هوش مصنوعی مایکروسافت کد پیشنهادی را به برنامه نویسان ارائه می دهد

این غول فناوری که در سال 1975 شروع به کار کرده است و به تازگی از سیستم عامل جدید ویندوز 11 رونمایی کرده است، به دنبال ساده سازی فرآیند برنامه نویسی است. این توسعه می تواند برنامه نویسان را که از ابزارهای مایکروسافت استفاده می کنند راضی نگه دارد و همچنین ابزارهای جدید را جذب کند. این سیستم با نام GitHub Copilot از کد منبع بارگذاری شده در سرویس اشتراک کد GitHub که مایکروسافت در سال 2018 خریداری کرده و همچنین وب سایت های دیگر استفاده می کند.

آموزش کدنویسی به کامپیوترها

محققان مایکروسافت و سایر سازمان ها برای دهه ها سعی در آموزش کدنویسی به رایانه ها داشته اند و این مفهوم هنوز در جریان اصلی قرار نگرفته است. GitHub Copilot با تکیه بر حجم زیادی از کد در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی و قدرت محاسباتی بزرگ Azure ، تلاشی قابل توجه است.

Github به عنوان یک نسخه مجازی از یک برنامه نویسی دو نفره توصیف می شود (هنگامی که دو توسعه دهنده در یک پروژه مشترک در کنار هم کار می کنند). این ابزار به کد و کامنت های موجود در پروژه و مکان نشانگر فعلی نگاه می کند و یک یا چند خط برای اضافه کردن ارائه می دهد. همانطور که برنامه نویسان پیشنهادات را می پذیرند یا رد می کنند ، مدل یاد می گیرد و پیچیده تر می شود. همچنین نرم افزار جدید روند کدگذاری را سریعتر می کند.

هوش مصنوعی مایکروسافت

مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، کوین اسکات ، اضافه کرد که این امر می تواند او را از مجبور شدن به غوطه وری در میان اسناد و مدارک نجات دهد. GitHub Copilot برنامه نویسی را بسیار ساده تر می کند زیرا تقریباً از هر زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند و برای کار با JavaScript ، Python و TypeScript طراحی شده است.

یک ابزار OpenSource

GitHub Copilot اولین بار در Microsoft Visual Studio Code ، یک محصول منبع آزاد و رایگان ارائه می شود و مایکروسافت قصد دارد آن را در آینده در محصول تجاری ویژوال استودیو قرار دهد. و این اولین باری نیست که مایکروسافت به OpenAI متکی است تا این نوع نرم افزارهای هوشمند را ارائه دهد. در ماه گذشته ، این برنامه نشان داد که چگونه برنامه PowerApps Studio را که افراد غیر فنی برای نوشتن کد استفاده می کنند ، به روز می کند.

کارمندان GitHub سعی کرده اند اطمینان حاصل کنند که Copilot کدهایی با کیفیت و ایمن تولید می کند. OpenAI تابستان امسال مدل Codex را برای توسعه دهندگان شخص ثالث عرضه می کند تا در برنامه های خود استفاده کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...