مایکروسافت ویندوز 11 را معرفی کرد

انتظارها به پایان رسید و مایکروسافت طی مراسمی در پنجشنبه گذشته سوم تیرماه (24 ژوئن 2021) از جدیدترین سیستم عاملش یعنی ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. امروزه که رایانه های شخصی نقش اصلی تری در زندگی ما دارند، ویندوز 11 طوری طراحی شده است که شما را به آنچه دوست دارید نزدیک کند. ویندوز به وجود آمده است تا صحنه ای برای نوآوری در جهان باشد. وب در ویندوز متولد شد و رشد کرد. جایی که بسیاری از ما اولین نامه الکترونیکی خود را نوشتیم، اولین بازی رایانه ای خود را انجام دادیم و اولین خط کد خود را نوشتیم. ویندوز جایی است که مردم برای ایجاد، اتصال، یادگیری و دستیابی به آن می روند. بستری که بیش از یک میلیارد نفر امروز به آن اعتماد دارند.

رایانه های شخصی ما ما فقط جاهایی که برای جلسات، کلاس ها و انجام کارها می رفتیم نبودند، بلکه مکان هایی بودند که می آمدیم با دوستان بازی کنیم، ویدیو های مورد علاقه خود را تماشا کنیم و، شاید از همه مهمتر، با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. همین امر باعث ایجاد انگیزه در هنگام ساخت نسل بعدی ویندوز شد. برای ساختن مکانی که احساس آشنایی برایمان به همراه داشته باشد، جایی که می توانید ایجاد کنید، یاد بگیرید، بازی کنید و از همه مهمتر به همه روش های جدید ارتباط برقرار کنید.

برای بهره وری، خلاقیت و سهولت دوباره طراحی شده است

ویندوز 11

در ویندوز 11 برای تقویت بهره وری و الهام بخشیدن به خلاقیت شما، طراحی و تجربه کاربری ساده شده است. مدرن، تازه، تمیز و زیبا است. از دکمه شروع و نوار وظیفه جدید گرفته تا هر صدا، فونت و نماد، همه کارها عمداً انجام شده است تا شما را تحت کنترل درآورد و احساس آرامش و راحتی را به ارمغان بیاورد.منوی Start را در مرکز قرار داده شده و یافتن سریع موارد مورد نیاز را آسان تر شده است. Start از قدرت cloud و Microsoft 365 استفاده می کند تا پرونده های اخیر خود را به شما نشان دهد، مهم نیست که در چه پلت فرم یا دستگاهی قبلاً آنها را مشاهده می کردید، حتی اگر روی دستگاه Android یا iOS باشد.

ویندوز 11

ویندوز همیشه با ارائه انعطاف پذیری چند پنجره و امکان استفاده از  برنامه های مختلف در کنار یکدیگر، همیشه به شما کمک کرده است تا مطابق میل خود کار کنید. در ویندوز 11 جدید، Snap Layout ها، Snap Group ها و Desktops را معرفی شده اند تا روشی بیشتر قدرتمند برای چند وظیفه ای ارائه شود. اینها ویژگی های جدیدی هستند که برای کمک به شما در سازماندهی پنجره ها و بهینه سازی آنها روی صفحه شما طراحی شده اند تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید درست همانطور که می خواهید در چیدمانی که از نظر بصری تمیز است، ببینید. همچنین می توانید برای هر قسمت از زندگی خود دسک تاپ جداگانه ایجاد کنید و آنها را به دلخواه خود تنظیم کنید. بعنوان مثال یک دسکتاپ برای کار، بازی یا مدرسه داشته باشید.

ویندوز 11

ویندوز 11 پیچیدگی ها را کاهش داده و سادگی را برای شما به ارمغان می آورد.

راهی سریعتر برای ارتباط با افرادی که به آنها علاقه دارید

ویندوز 11

یکی دیگر از موارد مهم در نزدیك كردن شما به آنچه دوست دارید، نزدیك كردن شما به افرادی است كه دوستشان دارید. در Chat ویندوز 11، می توانید از طریق متن، گپ، گفتگوی صوتی یا ویدئویی فوراً با همه مخاطبین شخصی خود، در هر کجا، فارغ از سیستم عامل یا دستگاهی که در آن هستند، در Windows، Android یا iOS ارتباط برقرار کنید. اگر شخصی که از طرف دیگر به آن متصل می شوید برنامه Teams را بارگیری نکرده است، همچنان می توانید از طریق پیامک دو طرفه با او ارتباط برقرار کنید.

ارائه بهترین تجربه های بازی های رایانه ای تاکنون

ویندوز 11

اگر اهل بازی باشید، ویندوز 11 برای شما ساخته شده است. بازی همیشه برای ویندوز مهم است. امروز، صدها میلیون نفر در سراسر جهان با ویندوز بازی می کنند و از طریق بازی با عزیزان و دوستان خود لذت و ارتباط برقرار می کنند. ویندوز 11 با باز کردن تمام پتانسیل سخت افزار سیستم شما، جدیدترین فناوری بازی را برای شما ارائه می کند. مانند: DirectX 12 Ultimate، که می تواند گرافیک نفس گیر و غوطه وری را با نرخ فریم بالا امکان پذیر کند. DirectStorage برای بارگذاری سریعتر و دنیای بازی با جزئیات بیشتر ؛ و خودکار HDR برای یک طیف گسترده تر، واضح تر از رنگ برای یک تجربه بصری واقعا فریبنده. ویندوز 11 از لوازم جانبی رایانه های شخصی مورد علاقه شما پشتیبانی می کند. با Xbox Game Pass برای رایانه شخصی یا Ultimate، گیمرها به بیش از 100 بازی رایانه ای با کیفیت بالا و بازی های جدیدی که همیشه اضافه می شوند، دسترسی پیدا می کنند، و پیدا کردن افراد برای بازی با آنها هنوز هم به همین راحتی است، مهم نیست که آنها با یک رایانه شخصی بازی می کنند یا یک کنسول بازی.

روشی سریعتر برای به دست آوردن اطلاعاتی که برای شما مهم است

ویندوز 11

ویندوز 11 با Widget ها شما را سریعتر به اخبار و اطلاعاتی که به آنها اهمیت می دهید نزدیک می کند امروز، ما اغلب از تلفن های همراه خود را برای بررسی اخبار، آب و هوا یا اعلان ها کمک می گیریم. اکنون، می توانید منظره ای مشابه را مستقیماً از روی دسک تاپ خود باز کنید. وقتی خوراک شخصی خود را باز می کنید، مانند صفحه ای روی صفحه شما می لغزد تا کاری که انجام می دهید مختل نشود.

فروشگاه کاملاً جدید مایکروسافت که برنامه ها و سرگرمی های مورد علاقه شما در آن گرداوری می شوند

ویندوز 11

Microsoft Store جدید تنها مکان مورد اعتماد شما برای برنامه ها و محتوا برای تماشا، ایجاد، بازی، کار و یادگیری است. با سرعت بالا و با طرحی کاملاً جدید بازسازی شده است که زیبا و کاربرد آن ساده است. وقتی برنامه ای را از Store بارگیری می کنید، خیالتان راحت است که می دانید برای امنیت و امنیت خانواده آزمایش شده است.

ویندوز 11

همچنین برای اولین بار برنامه های Android به ویندوز آورده شده است. از اواخر امسال، افراد می توانند برنامه های اندروید را در فروشگاه مایکروسافت جستجو کرده و از طریق Amazon Appstore بارگیری کنند - ضبط و ارسال یک فیلم از TikTok یا استفاده از Khan Academy Kids را برای یادگیری مجازی از طریق رایانه تصور کنید.

باز کردن فرصت جدید برای توسعه دهندگان و سازندگان

مایکروسافت در حال گام برداشتن برای باز کردن بیشتر Microsoft Store  است تا فرصت اقتصادی بیشتری را برای سازندگان و توسعه دهندگان باز کند. مایکروسافت به توسعه دهندگان و فروشندگان مستقل نرم افزار (ISVs) امکان می دهد برنامه های خود را بدون توجه به اینکه به صورت Win32، Progressive Web App (PWA) یا Universal Windows App (UWP) یا هر چارچوب برنامه دیگری ساخته شده اند، بیاورند و برای دسترسی و تعامل با افراد بیشتر فرصتی ایجاد کنند.

زمان بسیار خوبی برای خرید کامپیوتر است

ویندوز 11

از روز اول توسعه ویندوز 11، مایکروسافت با همکاران سخت افزاری و سیلیکونی خود برای ادغام یکپارچه بین نرم افزار و سخت افزار همکاری نزدیک داشته است. این مهندسی مشترک با نوآوری در سیلیکون آغاز می شود. از AMD و عمق گرافیکی باورنکردنی پردازنده های Ryzen گرفته تا عملکرد باورنکردنی پردازنده های نسل 11th Evo و پردازنده های Evo، تا قدرت هوش مصنوعی Qualcomm، پشتیبانی از 5G و...

مایکروسافت با همکاری با Dell، HP، Lenovo، سامسونگ، Surface و ، ما تلاش کرده است تا اکثر رایانه های شخصی را که امروز می توانید با قیمت های مختلف بخرید برای ویندوز 11 آماده باشد. هنگامی که از ویندوز 11 در رایانه لوحی بدون صفحه کلید استفاده می کنید، تجربه لمس را بهبود یافته است، فضای بیشتری بین آیکون های موجود در نوار وظیفه ایجاد شده است، اهداف لمسی بزرگتر و نشانه های بصری ظریف اضافه شده است تا تغییر اندازه و جابجایی پنجره ها آسان تر شود.

همچنین، پیشرفت هایی در تایپ صوتی ارائه شده است. ویندوز 11 در تشخیص آنچه شما می گویید باورنکردنی است. می تواند به طور خودکار برای شما نقطه گذاری کند، و دارای دستورات صوتی است. این امر یک ویژگی خارق العاده برای مواردی است که می خواهید از تایپ کردن فاصله بگیرید و به جای آن ایده های خود را بگویید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...