه می دارد بلکه به بهبود بسیاری از مشکلات سلامتی نیز کمک می کند. آب میوه ها مواد مغذی ضروری را تأمین می کنند و همچنین به شما در سم زدایی بدن کمک می کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...